Fariz Əhməd | farizahmed@mail.ru
Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti Dövlət Neft-Qaz Elmi Tədqiqat İnstitutu, “Qum-su təzahürü ilə mübarizə” şöbəsinin baş elmi işçisi
İslam sivilizasiyası bəşər tarixinin ən kamil sosial-siyasi sistemi olmuşdur. Çünki İslamda
mənəviyyat hər şeydən ali sayılır, hər şey ona tabe tutulur. Bu baxımdan Qərb sivilizasiyası
ilə İslam dünyagörüşü arasında böyük fərq vardır. İslam və Qərb irəliyə doğru addımlamaq
mövzusuna fərqli yanaşırlar. Müasir Qərb insanın mənəvi və sosial inkişafını maddi sahədə
yeni nailiyyətlərdə və elmi düşüncənin inkişafında görür. İslam isə Qərbdəki maddi-dinamik
inkişafın bəşər tarixinə yanaşmasına tamamilə zidd fikir ortaya qoyur. İslam bəşəriyyətin
mənəvi potensialını hələ insan təbiətinin formalaşması mərhələsində yaradılan və sabit dəyəri
olan kollektiv bütövlük kimi görür
1. Muhhamad Asad. Islam at the crossroads. Pakistan, India: Arafat Publications, 1934, Pp.
105.
2. Ahmad Thomson. Dajjal: the Anti-Christ. UK: Ta-Ha Publishers Ltd., 2008, Pр. 219.
3. Ионова А.И. Исламский взгляд на проблему человека в условиях рыночной
экономики // Вопросы экономики, 1993, № 3, с. 137.
4. Ионова А.И. Концепция личности в современном исламе. Вестник РАН, 1993, т.
63, № 1, с. 19.
5. Османов М. - Н. О. Ислам и общество. Махачкала: 1998, с. 26.
6. Надим-аль-Джисар. Ислам в истории народов Востока. М.: “Аль-Азхар”, 1981, с.
183.
7. Lewis N. The witness of planets. Islamic review, 1967, Aug, p.38.
Fariz Ahmed | farizahmed@mail.ru
Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti Dövlət Neft-Qaz Elmi Tədqiqat İnstitutu, “Qum-su təzahürü ilə mübarizə” şöbəsinin baş elmi işçisi
Islamic civilization was the most perfect socio-political system that history ever knew.
Spirituality is placed above all in Islam, and everything else is under its’ command. If we
compare such a position with a similar position of Western civilization, we will be amazed by
their difference. Islam and the West differently understand the onward progress. The modern
West believes in the possibility of human moral and social growth through new advances in
the material sphere and the development of scientific thought. The point of view of Islam is
diametrically opposed to the Western materialistic-dynamic approach to the history of mankind.
Islam considers the spiritual potential of the mankind as a collective whole with a constant
value that was laid already at the stage of the formation of human nature
1. Muhhamad Asad. Islam at the crossroads. Pakistan, India: Arafat Publications, 1934, Pp.
105.
2. Ahmad Thomson. Dajjal: the Anti-Christ. UK: Ta-Ha Publishers Ltd., 2008, Pр. 219.
3. Ионова А.И. Исламский взгляд на проблему человека в условиях рыночной
экономики // Вопросы экономики, 1993, № 3, с. 137.
4. Ионова А.И. Концепция личности в современном исламе. Вестник РАН, 1993, т.
63, № 1, с. 19.
5. Османов М. - Н. О. Ислам и общество. Махачкала: 1998, с. 26.
6. Надим-аль-Джисар. Ислам в истории народов Востока. М.: “Аль-Азхар”, 1981, с.
183.
7. Lewis N. The witness of planets. Islamic review, 1967, Aug, p.38.
Фариз Ахмед | farizahmed@mail.ru
Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti Dövlət Neft-Qaz Elmi Tədqiqat İnstitutu, “Qum-su təzahürü ilə mübarizə” şöbəsinin baş elmi işçisi
1. Muhhamad Asad. Islam at the crossroads. Pakistan, India: Arafat Publications, 1934, Pp.
105.
2. Ahmad Thomson. Dajjal: the Anti-Christ. UK: Ta-Ha Publishers Ltd., 2008, Pр. 219.
3. Ионова А.И. Исламский взгляд на проблему человека в условиях рыночной
экономики // Вопросы экономики, 1993, № 3, с. 137.
4. Ионова А.И. Концепция личности в современном исламе. Вестник РАН, 1993, т.
63, № 1, с. 19.
5. Османов М. - Н. О. Ислам и общество. Махачкала: 1998, с. 26.
6. Надим-аль-Джисар. Ислам в истории народов Востока. М.: “Аль-Азхар”, 1981, с.
183.
7. Lewis N. The witness of planets. Islamic review, 1967, Aug, p.38.
© www.dovlet-din.az