Rüfət Şirinov | Rufat_sh@list.ru
Fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
1. Kəhhalə Ömər Riza (1407/1987). Mucəm əl-Müəllifîn. Beyrut: tarixsiz.
2. Katib Çələbi Hacı Xəlifə (1067/1657). Kəşf əz-Zünun an Əsma əl-Kutubi vəl-Fünun. Ankara: 1943.
3. Zirikli Xeyrəddin (1396/1976). əl-Ə`lam Qamusu Təracim li Əşhər ər-Ricali və ən-Nisai min əl-Ərəbi və əl-Mustə’rəbinə və əl-Mustəşrikin. Beyrut: 1980.
4. Kəttani Məhəmməd Əbdülhey İbn Əbdulkəbər İbn Məhəmməd (1381/1962). ər-Risalə əl-Mustətrafə (tərcümə edən Yusuf Özbek), İstanbul: 1994.
5. Qari Molla Əli (1014/1605). Mirqat əl-Məfatih Şərh Mişqat əl-Məsabih. Beyrut: 2007.
6. Yaqut əl-Haməvi Əbu Abdullah Şihabuddin (626/1229). Möcəm əl-Buldan. Beyrut: 1977.
7. Tıbi Şərafəddin Hüseyin ibn Abullah (743/1343). əl-Kaşif ən-Həqaiq. Riyad: 1417/1997.
8. Nəsirov Elnur. Orta Əsrlərdə Yaşamış Azərbaycanlı Alimlər. Bakı: 2011.
9. Təbrizi Məhəmməd ibn Abdullah Vəliyuddin əl-Xətib. Mişqat əl-Məsabi. Beyrut: 2018.
10. Çakan İsmail Lütfü. Hadis Edebiyatı. İstanbul: 2003.
11. Bəğavi Əbu Məhəmməd Muhyissünnə Hüseyin ibn Məsud (516/1122). Məsabih əsSünnə. Beyrut: 1987
12. İbn Salah əl-İmam Əbu Əmr Osman ibn Əbdürrəhman əş-Şəhrəzuri (643/1245). Ulum əl-Hədis. Dəməşq: 1998.
13. Hatipoğlu İbrahim. Məsabih əs-Sünnə. Türkiye Diyanet Vakfı İslam Ansiklopedisi, XXIX. Ankara: 2004.
14. Özşenel Mehmet. Pakistanda Hadis Çalışmaları. İstanbul: 2014.
15. Demirci Selim. Tîbî’nin Mişkât Şerhi ve Hadis Literatüründeki Yeri (nəşr edilməmiş doktorantura işi). İstanbul: 2015.
Rufat Shirinov | Rufat_sh@list.ru
Fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Hadiths are one of the major sources of Islamic religion. For this reason, throughout the history of Islam, Muslim scholars have had a special interest in this field and have written various works. Following adoption of the Islamic religion, Azerbaijani scholars have also published commendable works that contributed to Islamic literature. This article contains information on the life and activities of the Azerbaijani scientist Valiyyuddin Khatib al-Tabrizi, who has his individual style in this field, as well as his hadith line and enjoys respect in the scientific world. The fact that this work was widely read in the Middle Ages and is still widely read today has given some impetus to research in this direction.
1. Kəhhalə Ömər Riza (1407/1987). Mucəm əl-Müəllifîn. Beyrut: tarixsiz.
2. Katib Çələbi Hacı Xəlifə (1067/1657). Kəşf əz-Zünun an Əsma əl-Kutubi vəl-Fünun. Ankara: 1943.
3. Zirikli Xeyrəddin (1396/1976). əl-Ə`lam Qamusu Təracim li Əşhər ər-Ricali və ən-Nisai min əl-Ərəbi və əl-Mustə’rəbinə və əl-Mustəşrikin. Beyrut: 1980.
4. Kəttani Məhəmməd Əbdülhey İbn Əbdulkəbər İbn Məhəmməd (1381/1962). ər-Risalə əl-Mustətrafə (tərcümə edən Yusuf Özbek), İstanbul: 1994.
5. Qari Molla Əli (1014/1605). Mirqat əl-Məfatih Şərh Mişqat əl-Məsabih. Beyrut: 2007.
6. Yaqut əl-Haməvi Əbu Abdullah Şihabuddin (626/1229). Möcəm əl-Buldan. Beyrut: 1977.
7. Tıbi Şərafəddin Hüseyin ibn Abullah (743/1343). əl-Kaşif ən-Həqaiq. Riyad: 1417/1997.
8. Nəsirov Elnur. Orta Əsrlərdə Yaşamış Azərbaycanlı Alimlər. Bakı: 2011.
9. Təbrizi Məhəmməd ibn Abdullah Vəliyuddin əl-Xətib. Mişqat əl-Məsabi. Beyrut: 2018.
10. Çakan İsmail Lütfü. Hadis Edebiyatı. İstanbul: 2003.
