Samid Quliyev | axundsamid@gmail.com
AMEA-nın Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
1. Tozihül-məsaile mərace. Qum: 1377 h.ş.C. 1.
2. https://www.azleks.az/az/online-dictionary/ekshumasiya
3. https://quran.az/
4. Dəlilləriylə İslam Elmihalı.Bakı: 2010.
5. Mehmet Akif Aydın, Cəlal Erbay, Fəxrəddin Atar, Rahmi Yaran, Saffet Köşe, Bilal Aybakan, Abdullah Kahraman, Mübariz Camalov. İslam hüququ. Bakı: 2013, s. 3.
6. Nəhcül-bəlağə, 47-ci məktub.
7. Şeyx Tusi. Təhzib əl-Əhkam. C. 1.
8. İbn Abidin. Radd al-muxtar ələ dur əl-Muxtar. C.1.
9. İmam Nəvəvi. Ravdatut-talibin. C. 2.
10. Əbul Həsən Əli.Əl-Haviyəl kəbir. C. 3.
11. Malik ibn Ənəs. Mudəvvənətul-kubra / “Cənazə” bəhsi.
12. Şihəbud-Din ən-Nəfravi. Əl-Məcmu Şərh əl-Muhəzzəb / “Cənazə” babı.
13. İbn Muflih. Əl-Furu fil fiqhil hənbəli / “Cənazə” bəhsi.
14. Şəmsuddin İbn Qudəmə. Əş-Şərhül Kəbir (Məal Muğni). C. 1.
15. Əllamə Hilli.Əl-Muxtəsərun nafii fi fiqhul imamiyyə. C. 1.
16. Şeyx Tusi. Əl-Məbsut fi fiqhil imamiyyə. C. 1.
17. http://lankarani.com/azr/res/res1/031.php.
18. https://www.sistani.org/azari/book/24199/
19. http://www.e-qanun.az/code/14
20. Şakir Musayev. Cinayət mühakimə icraatının məhkəmə-tibbi təminatı. Bakı: 2008.
21. Şəriət hökmlərinin izahı. Ayətullah əl-üzma Vəhid Xorasani.
Samid Guliyev | axundsamid@gmail.com
AMEA-nın Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
Exhumation of buried people is not unequivocally welcomed in society. Sometimes this is seen as an action that contradicts religion and religious values. This in some sense hinders the work of law enforcement agencies. When there is a need for exhumation, along with the protection of the right of the dead person, unsolved crimes are revealed. In fact, the exhumation of the corpse is one of the permissible cases in Islamic law, as well as in the legislation of the Republic of Azerbaijan. In connection with this, every citizen should know that the opening of graves is conducted both legally and religiously
1. Tozihül-məsaile mərace. Qum: 1377 h.ş.C. 1.
2. https://www.azleks.az/az/online-dictionary/ekshumasiya
3. https://quran.az/
4. Dəlilləriylə İslam Elmihalı.Bakı: 2010.
5. Mehmet Akif Aydın, Cəlal Erbay, Fəxrəddin Atar, Rahmi Yaran, Saffet Köşe, Bilal Aybakan, Abdullah Kahraman, Mübariz Camalov. İslam hüququ. Bakı: 2013, s. 3.
6. Nəhcül-bəlağə, 47-ci məktub.
7. Şeyx Tusi. Təhzib əl-Əhkam. C. 1.
8. İbn Abidin. Radd al-muxtar ələ dur əl-Muxtar. C.1.
9. İmam Nəvəvi. Ravdatut-talibin. C. 2.
10. Əbul Həsən Əli.Əl-Haviyəl kəbir. C. 3.
11. Malik ibn Ənəs. Mudəvvənətul-kubra / “Cənazə” bəhsi.
12. Şihəbud-Din ən-Nəfravi. Əl-Məcmu Şərh əl-Muhəzzəb / “Cənazə” babı.
13. İbn Muflih. Əl-Furu fil fiqhil hənbəli / “Cənazə” bəhsi.
14. Şəmsuddin İbn Qudəmə. Əş-Şərhül Kəbir (Məal Muğni). C. 1.
15. Əllamə Hilli.Əl-Muxtəsərun nafii fi fiqhul imamiyyə. C. 1.
16. Şeyx Tusi. Əl-Məbsut fi fiqhil imamiyyə. C. 1.
17. http://lankarani.com/azr/res/res1/031.php.
18. https://www.sistani.org/azari/book/24199/
19. http://www.e-qanun.az/code/14
20. Şakir Musayev. Cinayət mühakimə icraatının məhkəmə-tibbi təminatı. Bakı: 2008.
21. Şəriət hökmlərinin izahı. Ayətullah əl-üzma Vəhid Xorasani.
Самид Гулиев | axundsamid@gmail.com
AMEA-nın Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
Эксгумация захороненных людей не приветствуется однозначно в обществе. Иногда это рассматривается как действие, противоречащее религии и религиозным ценностям. Это в некотором смысле мешает работе правоохранительных органов. Когда возникает необходимость в эксгумации, наряду с защитой прав трупа, раскрываются остальные преступления. Фактически эксгумация трупа является одним из допустимых случаев как в исламском праве, так и в действующем законодательстве Азербайджанской Республики. В связи с этим каждый гражданин должен знать, что вскрытие могилы осуществляется как законно, так и религиозно
1. Tozihül-məsaile mərace. Qum: 1377 h.ş.C. 1.
2. https://www.azleks.az/az/online-dictionary/ekshumasiya
3. https://quran.az/
4. Dəlilləriylə İslam Elmihalı.Bakı: 2010.
5. Mehmet Akif Aydın, Cəlal Erbay, Fəxrəddin Atar, Rahmi Yaran, Saffet Köşe, Bilal Aybakan, Abdullah Kahraman, Mübariz Camalov. İslam hüququ. Bakı: 2013, s. 3.
6. Nəhcül-bəlağə, 47-ci məktub.
7. Şeyx Tusi. Təhzib əl-Əhkam. C. 1.
8. İbn Abidin. Radd al-muxtar ələ dur əl-Muxtar. C.1.
9. İmam Nəvəvi. Ravdatut-talibin. C. 2.
10. Əbul Həsən Əli.Əl-Haviyəl kəbir. C. 3.
11. Malik ibn Ənəs. Mudəvvənətul-kubra / “Cənazə” bəhsi.
12. Şihəbud-Din ən-Nəfravi. Əl-Məcmu Şərh əl-Muhəzzəb / “Cənazə” babı.
13. İbn Muflih. Əl-Furu fil fiqhil hənbəli / “Cənazə” bəhsi.
14. Şəmsuddin İbn Qudəmə. Əş-Şərhül Kəbir (Məal Muğni). C. 1.
15. Əllamə Hilli.Əl-Muxtəsərun nafii fi fiqhul imamiyyə. C. 1.
16. Şeyx Tusi. Əl-Məbsut fi fiqhil imamiyyə. C. 1.
17. http://lankarani.com/azr/res/res1/031.php.
18. https://www.sistani.org/azari/book/24199/
19. http://www.e-qanun.az/code/14
20. Şakir Musayev. Cinayət mühakimə icraatının məhkəmə-tibbi təminatı. Bakı: 2008.
21. Şəriət hökmlərinin izahı. Ayətullah əl-üzma Vəhid Xorasani.
© www.dovlet-din.az