XRİSTİANLIQDAKI “YEDDİ ÖLÜMCÜL GÜNAH” FENOMENİ: MÜQAYİSƏLİ TƏHLİL

Aliyə MÜRSƏLOVA | aliyatagiyeva@yahoo.com

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu, İlahiyyat fakültəsi, Dinşünaslıq kafedrasının müəllimi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Cəmiyyət və din
UOT 2
XÜLASƏ

İlk insan yarandığı andan mövcud olmuş günah anlayışı tarix boyu bəşəriyyətin daim maraq sahəsində olmuşdur. Bütün dinlərdə günah anlayışına rast gəlmək mümkündür. Sadəcə bu günahlar hər dində fərqli şəkildə təsnifləndirilmişdir. Bu günahların ən bağışlanılmaz olanları “ölümcül günah” statusunu qazanmışdır. Əxlaqi kontekstdən baxdıqda dinlərin hamısı bir məqsəd güdür – cəmiyyətdə əxlaqi nizamı qorumaq. Əxlaqi normaların əsasını isə pis və çirkin əməllərdən, yəni günahlardan çəkinmək, əvəzində yaxşı və gözəl əməllər yerinə yetirmək, yəni fəzilətli olmaq təşkil edir.

Məqalədə əvvəlcə “yeddi ölümcül günah” fenomenin formalaşma və təkamül tarixi tədqiq olunmuşdur. Sonra həmin günahların insanın həyatına necə təsir etdiyi və hansı əzablara səbəb ola biləcəyi müəyyənləşdirilmişdir. Sonda isə fərqli dinlərin “ölümcül günahları” təsnif edilərək müqayisəli şəkildə təhlil edilmişdir

ƏDƏBİYYAT

  1. Müqəddəs Kitab (Bibliya). Tərc. Azərbaycan Bibliya Cəmiyyəti. Bakı: Northern Azerbaijani Translation, 1600 s.
  2. Челышев П.В. Семь смертных грехов и современное идолопоклонство. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований, № 12-2, 2015, 351 стр. 
  3. Tucker Shawn. The Virtues and Vices in the Arts: A Sourcebook. Cascade: 2015, 302 p. 
  4. Tilby Angela. The Seven Deadly Sins: Their origin in the spiritual teaching of Evagrius the Hermit. 2013, 176 p. 
  5. Evagrio Pontico. Gli Otto Spiriti Malvagi. Trans. F.Comello, P.Editrice. Parma: 1990, pp.11-12.
  6. