İSLAMDA AİLƏ QURMAĞIN ƏHƏMİYYƏTİ VƏ LƏYAQƏTLİ ÖVLAD TƏRBİYƏSİ

Səbinə Mirzəyeva | mirzoyeva.76@mail.ru

BDU-nun Şərqşünaslıq fakültəsinin “Ərəb filologiyası” kafedrasının müəllimi, ilahiyyat üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
Cəmiyyət və din
XÜLASƏ

İslamda ailə qurmaq təkcə ictimai və sosial bir hadisə olmayıb şəriətin vacib qanunu, müqəddəs bir iş və hətta ibadət sayılır. İslamda valideyn-övlad münasibətlərinin tənzimlənməsi ailə və cəmiyyətin mühüm problemləri sırasında olduğunu qeyd etmək olar. Ailə təşkili düzdün seçilən həyat yoldaşı və sağlam, ləyaqətli övlad tərbiyəsi üzərində qurulur. Bütövlükdə isə islam baxımından ailə qurmağın mühüm məqsədi sağlam övlad yetişdirməkdir. Ailədə kişi və qadın eyni zamanda bir-birinin xasiyyətlərini və psixologiyasını öyrənməklə yanaşı, davranışlarını tənzimləməli olurlar. Onlar arasında qarşılıqlı anlaşma və ehtiram ailə mühitin sağlamlığı baxımından əhəmiyyət daşıyır. İslama görə uşaqların hüquqları, tərbiyə edilib və yetişdirilməsi onların doğumundan əvvəl başlayır. Və uşağın ilkin hüququ onun bir nikah daxilində olan ata və anaya mənsub olmasıdır

ƏDƏBİYYAT

  1. Abdullah Feyzi Kocaer. Sahihi Buhari Muhtasarı Tecrid-i Sarih. terc., İstanbul: 2003, 503 s. 
  2. İbn Rüşd, Bidayətul Müctəhidtər.Ahmed Meylani,İst.1991,IV1961,Aktan Hamza. İslam miras hukuku. İstanbul: Cağaloğlu, 1991, 297 s.
  3. Balcı Ramazan. Ebu Hureyre. İstanbul: Nesil, 2006, 176 s.
  4. Donuk Abdulkadir. Çeşitli topluluklarda ve eski Türklerde aile. İstanbul: 1992, 175 s.
  5. İbn Mace. ”Sünən”. İstanbul: Çağrı neşriyyat, 1992, 462 s. 
  6. Kıyıcı Selahattin. Islam hukukunda örf ve adetler. İstanbul: n.i.y. 143 s.
  7. Керимов Г.М. Шариат и его социальная сущность. Москва: Наука, 254 стр.
  8. Qurani-Kərim. Tərcümə edənlər: Z.M.Bünyadov, V.M.Mməmmədəliyev. Bakı: Qismət, 2004, 607 s.
  9. Сюкияйнен Л.Р. Мусульманское право и семейное законодательство стран Арабского Востока. Москва: Мусульманское право, 1984, 296 стр.
  10. Yazıçıoğlu M. Said. İslam düçüncesinin tarihsel gelişimi. Ankara: Akça yayımları, 2001, 206 s.
  11.  Yusifpur Hacı Əbdürrahman. İslamda ailə üzvlərinin hüququları. Bakı: 1998 

 

THE IMPORTANCE OF CREATING A FAMILY AND DECENT PARENTING IN ISLAM

Sabina Mirzayeva | mirzoyeva.76@mail.ru

BDU-nun Şərqşünaslıq fakültəsinin “Ərəb filologiyası” kafedrasının müəllimi, ilahiyyat üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
Society and religion
REFERENCE LIST

  1. Abdullah Feyzi Kocaer. Sahihi Buhari Muhtasarı Tecrid-i Sarih. terc., İstanbul: 2003, 503 s. 
  2. İbn Rüşd, Bidayətul Müctəhidtər.Ahmed Meylani,İst.1991,IV1961,Aktan Hamza. İslam miras hukuku. İstanbul: Cağaloğlu, 1991, 297 s.
  3. Balcı Ramazan. Ebu Hureyre. İstanbul: Nesil, 2006, 176 s.
  4. Donuk Abdulkadir. Çeşitli topluluklarda ve eski Türklerde aile. İstanbul: 1992, 175 s.
  5. İbn Mace. ”Sünən”. İstanbul: Çağrı neşriyyat, 1992, 462 s. 
  6. Kıyıcı Selahattin. Islam hukukunda örf ve adetler. İstanbul: n.i.y. 143 s.
  7. Керимов Г.М. Шариат и его социальная сущность. Москва: Наука, 254 стр.
  8. Qurani-Kərim. Tərcümə edənlər: Z.M.Bünyadov, V.M.Mməmmədəliyev. Bakı: Qismət, 2004, 607 s.
  9. Сюкияйнен Л.Р. Мусульманское право и семейное законодательство стран Арабского Востока. Москва: Мусульманское право, 1984, 296 стр.
  10. Yazıçıoğlu M. Said. İslam düçüncesinin tarihsel gelişimi. Ankara: Akça yayımları, 2001, 206 s.
  11.  Yusifpur Hacı Əbdürrahman. İslamda ailə üzvlərinin hüququları. Bakı: 1998 

 

ВАЖНОСТЬ СОЗДАНИЯ СЕМЬИ И ДОСТОЙНОЕ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ В ИСЛАМЕ

Сабина Мирзаева | mirzoyeva.76@mail.ru

BDU-nun Şərqşünaslıq fakültəsinin “Ərəb filologiyası” kafedrasının müəllimi, ilahiyyat üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
Общество и религия
РЕЗЮМЕ

Создание семьи в исламе является не только общественным и социальным событием, также считается важным законом шариата, священным делом и даже актом поклонения. Регулирование отношений между родителями и детьми в исламе можно отнести к числу наиболее важных проблем семьи и общества. Организованность семьи строиться на правильном выборе спутника или спутницы жизни, также на здоровом и достойном воспитании ребенка. В целом же важной целью создания семьи с точки зрения ислама является выращивание здорового ребенка. Мужчина и женщина находясь в браке одновременно изучая характер и психологию друг друга и, в тоже время, регулируют свои поведения.

Взаимопонимание и уважение между супругами имеет важное значение для здорового семейного окружения. Воспитывание, выращивание и права детей вступают в силу до их рождения. Первоначальное право ребенка заключается в принадлежности его к отцу и матери находящихся в браке

ЛИТЕРАТУРА

  1. Abdullah Feyzi Kocaer. Sahihi Buhari Muhtasarı Tecrid-i Sarih. terc., İstanbul: 2003, 503 s. 
  2. İbn Rüşd, Bidayətul Müctəhidtər.Ahmed Meylani,İst.1991,IV1961,Aktan Hamza. İslam miras hukuku. İstanbul: Cağaloğlu, 1991, 297 s.
  3. Balcı Ramazan. Ebu Hureyre. İstanbul: Nesil, 2006, 176 s.
  4. Donuk Abdulkadir. Çeşitli topluluklarda ve eski Türklerde aile. İstanbul: 1992, 175 s.
  5. İbn Mace. ”Sünən”. İstanbul: Çağrı neşriyyat, 1992, 462 s. 
  6. Kıyıcı Selahattin. Islam hukukunda örf ve adetler. İstanbul: n.i.y. 143 s.
  7. Керимов Г.М. Шариат и его социальная сущность. Москва: Наука, 254 стр.
  8. Qurani-Kərim. Tərcümə edənlər: Z.M.Bünyadov, V.M.Mməmmədəliyev. Bakı: Qismət, 2004, 607 s.
  9. Сюкияйнен Л.Р. Мусульманское право и семейное законодательство стран Арабского Востока. Москва: Мусульманское право, 1984, 296 стр.
  10. Yazıçıoğlu M. Said. İslam düçüncesinin tarihsel gelişimi. Ankara: Akça yayımları, 2001, 206 s.
  11.  Yusifpur Hacı Əbdürrahman. İslamda ailə üzvlərinin hüququları. Bakı: 1998 

 

Faydalı linklər

© www.dovlet-din.az