ŞƏRŞÜNASLIĞIN BAXIŞ VƏ DƏYƏRLƏRİNİ FORMALAŞDIRMIŞ BƏZİ MİFOLOGEMLƏRƏ MÜNASİBƏT

Radif Mustafayev | hradif@mail.ru

AMEA-nın Fəlsəfə İnstitutunun İslam fəlsəfəsi şöbəsinin böyük elmi işçisi, f.ü.f.d., dosent hradif@mail.ru
Araşdırma
XÜLASƏ

XIX əsrdən başlayaraq inkişaf edən şərqşünaslıq sahəsində bir-çox baxışların, o cümlədən də bütövlükdə dəyərlərin formalaşdırılması təkcə peşəkar, obyektiv, elmi yanaşmalarla səciyyəvi olmayıb, eləcə də əksər hallarda fərqinə varılmadan təkrarlanmaqda və beləliklə də adiləşib stiqmalara çevrilmiş mifologemlərdən azad deyildir. Təqdim edilən məqalədə Orta əsrlər müsəlman Şərqinə həsr edilmiş bu qəbil yanlışlıqlara diqqət edilib onların müxtəlif tədqiqatlarda necə əks olunduqları aydınlaşdırılmaqdadır. Belə ki, bu baxımdan müəllif məşhur yazıçı N.V.Qoqolun şərqşünaslıq sahəsində özündən əvvəlki ideyalara əsaslanaraq hansı mifologemləri formalaşdırdığı və bunların müasir dövrdə belə başlıca baxış və dəyərlərin əsasında durduqları işıqlandırılmışdır. Bundan fərqli olaraq məqalədə tarixi reallıqları özündə elmi və obyektiv əks etdirən yanaşmalara diqqət edilərək onların sayəsində həqiqətə nail olmağa cəhd edilmişdir. 

Məqsəd - Orta əsrlər müsəlman Şərqinin tədqiqində yanlış tədqiqatları açıqlamaq və doğru istiqaməti müəyyənləşdirməkdir.

Metodologiya - tarixi, məntiqi, müqayisəli-komporotivistik, o cümlədən hermenevtik metod

Elmi yenilik – Orta əsrlər müsəlman Şərqinə aid mifologemləri aşkarlamaq və onların aradan qaldırılması 

ƏDƏBİYYAT

  1. Алексеев П.В. «Образ халифа в исторической характеристике «Ал-Мамун» Н.В.Гоголя» // «Имагология и компаративистика», 2014, № 2, с. 122-135 / http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000503630
  2. http://az.lib.ru/g/gogolx_n_w/text_1834_08_arabeski.shtml
  3. А.А.Игнатенко. В поисках счастья. Общественно-политические воззрения арабо-исламских философов средневековья. Москва: «Мысль», 1989, 264 с.
  4. Прозоров С.М. Введение. Ал-Хасан ибн Муса ан-Наубахти. Шиитские секты. М.: 1973, 256 с.
  5. Paşazadə Ş.A. İslamda ümmət və şüubilik. Bakı: “İrşad” İslam araşdırmaları mərkəzi, Bilik, 1992, 127 s.
  6. Гамидов И. Ибн Кутайба Динавари (жизнь и труды по шуубизму, «адабу» и критике поэзии). Баку: Элм, 1998, 144 с.
  7. Məmmədov A. İslamda əsas sosial-fəlsəfi anlamlar. Bakı: Nafta-Press, 2001, 180 s.
  8. Хатами С.М. Традиция и мысль во власти авторитаризма (пер. с перс. Х.Вахриза). М.: Изд-во Моск. Ун-та, 2001, 288 с.
  9. Məhəmməd Cavad Muini Əhməd Turabi. Tövhid və imamət carçısı İmam Rza (ə). Bakı: 2011, 143 s.
  10.  Abdülbakıy Gölpınarlı. Tarih boyunca İslam mezhepleri ve Şıılik. İstanbul: Der Yayınları, 1987, 733 s.
  11. Abdülbakıy Gölpınarlı. Ondört Masum Hz.Peygamber (s.m) Hz. Fatıma (a.m) ve Oniki İmam (a.m). İstanbul: Der Yayınevi, 1979, 256 s. 

ATTITUDES TOWARDS CERTAIN MYTHOLOGEMES THAT SHAPED ORIENTALIST IDEAS AND VALUES

Radif Mustafaev | hradif@mail.ru

AMEA-nın Fəlsəfə İnstitutunun İslam fəlsəfəsi şöbəsinin böyük elmi işçisi, f.ü.f.d., dosent hradif@mail.ru
Research
SUMMARY

Developing from the beginning of the 19th century in the field of oriental studies, for the formation of many views and values in general, there was no characteristic professional, objective, scientific relationship, but on the contrary, various mythologemes continue to be present for those who did not believe, repeated and as a result of this, became ordinary stigmas. In the presented article, drawing attention to the same mistakes, false notions in various studies related to the medieval Muslim East are highlighted. In the same sense, the author poured attention to some mythologemes created by the famous writer N.V. Gogol who had ideas in the field of Oriental studies before, and highlights their influence on modern ideas and values of this industry. In contrast to this, the article focuses on scientifically, objectively interpreted historical realities, and the author tries to present the true positions.

