DƏYƏRLƏR: MAHİYYƏTİ, FƏRDİ VƏ SOSİAL HƏYATDA ƏHƏMİYYƏTİ VƏ FUNKSİYALARI

Elvüsal Məmmədov | elvusal.mammedov@gmail.com

AMEA-nın Z.Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun Din və ictimai fikir şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, Azərbaycan İlahiyyat İnstitutunun dosenti, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Araşdırma
AÇAR SÖZLƏR
əxlaq dəyər cəmiyyət
ƏDƏBİYYAT

  1. Suat Anar. Değerlerin sosyolojik açıdan incelenmesi // Çağdaş Eğitim Dergisi, 1983, № 82. 
  2. Məhəmməd İbrahim Kazım. Aksioloji inkişaf və dini cəmiyyətlərin inkişafı //  “əl-Məcəllə əl-ictimaiyyə vəl-qövmiyyə” jurnalı, Qahirə, 1971. 
  3. Əbdürrəhman ibn Zeyd əz-Zənidi. Sələfilik və dövrün problemləri. Ər-Riyad: 1998 / https://archive.org/details/waq35941/page/n1
  4. Abdullah ibn İbrahim ət-Təriqi, Əbdürrəhman ibn Zeyd əz-Zəbidi və bş. Elmi ixtisas, fənn və bölüm olaraq “İslam mədəniyyəti”. Ər-Riyad: 1996 / https://www.alukah.net/library/0/41005/
  5. Nevzat Tarhan. Değerler psikolojisi ve insan – Güzel insan modeli. İstanbul: “Timaş Yayınları”, 2016.
  6. G.Sayğılı. Değerler eğitimi. Ankara: “Maya Akademi”, 2015. 
  7. Hamdi Karakaş. Değerler eğitimi etkinliklerinin okul öncesi öğretmenlerine göre değerlendirilmesi: Nitel bir çalışma // Eğitimde Gelecek Arayışlar, 2015 / https://www.academia.edu/12040938/DE%C4%9EERLER_E%C4%9E%C4%B0T%C4%B0M%C4%B0_ETK%C4%B0NL%C4%B0KLER%C4%B0N%C4%B0N_OKUL_%C3%96NCES%C4%B0_%C3%96%C4%9ERETMENLER%C4%B0NE_G%C3%96RE_DE%C4%9EERLEND%C4%B0R%C4%B0LMES%C4%B0_N%C4%B0TEL_B%C4%B0R_%C3%87ALI%C5%9EMA
  8. Nuray Kurtdede Fidan. Öğretmen adaylarının değer öğretimine ilişkin görüşleri // Kuramsal Eğitim bilim, 2 (2), 2009 / https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/131917-2012041992825-fidan-1.pdf
  9. Hamid Zəhran. Sosial psixologiya. Qahirə: “Aləm əl-kutub”, 1977. 
  10. Əli Xəlil Mustafa Əbüleyneyn. İslam dəyərləri və tərbiyə: dəyərlərin məzmunu, mənbələri və İslam tərbiyəsinin onların formalaşması və inkişafındakı rolu. Mədinə: “Məktəbə İbrahim əl-Hələbi”, 1988.
  11. Mehmet Ülger, Mehmet Ali Dombaycı. Değer eğitiminin durumsallık boyutu // Eğitimde gelecek arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempsozyumu. 16-18 Nisan / April 2015 / Bartin, I cilt / https://www.atam.gov.tr/wp-content/uploads/E%c4%9e%c4%b0T%c4%b0MDE-GELECEK-ARAYI%c5%9eLARI-C%c4%b0LT-11.pdf.
  12. Mehmet Yazıcı. Değerler ve toplumsal yapıda değerlerin yeri // Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt: 24, sayı: 1, Elazığ, 2014 / https://www.researchgate.net/publication/293026264_DEGERLER_VE_TOPLUMSAL_YAPIDA_SOSYAL_DEGERLERIN_YERI
  13. Ayşe Balcı, Tuğba Yanpar Yelken. İlköğretim öğretmenlerinin “değer” kavramına yükledikleri anlamlar // Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.U. Journal of Education) 39, 2010 / https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/87458
  14. Məhəmməd Əbdüləlim Mürsi. İslam tərbiyəsinin əsaslarına dair. İsgəndəriyyə: “əl-Məktəbə əl-camiiyyə”, 2001. 
  15. Mane ibn Məhəmməd əl-Mane. İslam və Qərbə görə dəyərlər: müqayisəli tədqiqat. Ər-Riyad: “Dar əl-fəzilət” nəşriyyatı, 2005. 
  16. Seyyid Əhməd Təhtavi. Quran qissələrində didaktik dəyərlər. Qahirə: “Dar əl-fikir əl-ərəbi”, 1996. 
  17. Zəhra Əhməd Osman. Quran hekayələrində tərbiyəvi dəyərlər // doktorluq dissertasiyası. Xartum: 2009. 

