Qəmər xanım Cavadlı | haci_xanim1960@yahoo.com
Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
1. Qurani-Kərim (ərəb dilindən tərcümə edənlər: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı:
2008.
2. Ünder Hasan. “Çevre Felsefesi” Felsefe Ansiklopedisi. Ankara: Babil yayınları, 2005.
3. Sediyani İ. İslam ve Ekoloji / http://www.sediyani.com/?p=8321
4. Məhəmməd ibn İsmail əl-Buxari. Peyğəmbərin əxlaqı. (tərcümə: Ə.Musayev). Bakı:
2009.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Gülər Z. Həzrət Peyğəmbər: Cəmiyyət və Ailə. Bakı: “İpəkyolu”, 2010.
7. Quliyev İ. Hədisi-şəriflərdə müqəddəs şəhərlərin tarixi. Bakı: “Nurlar”, 2012.
8. Məmmədəliyev V. Quran və elm. Bakı: “Qismət”, 2006.
Gamar khanim Javadli | haci_xanim1960@yahoo.com
Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
There are several specific aspects regarding Islam to the problems of ecology and the environment.
All aspects and natural substances, such as water, air, land, flora and fauna, in short,
the ecosystem surrounding us is created for man, for the sake of its development and reproduction.
The basic principles of this theory are set forth in the Quran, and in practice they are
reflected in the hadiths
1. Qurani-Kərim (ərəb dilindən tərcümə edənlər: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı:
2008.
2. Ünder Hasan. “Çevre Felsefesi” Felsefe Ansiklopedisi. Ankara: Babil yayınları, 2005.
3. Sediyani İ. İslam ve Ekoloji / http://www.sediyani.com/?p=8321
4. Məhəmməd ibn İsmail əl-Buxari. Peyğəmbərin əxlaqı. (tərcümə: Ə.Musayev). Bakı:
2009.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Gülər Z. Həzrət Peyğəmbər: Cəmiyyət və Ailə. Bakı: “İpəkyolu”, 2010.
7. Quliyev İ. Hədisi-şəriflərdə müqəddəs şəhərlərin tarixi. Bakı: “Nurlar”, 2012.
8. Məmmədəliyev V. Quran və elm. Bakı: “Qismət”, 2006.
Гамар ханум Джавадлы | haci_xanim1960@yahoo.com
Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Существует несколько конкретных аспектов во взгляде ислама к проблемам экологии
и окружающей среды. Все аспекты и природные субстанты, такие как вода, воздух, земля,
флора и фауна, одним словом, окружающая нас экосистема, созданы для человека, во
имя его развития и размножения. Основные принципы этой теории изложены в Коране,
а на практике нашли свое отражение в хадисах
1. Qurani-Kərim (ərəb dilindən tərcümə edənlər: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı:
2008.
2. Ünder Hasan. “Çevre Felsefesi” Felsefe Ansiklopedisi. Ankara: Babil yayınları, 2005.
3. Sediyani İ. İslam ve Ekoloji / http://www.sediyani.com/?p=8321
4. Məhəmməd ibn İsmail əl-Buxari. Peyğəmbərin əxlaqı. (tərcümə: Ə.Musayev). Bakı:
2009.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Gülər Z. Həzrət Peyğəmbər: Cəmiyyət və Ailə. Bakı: “İpəkyolu”, 2010.
7. Quliyev İ. Hədisi-şəriflərdə müqəddəs şəhərlərin tarixi. Bakı: “Nurlar”, 2012.
8. Məmmədəliyev V. Quran və elm. Bakı: “Qismət”, 2006.
© www.dovlet-din.az