XALQ POEZİYASINDA İSLAM ƏXLAQI VƏ HARMONİK ŞƏXSİYYƏT MƏSƏLƏLƏRİ

Fəxrəddin Quliyev | fakhraddin.kuliev@mail.ru

Heydər Əliyev adına Azərbaycan Ali Hərbi Məktəbi
Cəmiyyət və din
ƏDƏBİYYAT

1. Гегель, сочинения, том IV, М, Изд-во социально-политической литературы, 1959. 487 с.
2. Aşıq Hüseyn Bozalqanlı. Seçilmiş əsərləri, iki cilddə, I cild. Bakı: Vətən, 2015, 316 s.
3. Qurani Kərim. Bakı: Azərnəşr, 1992 (tərcümə edənlər Z.M. Bünyadov, V.M. Məmmədəliyev), 714 s.
4. Cahiz. Hilafət ordusunun mənkibeleri və türklərin faziletleri. Ankara: 1967, 108 s.
5.Azərbaycan aşıqları və el şairləri. I cild. Bakı: “Elm”,1983, 375 s.
6. Azərbaycan dastanları, I cild. Bakı: Azərbaycan SSR Elmlər Akademiyası nəşriyyatı, 1965, 380 s.
7. Кант, соч. в 6 томах, М.Мысль, т. 4., часть 1, 1965, 544 с.
8. Aşıq Ələsgər. Əsərləri, dastan-rəvayətlər, xatirələr. Bakı: 1999, 578 s.

PROBLEMS OF THE ISLAMIC ETHICS AND THE HARMONIC PERSON IN THE FOLK POETRY OF AZERBAIJAN

Fakhraddin Guliyev | fakhraddin.kuliev@mail.ru

Heydər Əliyev adına Azərbaycan Ali Hərbi Məktəbi
Society and religion
SUMMARY

Moral and ethical relations are basic indicators levels of development of society and the basic
elements of the formation of a harmonious personality. The spiritual image of a person is expressed
by categories of moral consciousness, self-awareness, virtues, honor and dignity, moral relations are
formed in the vital activity by the dialectic of subjective and objective factors. Moral and ethical norms
of Islam in the form of recommendations and imperatives becomes ethnic traditions, images of thinking
and behavior, play a paramount role in the formation of a harmonious personality

REFERENCE LIST

1. Гегель, сочинения, том IV, М, Изд-во социально-политической литературы, 1959. 487 с.
2. Aşıq Hüseyn Bozalqanlı. Seçilmiş əsərləri, iki cilddə, I cild. Bakı: Vətən, 2015, 316 s.
3. Qurani Kərim. Bakı: Azərnəşr, 1992 (tərcümə edənlər Z.M. Bünyadov, V.M. Məmmədəliyev), 714 s.
4. Cahiz. Hilafət ordusunun mənkibeleri və türklərin faziletleri. Ankara: 1967, 108 s.
5.Azərbaycan aşıqları və el şairləri. I cild. Bakı: “Elm”,1983, 375 s.
6. Azərbaycan dastanları, I cild. Bakı: Azərbaycan SSR Elmlər Akademiyası nəşriyyatı, 1965, 380 s.
7. Кант, соч. в 6 томах, М.Мысль, т. 4., часть 1, 1965, 544 с.
8. Aşıq Ələsgər. Əsərləri, dastan-rəvayətlər, xatirələr. Bakı: 1999, 578 s.

ПРОБЛЕМЫ ИСЛАМСКОЙ ЭТИКИ И ГАРМОНИЧЕСКОЙ ЛИЧНОСТИ В НАРОДНОЙ ПОЭЗИИ АЗЕРБАЙДЖАНА

Фахраддин Кулиев | fakhraddin.kuliev@mail.ru

Heydər Əliyev adına Azərbaycan Ali Hərbi Məktəbi
Общество и религия
РЕЗЮМЕ

Морально-этические отношения основные показатели уровни развития общества и базовые
элементы формирования гармоничной личности. Духовный облик человека выражается
категориями моральное сознание, самосознание, добродетели, честь и достоинство, моральные
отношения формируются в жизненной деятельности диалектикой субъективных и объективных
факторов. Морально-этические нормы Ислама в форме рекомендации и императивы становится
этническими традициями, образами мышления и поведения, играют первостепенную роль при
формировании гармонической личности

ЛИТЕРАТУРА

1. Гегель, сочинения, том IV, М, Изд-во социально-политической литературы, 1959. 487 с.
2. Aşıq Hüseyn Bozalqanlı. Seçilmiş əsərləri, iki cilddə, I cild. Bakı: Vətən, 2015, 316 s.
3. Qurani Kərim. Bakı: Azərnəşr, 1992 (tərcümə edənlər Z.M. Bünyadov, V.M. Məmmədəliyev), 714 s.
4. Cahiz. Hilafət ordusunun mənkibeleri və türklərin faziletleri. Ankara: 1967, 108 s.
5.Azərbaycan aşıqları və el şairləri. I cild. Bakı: “Elm”,1983, 375 s.
6. Azərbaycan dastanları, I cild. Bakı: Azərbaycan SSR Elmlər Akademiyası nəşriyyatı, 1965, 380 s.
7. Кант, соч. в 6 томах, М.Мысль, т. 4., часть 1, 1965, 544 с.
8. Aşıq Ələsgər. Əsərləri, dastan-rəvayətlər, xatirələr. Bakı: 1999, 578 s.

Faydalı linklər

© www.dovlet-din.az