VALUES: ESSENCE, IMPORTANCE AND FUNCTIONS IN INDIVIDUAL AND SOCIAL LIFE

Elvusal Mammadov | elvusal.mammedov@gmail.com

Leading researcher of the Department of Religion and Public Opinion of Institute of Oriental Studies named after Z. Bunyadov of ANAS. Associate Professor of the Azerbaijan Institute of Theology, Doctor of Philosophy
Research
SUMMARY

The problem of value is the subject of research in philosophy, sociology and psychology. The issue of value is of particular relevance in social science debates. Despite the debate, there is still no concrete explanation for the concept of value. At the same time, the definition and source of values, whether relative or constant, classified by their importance, role, education and methods played at the individual and social levels - all these issues act as a driving force in scientific and academic debates around the problem of value

REFERENCE LIST

  1. Suat Anar. Değerlerin sosyolojik açıdan incelenmesi // Çağdaş Eğitim Dergisi, 1983, № 82. 
  2. Məhəmməd İbrahim Kazım. Aksioloji inkişaf və dini cəmiyyətlərin inkişafı //  “əl-Məcəllə əl-ictimaiyyə vəl-qövmiyyə” jurnalı, Qahirə, 1971. 
  3. Əbdürrəhman ibn Zeyd əz-Zənidi. Sələfilik və dövrün problemləri. Ər-Riyad: 1998 / https://archive.org/details/waq35941/page/n1
  4. Abdullah ibn İbrahim ət-Təriqi, Əbdürrəhman ibn Zeyd əz-Zəbidi və bş. Elmi ixtisas, fənn və bölüm olaraq “İslam mədəniyyəti”. Ər-Riyad: 1996 / https://www.alukah.net/library/0/41005/
  5. Nevzat Tarhan. Değerler psikolojisi ve insan – Güzel insan modeli. İstanbul: “Timaş Yayınları”, 2016.
  6. G.Sayğılı. Değerler eğitimi. Ankara: “Maya Akademi”, 2015. 
  7. Hamdi Karakaş. Değerler eğitimi etkinliklerinin okul öncesi öğretmenlerine göre değerlendirilmesi: Nitel bir çalışma // Eğitimde Gelecek Arayışlar, 2015 / https://www.academia.edu/12040938/DE%C4%9EERLER_E%C4%9E%C4%B0T%C4%B0M%C4%B0_ETK%C4%B0NL%C4%B0KLER%C4%B0N%C4%B0N_OKUL_%C3%96NCES%C4%B0_%C3%96%C4%9ERETMENLER%C4%B0NE_G%C3%96RE_DE%C4%9EERLEND%C4%B0R%C4%B0LMES%C4%B0_N%C4%B0TEL_B%C4%B0R_%C3%87ALI%C5%9EMA
  8. Nuray Kurtdede Fidan. Öğretmen adaylarının değer öğretimine ilişkin görüşleri // Kuramsal Eğitim bilim, 2 (2), 2009 / https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/131917-2012041992825-fidan-1.pdf
  9. Hamid Zəhran. Sosial psixologiya. Qahirə: “Aləm əl-kutub”, 1977. 