Purpose: illuminate false research and determine the true direction in the study of the medieval Muslim East

Methodology: historical, logical, comparatively corporate and hermeneutic methods

Scientific novelty: identifying mythologemes about the medieval Muslim East and removing them

 

REFERENCE LIST

  1. Алексеев П.В. «Образ халифа в исторической характеристике «Ал-Мамун» Н.В.Гоголя» // «Имагология и компаративистика», 2014, № 2, с. 122-135 / http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000503630
  2. http://az.lib.ru/g/gogolx_n_w/text_1834_08_arabeski.shtml
  3. А.А.Игнатенко. В поисках счастья. Общественно-политические воззрения арабо-исламских философов средневековья. Москва: «Мысль», 1989, 264 с.
  4. Прозоров С.М. Введение. Ал-Хасан ибн Муса ан-Наубахти. Шиитские секты. М.: 1973, 256 с.
  5. Paşazadə Ş.A. İslamda ümmət və şüubilik. Bakı: “İrşad” İslam araşdırmaları mərkəzi, Bilik, 1992, 127 s.
  6. Гамидов И. Ибн Кутайба Динавари (жизнь и труды по шуубизму, «адабу» и критике поэзии). Баку: Элм, 1998, 144 с.
  7. Məmmədov A. İslamda əsas sosial-fəlsəfi anlamlar. Bakı: Nafta-Press, 2001, 180 s.
  8. Хатами С.М. Традиция и мысль во власти авторитаризма (пер. с перс. Х.Вахриза). М.: Изд-во Моск. Ун-та, 2001, 288 с.
  9. Məhəmməd Cavad Muini Əhməd Turabi. Tövhid və imamət carçısı İmam Rza (ə). Bakı: 2011, 143 s.
  10.  Abdülbakıy Gölpınarlı. Tarih boyunca İslam mezhepleri ve Şıılik. İstanbul: Der Yayınları, 1987, 733 s.
  11. Abdülbakıy Gölpınarlı. Ondört Masum Hz.Peygamber (s.m) Hz. Fatıma (a.m) ve Oniki İmam (a.m). İstanbul: Der Yayınevi, 1979, 256 s. 

ОТНОШЕНИЯ К НЕКОТОРЫМ МИФОЛОГЕМАМ ФОРМИРОВАВШИМИ ВОСТОКОВЕДЕНЧЕСКИХ ПРЕДСТАВЛЕНИИ И ЦЕННОСТИ

Радиф Мустафаев | hradif@mail.ru

AMEA-nın Fəlsəfə İnstitutunun İslam fəlsəfəsi şöbəsinin böyük elmi işçisi, f.ü.f.d., dosent hradif@mail.ru
Исследование
РЕЗЮМЕ

 

Развивавшейся от начала XIX века в сфере востоковедении для формирование многих воззрений и ценностиям в целом не было свойственно профессионалного, обективно, научного отношений, а наоборот за неправерившихся, повторявшихся и блогодаря этому превратившихся в обыкновенными стигмов здес продолжает присиствоват разные мифологемы. В представленном статье обратив внимание на таких же ошибках освешаются ложные представлении в разных исследованиях относяшихся к средневековому мусульманского Востока. В этом же смысле автор оброшаль внимании на некоторых мифологемов созданным блогодаря до себя имевших идеям в сфере востоковедении знаминителного писателя Н.В.Гоголем и освешается их же влияние на современных представлениях и ценностям данного отросля. В отличие от этого в статье уделяетс внимание на научно, обективно освяшенных исторических реалии исследованиям автор старается представить истинных позичий.

Цель: осветить ложных исследованиях и определить истинных направлении в исследовании средневековым мусульманского Востока 

Методология: исторические, логические, сравнительно-корпоративистские и герменевтические методы.

Научная новизна: выявление мифологемов про средневековым мусульманском Востоке и отстранение их

ЛИТЕРАТУРА

  1. Алексеев П.В. «Образ халифа в исторической характеристике «Ал-Мамун» Н.В.Гоголя» // «Имагология и компаративистика», 2014, № 2, с. 122-135 / http://vital.lib.tsu.ru/vital/access/manager/Repository/vtls:000503630
  2. http://az.lib.ru/g/gogolx_n_w/text_1834_08_arabeski.shtml
  3. А.А.Игнатенко. В поисках счастья. Общественно-политические воззрения арабо-исламских философов средневековья. Москва: «Мысль», 1989, 264 с.
  4. Прозоров С.М. Введение. Ал-Хасан ибн Муса ан-Наубахти. Шиитские секты. М.: 1973, 256 с.
  5. Paşazadə Ş.A. İslamda ümmət və şüubilik. Bakı: “İrşad” İslam araşdırmaları mərkəzi, Bilik, 1992, 127 s.
  6. Гамидов И. Ибн Кутайба Динавари (жизнь и труды по шуубизму, «адабу» и критике поэзии). Баку: Элм, 1998, 144 с.
  7. Məmmədov A. İslamda əsas sosial-fəlsəfi anlamlar. Bakı: Nafta-Press, 2001, 180 s.
  8. Хатами С.М. Традиция и мысль во власти авторитаризма (пер. с перс. Х.Вахриза). М.: Изд-во Моск. Ун-та, 2001, 288 с.
  9. Məhəmməd Cavad Muini Əhməd Turabi. Tövhid və imamət carçısı İmam Rza (ə). Bakı: 2011, 143 s.
  10.  Abdülbakıy Gölpınarlı. Tarih boyunca İslam mezhepleri ve Şıılik. İstanbul: Der Yayınları, 1987, 733 s.
  11. Abdülbakıy Gölpınarlı. Ondört Masum Hz.Peygamber (s.m) Hz. Fatıma (a.m) ve Oniki İmam (a.m). İstanbul: Der Yayınevi, 1979, 256 s. 

Useful links

© www.dovlet-din.az