Səbuhi İbrahimov | s.ibrahimov71@mail.ru
MEA-nın Naxçıvan Bölməsinin Əlyazmalar Fondu, Əlyazmaların kataloqlaşdırılması şöbəsinin müdiri, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
1. Məmmədov R. Kulturologiya. Bakı: 2006, 215 s.
2. Həbibbəyli Ə.İ. Multikulturalizmin Azərbaycan modeli. Müstəqil lider. (ictimai-siyasi, publisistik beynəlxalq jurnal). № 06 (44) dekabr, Bakı: 2012, 38 səh. 6-7.
3. Əjdər Fərzəli (Fərzəliyev Əjdər Əliş oğlu). Gəmiqaya-Qobustan əlifbası. Bakı: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası Birliyi, 2003, 292 s.
4. İbrahimov S.M. Naxçıvan mühitinin yaratdığı kitab və kitabxana mədəniyyəti. Kitab (dərs vəsaiti). Naxçıvan: Əcəmi, 2019, 248 s.
.ص 294(1887) .ق.ه 5921 عومدلا باحس .دمحم لام جاح یناوجخن5.
Sabuhı Ibrahımov | s.ibrahimov71@mail.ru
MEA-nın Naxçıvan Bölməsinin Əlyazmalar Fondu, Əlyazmaların kataloqlaşdırılması şöbəsinin müdiri, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
The article examines various scholars and thinkers who have contributed to the development of Islamic values in Nakhchivan manuscript texts of the late 19th and early 20th centuries. The main purpose of the studies was not only gaining knowledge about life and creativity of these scholars and thinkers from Nakhchivan, but also drawing attention to the importance of Islamic values in their works. It was considered necessary to study the manuscripts related to Islamic values, valuable sources of literature and culture of Nakhchivan, as well as to analyze the transmission of the spiritual and cultural heritage of the past to our present and to educate the modern generation. In this regard, the study of the life and creativity of classical Azerbaijani thinkers, including Nakhchivan thinkers, poets and writers, is one of the most important issues facing the public
1. Məmmədov R. Kulturologiya. Bakı: 2006, 215 s.
2. Həbibbəyli Ə.İ. Multikulturalizmin Azərbaycan modeli. Müstəqil lider. (ictimai-siyasi, publisistik beynəlxalq jurnal). № 06 (44) dekabr, Bakı: 2012, 38 səh. 6-7.
3. Əjdər Fərzəli (Fərzəliyev Əjdər Əliş oğlu). Gəmiqaya-Qobustan əlifbası. Bakı: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası Birliyi, 2003, 292 s.
4. İbrahimov S.M. Naxçıvan mühitinin yaratdığı kitab və kitabxana mədəniyyəti. Kitab (dərs vəsaiti). Naxçıvan: Əcəmi, 2019, 248 s.
.ص 294(1887) .ق.ه 5921 عومدلا باحس .دمحم لام جاح یناوجخن5.
Сабухи Ибрагимов | s.ibrahimov71@mail.ru
MEA-nın Naxçıvan Bölməsinin Əlyazmalar Fondu, Əlyazmaların kataloqlaşdırılması şöbəsinin müdiri, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
В статье исследуются различные ученые и мыслители, которые внесли свой вклад в развитие исламских ценностей в нахчыванских рукописных текстах конца XIX и начала XX веков. Основной целью исследований было не только получение знаний о жизни и творчестве этих ученых и мыслителей из Нахчывана, но и привлечение внимания к важности исламских ценностей в их произведениях. Было сочтено необходимым изучить рукописи, связанные с исламскими ценностями, ценными источниками литературы и культуры Нахчывана, а также проанализировать передачу духовного и культурного наследия прошлого нашему настоящему и обучить современное поколение. В связи с этим изучение жизни и творчества классических азербайджанских мыслителей, в том числе нахчыванских мыслителей, поэтов и писателей, является одним из важнейших вопросов, стоящих перед обществом
1. Məmmədov R. Kulturologiya. Bakı: 2006, 215 s.
2. Həbibbəyli Ə.İ. Multikulturalizmin Azərbaycan modeli. Müstəqil lider. (ictimai-siyasi, publisistik beynəlxalq jurnal). № 06 (44) dekabr, Bakı: 2012, 38 səh. 6-7.
3. Əjdər Fərzəli (Fərzəliyev Əjdər Əliş oğlu). Gəmiqaya-Qobustan əlifbası. Bakı: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası Birliyi, 2003, 292 s.
4. İbrahimov S.M. Naxçıvan mühitinin yaratdığı kitab və kitabxana mədəniyyəti. Kitab (dərs vəsaiti). Naxçıvan: Əcəmi, 2019, 248 s.
.ص 294(1887) .ق.ه 5921 عومدلا باحس .دمحم لام جاح یناوجخن5.
© www.dovlet-din.az