  10. Əli Xəlil Mustafa Əbüleyneyn. İslam dəyərləri və tərbiyə: dəyərlərin məzmunu, mənbələri və İslam tərbiyəsinin onların formalaşması və inkişafındakı rolu. Mədinə: “Məktəbə İbrahim əl-Hələbi”, 1988.
  11. Mehmet Ülger, Mehmet Ali Dombaycı. Değer eğitiminin durumsallık boyutu // Eğitimde gelecek arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempsozyumu. 16-18 Nisan / April 2015 / Bartin, I cilt / https://www.atam.gov.tr/wp-content/uploads/E%c4%9e%c4%b0T%c4%b0MDE-GELECEK-ARAYI%c5%9eLARI-C%c4%b0LT-11.pdf.
  12. Mehmet Yazıcı. Değerler ve toplumsal yapıda değerlerin yeri // Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt: 24, sayı: 1, Elazığ, 2014 / https://www.researchgate.net/publication/293026264_DEGERLER_VE_TOPLUMSAL_YAPIDA_SOSYAL_DEGERLERIN_YERI
  13. Ayşe Balcı, Tuğba Yanpar Yelken. İlköğretim öğretmenlerinin “değer” kavramına yükledikleri anlamlar // Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.U. Journal of Education) 39, 2010 / https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/87458
  14. Məhəmməd Əbdüləlim Mürsi. İslam tərbiyəsinin əsaslarına dair. İsgəndəriyyə: “əl-Məktəbə əl-camiiyyə”, 2001. 
  15. Mane ibn Məhəmməd əl-Mane. İslam və Qərbə görə dəyərlər: müqayisəli tədqiqat. Ər-Riyad: “Dar əl-fəzilət” nəşriyyatı, 2005. 
  16. Seyyid Əhməd Təhtavi. Quran qissələrində didaktik dəyərlər. Qahirə: “Dar əl-fikir əl-ərəbi”, 1996. 
  17. Zəhra Əhməd Osman. Quran hekayələrində tərbiyəvi dəyərlər // doktorluq dissertasiyası. Xartum: 2009. 

ЦЕННОСТИ: СУЩНОСТЬ, ЗНАЧЕНИЕ И ФУНКЦИИ В ИНДИВИДУАЛЬНОЙ И СОЦИАЛЬНОЙ ЖИЗНИ

Эльвусал Мамедов | elvusal.mammedov@gmail.com

Ведущий научный сотрудник отдела религии и общественного мнения Института востоковедения имени З.Буньядова НАНА, доцент Азербайджанского института теологии, доктор философских наук
Исследование
РЕЗЮМЕ

Проблема ценности является предметом исследования философии, социологии и психологии. Вопрос ценности имеет особое значение в дискуссиях, связанных с социальными науками. Несмотря на дискуссии, до сих пор нет конкретного объяснения концепции ценности. В то же время определение и источник ценностей, быть относительным или постоянным, сортировать по важности, роль, обучение и методы, играемые на индивидуальном и социальном уровнях - все эти вопросы выступают в качестве движущей силы в научных и академических спорах вокруг проблемы ценности

