İmaş Hacıyev | imash.hajiyev@mail.ru
sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru, dosent, Özbəkistan Respublikası TURON EA-nın həqiqi üzvü, Rusiya Təbiət Emləri Akademiyasının həqiqi üzvü, Bakı Beynəlxalq Multikulturalizm Mərkəzinin üzvü, Bakı Dövlət Universiteti Qazax filialının dosenti
Dünya qloballaşdıqca millətlərarası ziddiyyətlər, konfliktlər, qarşıdurmalar və s. problemlər də çoxalır. Belə bir şəraitdə cəmiyyətin siyasi kurslarının tənzimlənməsi üçün qarşılıqlı dialoqa, tolerant münasibətlərin inkişaf etdirilməsinə olan ehtiyac daha da böyüyür. Cəmiyyətdə insanların, xüsusilə gənclərin bu istiqamətdə maariflənməsi təbii ki, dövlətin daxili və xarici siyasətinin əsas xəttinə uyğun olaraq müxtəlif təbliğat vasitələri, o cümlədən təhsil müəssisələrində müvafiq fənlərin tədrisi ilə həyata keçirilir. Bugünkü beynəlxalq ictimaisiyasi arenadakı reallıqlara əsasən ali ixtisas məktəblərində tədris olunan fənlərdən biri də “Multikulturalizmə giriş” fənnidir. Təqdim olunan məqalədə multikulturalizmin etimoloji anlamı, mahiyyəti açıqlanır və onun tədrisində irəli sürülən tələblərdən bəhs olunur
1. Məmmədli N. Multikulturalizm: Panaseya, yoxsa alternativ. Bakı: “XXI” MMC, 188 s.
2. Multikulturalizmə giriş. Ali məktəblər üçün dərslik. Akademik R.Ə. Mehdiyevin elmi redaktəsi ilə. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2019, 431s.
3. Hacıyev İ.A. “Qafqaz Albaniyasını öyrənirik” layihəsinin Şəmkir-Ağstafa elmi turu // “Elm və həyat“ elmi populyar jurnal, 2016, № 4 (459), s. 62-65.
4. Hacıyev A.N., Cəfərova E.N., Məmmədov İ.M. Multikulturalizmə giriş: Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti. Bakı: “Mütərcim”, 2018, 372 s.
5. https://paralel.az/az/article/128514
6. https://studref.com/496956/politologiya/multikulturalizm
Imash Hajiyev | imash.hajiyev@mail.ru
sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru, dosent, Özbəkistan Respublikası TURON EA-nın həqiqi üzvü, Rusiya Təbiət Emləri Akademiyasının həqiqi üzvü, Bakı Beynəlxalq Multikulturalizm Mərkəzinin üzvü, Bakı Dövlət Universiteti Qazax filialının dosenti
Unlike in the past, the global world today is full of inter-ethnic contradictions and conflicts, confrontations and other problems. In such a situation, there is a great need for mutual dialogue and the maintenance of sustainable tolerance in order to regulate the political course of society. Enlightenment of people in the society, especially youth in this spirit, unconditionally, is carried out in accordance with the main line of domestic and foreign policies of the state through various means of propaganda including the teaching of relevant subjects in educational institutions.. In accordance with the realities of the need for a modern international sociopolitical arena, one of the subjects taught in higher educational institutions is “Introduction to multiculturalism.” The article explains the etymological meaning and essence of multiculturalism, as well as methodological requirements to its teaching
1. Məmmədli N. Multikulturalizm: Panaseya, yoxsa alternativ. Bakı: “XXI” MMC, 188 s.
2. Multikulturalizmə giriş. Ali məktəblər üçün dərslik. Akademik R.Ə. Mehdiyevin elmi redaktəsi ilə. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2019, 431s.
3. Hacıyev İ.A. “Qafqaz Albaniyasını öyrənirik” layihəsinin Şəmkir-Ağstafa elmi turu // “Elm və həyat“ elmi populyar jurnal, 2016, № 4 (459), s. 62-65.
4. Hacıyev A.N., Cəfərova E.N., Məmmədov İ.M. Multikulturalizmə giriş: Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti. Bakı: “Mütərcim”, 2018, 372 s.
5. https://paralel.az/az/article/128514
6. https://studref.com/496956/politologiya/multikulturalizm
Имаш Гаджиев | imash.hajiyev@mail.ru
sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru, dosent, Özbəkistan Respublikası TURON EA-nın həqiqi üzvü, Rusiya Təbiət Emləri Akademiyasının həqiqi üzvü, Bakı Beynəlxalq Multikulturalizm Mərkəzinin üzvü, Bakı Dövlət Universiteti Qazax filialının dosenti
В отличии от прошлого, глобальный мир сегодня полон межэтническими противоречиями и конфликтами, конфронтациями и др. проблемами. В такой ситуации возникает большая потребность во взаимном диалоге и поддержании устойчивой толерантности для регулирования политического курса общества. Просвещение людей в обществе, особенно молодежи, в этом духе, безусловно, осуществляется в соответствии с основной линией внутренней и внешней политики государства посредством различных средств пропаганды, в том числе преподавания соответствующих предметов в учебных заведениях. В соответствии с реалиями необходимости на современной международной общественно-политической арене одним из предметов, преподаваемых в высших учебных заведениях, является «Введение в мультикультурализм». В статье разъясняется этимологическое значение и сущность мультикультурализма, а также методические требования к его преподаванию
1. Məmmədli N. Multikulturalizm: Panaseya, yoxsa alternativ. Bakı: “XXI” MMC, 188 s.
2. Multikulturalizmə giriş. Ali məktəblər üçün dərslik. Akademik R.Ə. Mehdiyevin elmi redaktəsi ilə. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2019, 431s.
3. Hacıyev İ.A. “Qafqaz Albaniyasını öyrənirik” layihəsinin Şəmkir-Ağstafa elmi turu // “Elm və həyat“ elmi populyar jurnal, 2016, № 4 (459), s. 62-65.
4. Hacıyev A.N., Cəfərova E.N., Məmmədov İ.M. Multikulturalizmə giriş: Ali məktəblər üçün dərs vəsaiti. Bakı: “Mütərcim”, 2018, 372 s.
5. https://paralel.az/az/article/128514
6. https://studref.com/496956/politologiya/multikulturalizm
© www.dovlet-din.az