11. Bəğavi Əbu Məhəmməd Muhyissünnə Hüseyin ibn Məsud (516/1122). Məsabih əsSünnə. Beyrut: 1987
12. İbn Salah əl-İmam Əbu Əmr Osman ibn Əbdürrəhman əş-Şəhrəzuri (643/1245). Ulum əl-Hədis. Dəməşq: 1998.
13. Hatipoğlu İbrahim. Məsabih əs-Sünnə. Türkiye Diyanet Vakfı İslam Ansiklopedisi, XXIX. Ankara: 2004.
14. Özşenel Mehmet. Pakistanda Hadis Çalışmaları. İstanbul: 2014.
15. Demirci Selim. Tîbî’nin Mişkât Şerhi ve Hadis Literatüründeki Yeri (nəşr edilməmiş doktorantura işi). İstanbul: 2015.
Руфат Ширинов | Rufat_sh@list.ru
Fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Хадисы являются одним из основных источников исламской религии. По этой причине на протяжении всей истории ислама мусульманские ученые проявляли особый интерес к этой области, и ими были написаны различные произведения. После принятия ислама азербайджанские ученые также внесли свой вклад в исламскую литературу. В этой статье содержится информация о жизни и деятельности азербайджанского ученого Валиюддина Хатиба аль-Табризи, который имеет свой индивидуальный почерк в данной области, а так же имеет линию хадисов и пользуется уважением в научном мире. Тот факт, что эта работа широко читалась в средние века и все ещё широко читается в наше время дал определённый толчок исследованиям в данном направлении
1. Kəhhalə Ömər Riza (1407/1987). Mucəm əl-Müəllifîn. Beyrut: tarixsiz.
2. Katib Çələbi Hacı Xəlifə (1067/1657). Kəşf əz-Zünun an Əsma əl-Kutubi vəl-Fünun. Ankara: 1943.
3. Zirikli Xeyrəddin (1396/1976). əl-Ə`lam Qamusu Təracim li Əşhər ər-Ricali və ən-Nisai min əl-Ərəbi və əl-Mustə’rəbinə və əl-Mustəşrikin. Beyrut: 1980.
4. Kəttani Məhəmməd Əbdülhey İbn Əbdulkəbər İbn Məhəmməd (1381/1962). ər-Risalə əl-Mustətrafə (tərcümə edən Yusuf Özbek), İstanbul: 1994.
5. Qari Molla Əli (1014/1605). Mirqat əl-Məfatih Şərh Mişqat əl-Məsabih. Beyrut: 2007.
6. Yaqut əl-Haməvi Əbu Abdullah Şihabuddin (626/1229). Möcəm əl-Buldan. Beyrut: 1977.
7. Tıbi Şərafəddin Hüseyin ibn Abullah (743/1343). əl-Kaşif ən-Həqaiq. Riyad: 1417/1997.
8. Nəsirov Elnur. Orta Əsrlərdə Yaşamış Azərbaycanlı Alimlər. Bakı: 2011.
9. Təbrizi Məhəmməd ibn Abdullah Vəliyuddin əl-Xətib. Mişqat əl-Məsabi. Beyrut: 2018.
10. Çakan İsmail Lütfü. Hadis Edebiyatı. İstanbul: 2003.
11. Bəğavi Əbu Məhəmməd Muhyissünnə Hüseyin ibn Məsud (516/1122). Məsabih əsSünnə. Beyrut: 1987
12. İbn Salah əl-İmam Əbu Əmr Osman ibn Əbdürrəhman əş-Şəhrəzuri (643/1245). Ulum əl-Hədis. Dəməşq: 1998.
13. Hatipoğlu İbrahim. Məsabih əs-Sünnə. Türkiye Diyanet Vakfı İslam Ansiklopedisi, XXIX. Ankara: 2004.
14. Özşenel Mehmet. Pakistanda Hadis Çalışmaları. İstanbul: 2014.
15. Demirci Selim. Tîbî’nin Mişkât Şerhi ve Hadis Literatüründeki Yeri (nəşr edilməmiş doktorantura işi). İstanbul: 2015.
© www.dovlet-din.az