ЛИТЕРАТУРА

  1. Suat Anar. Değerlerin sosyolojik açıdan incelenmesi // Çağdaş Eğitim Dergisi, 1983, № 82. 
  2. Məhəmməd İbrahim Kazım. Aksioloji inkişaf və dini cəmiyyətlərin inkişafı //  “əl-Məcəllə əl-ictimaiyyə vəl-qövmiyyə” jurnalı, Qahirə, 1971. 
  3. Əbdürrəhman ibn Zeyd əz-Zənidi. Sələfilik və dövrün problemləri. Ər-Riyad: 1998 / https://archive.org/details/waq35941/page/n1
  4. Abdullah ibn İbrahim ət-Təriqi, Əbdürrəhman ibn Zeyd əz-Zəbidi və bş. Elmi ixtisas, fənn və bölüm olaraq “İslam mədəniyyəti”. Ər-Riyad: 1996 / https://www.alukah.net/library/0/41005/
  5. Nevzat Tarhan. Değerler psikolojisi ve insan – Güzel insan modeli. İstanbul: “Timaş Yayınları”, 2016.
  6. G.Sayğılı. Değerler eğitimi. Ankara: “Maya Akademi”, 2015. 
  7. Hamdi Karakaş. Değerler eğitimi etkinliklerinin okul öncesi öğretmenlerine göre değerlendirilmesi: Nitel bir çalışma // Eğitimde Gelecek Arayışlar, 2015 / https://www.academia.edu/12040938/DE%C4%9EERLER_E%C4%9E%C4%B0T%C4%B0M%C4%B0_ETK%C4%B0NL%C4%B0KLER%C4%B0N%C4%B0N_OKUL_%C3%96NCES%C4%B0_%C3%96%C4%9ERETMENLER%C4%B0NE_G%C3%96RE_DE%C4%9EERLEND%C4%B0R%C4%B0LMES%C4%B0_N%C4%B0TEL_B%C4%B0R_%C3%87ALI%C5%9EMA
  8. Nuray Kurtdede Fidan. Öğretmen adaylarının değer öğretimine ilişkin görüşleri // Kuramsal Eğitim bilim, 2 (2), 2009 / https://www.pegem.net/dosyalar/dokuman/131917-2012041992825-fidan-1.pdf
  9. Hamid Zəhran. Sosial psixologiya. Qahirə: “Aləm əl-kutub”, 1977. 
  10. Əli Xəlil Mustafa Əbüleyneyn. İslam dəyərləri və tərbiyə: dəyərlərin məzmunu, mənbələri və İslam tərbiyəsinin onların formalaşması və inkişafındakı rolu. Mədinə: “Məktəbə İbrahim əl-Hələbi”, 1988.
  11. Mehmet Ülger, Mehmet Ali Dombaycı. Değer eğitiminin durumsallık boyutu // Eğitimde gelecek arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Uluslararası Sempsozyumu. 16-18 Nisan / April 2015 / Bartin, I cilt / https://www.atam.gov.tr/wp-content/uploads/E%c4%9e%c4%b0T%c4%b0MDE-GELECEK-ARAYI%c5%9eLARI-C%c4%b0LT-11.pdf.
  12. Mehmet Yazıcı. Değerler ve toplumsal yapıda değerlerin yeri // Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt: 24, sayı: 1, Elazığ, 2014 / https://www.researchgate.net/publication/293026264_DEGERLER_VE_TOPLUMSAL_YAPIDA_SOSYAL_DEGERLERIN_YERI
  13. Ayşe Balcı, Tuğba Yanpar Yelken. İlköğretim öğretmenlerinin “değer” kavramına yükledikleri anlamlar // Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H.U. Journal of Education) 39, 2010 / https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/87458
  14. Məhəmməd Əbdüləlim Mürsi. İslam tərbiyəsinin əsaslarına dair. İsgəndəriyyə: “əl-Məktəbə əl-camiiyyə”, 2001. 
  15. Mane ibn Məhəmməd əl-Mane. İslam və Qərbə görə dəyərlər: müqayisəli tədqiqat. Ər-Riyad: “Dar əl-fəzilət” nəşriyyatı, 2005. 
  16. Seyyid Əhməd Təhtavi. Quran qissələrində didaktik dəyərlər. Qahirə: “Dar əl-fikir əl-ərəbi”, 1996. 
  17. Zəhra Əhməd Osman. Quran hekayələrində tərbiyəvi dəyərlər // doktorluq dissertasiyası. Xartum: 2009. 

Faydalı linklər

© www.dovlet-din.az