Şölət Zeynalov | sholet@mail.ru
AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Davamlı inkişafın fəlsəfəsi və sosiologiyası şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
1. Печчеи A. Человеческие качества. М.: 1980, 302 c.
2. Современная буржазная философия и религия. Под. Ред. А. С. Богомолова. М.:
Политиздат, 1977. 376 с.
3. Yaspers K. “Tarixin mənası və təyinatı”. Bakı: “Zəkioğlu”, 2008, 764 s.
4. Hüseynov S. Davamlı insan inkişafının strateji istiqamətləri. Bakı “Adiloğlu”
nəşriyyatı – 2003, 264 s.
5. Məmmədzadə İ. Bir daha fəlsəfə haqqında. Müasir yanaşmalar. Təmayüllər. Perspektivlər.
Bakı: “Təknur”, 2012, 216 s.
6. Bertran Rassel. Fəlsəfənin problemləri. Bakı: “Qanun”, 2017, 168 s.
7. İsmayılov F. Seçilmiş əsərləri. Beş cilddə, I cild. Bakı: 2011, 576 s.
8. İsmayılov F. Müqəddəs od yaxud fəlsəfənin fəlsəfəsi. Bakı: “Elm və təhsil”, 2015, 544 s.
9. https://president.az/articles/30430
10. Zeynalov Ş. “Dialoq fəlsəfəsi” Bakı: “Avropa”, 2017, 304 s.
Sholat Zeynalov | sholet@mail.ru
AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Davamlı inkişafın fəlsəfəsi və sosiologiyası şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
The 21st century touches on the most important issue in the world: either the change
or the continuation of the catastrophe of civilization: although each of the long-term goals of
sustainable development of the UN sounds like a call for time, it is unfortunate that in many
cases, this is impossible in the world because of different “interests”. All this shows that not
only in the institutional aspect of talking about sustainable development is only part of the work;
the process shows that, as long as the modern person is a nihilist in philosophy, his worldview
will not come out of the limits of prejudices and negative inclinations, will not diminish his
tragedy. Philosophy and religion, philosophy and life, happiness and prosperity, the question of
eternal peace and security in the world is not urgent at all stages of civilization, but its solution
has historically been a problem. The author points out that, in the context of all these problems,
the possibility of people’s transition to philosophy, existentialism, faith and the philosophy of
dialogue is necessary. Otherwise, the “catastrophe is insurmountable”
1. Печчеи A. Человеческие качества. М.: 1980, 302 c.
2. Современная буржазная философия и религия. Под. Ред. А. С. Богомолова. М.:
Политиздат, 1977. 376 с.
3. Yaspers K. “Tarixin mənası və təyinatı”. Bakı: “Zəkioğlu”, 2008, 764 s.
4. Hüseynov S. Davamlı insan inkişafının strateji istiqamətləri. Bakı “Adiloğlu”
nəşriyyatı – 2003, 264 s.
5. Məmmədzadə İ. Bir daha fəlsəfə haqqında. Müasir yanaşmalar. Təmayüllər. Perspektivlər.
Bakı: “Təknur”, 2012, 216 s.
6. Bertran Rassel. Fəlsəfənin problemləri. Bakı: “Qanun”, 2017, 168 s.
7. İsmayılov F. Seçilmiş əsərləri. Beş cilddə, I cild. Bakı: 2011, 576 s.
8. İsmayılov F. Müqəddəs od yaxud fəlsəfənin fəlsəfəsi. Bakı: “Elm və təhsil”, 2015, 544 s.
9. https://president.az/articles/30430
10. Zeynalov Ş. “Dialoq fəlsəfəsi” Bakı: “Avropa”, 2017, 304 s.
Шолат Зейналов | sholet@mail.ru
AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Davamlı inkişafın fəlsəfəsi və sosiologiyası şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
XXI век затрагивает самый важный вопрос в мире: либо изменение, либо
продолжение катастрофы цивилизации: хотя каждая из долгосрочных целей устойчивого
развития ООН звучит как призыв времени, жаль, что во многих случаях, это невозможно
в мире из-за разных «интересов». Все это показывает, что не только в институциональном
аспекте говорить об устойчивом развитии является лишь частью работы; процесс
показывает, что, пока современный человек нигилист в философии, его мировоззрение
не выйдет из пределов предрассудков и негативных склонностей, не уменьшит его
трагедию. Философия и религия, философия и жизнь, счастье и процветание, вопрос
о вечном мире и безопасности в мире неотложен на всех этапах цивилизации, но его
решение исторически было проблемой. Автор указывает, что в контексте всех этих
проблем необходима возможность перехода людей в философию, экзистенциализм, веру
и философию диалога. В противном случае «катастрофа непреодолима»
1. Печчеи A. Человеческие качества. М.: 1980, 302 c.
2. Современная буржазная философия и религия. Под. Ред. А. С. Богомолова. М.:
Политиздат, 1977. 376 с.
3. Yaspers K. “Tarixin mənası və təyinatı”. Bakı: “Zəkioğlu”, 2008, 764 s.
4. Hüseynov S. Davamlı insan inkişafının strateji istiqamətləri. Bakı “Adiloğlu”
nəşriyyatı – 2003, 264 s.
5. Məmmədzadə İ. Bir daha fəlsəfə haqqında. Müasir yanaşmalar. Təmayüllər. Perspektivlər.
Bakı: “Təknur”, 2012, 216 s.
6. Bertran Rassel. Fəlsəfənin problemləri. Bakı: “Qanun”, 2017, 168 s.
7. İsmayılov F. Seçilmiş əsərləri. Beş cilddə, I cild. Bakı: 2011, 576 s.
8. İsmayılov F. Müqəddəs od yaxud fəlsəfənin fəlsəfəsi. Bakı: “Elm və təhsil”, 2015, 544 s.
9. https://president.az/articles/30430
10. Zeynalov Ş. “Dialoq fəlsəfəsi” Bakı: “Avropa”, 2017, 304 s.
© www.dovlet-din.az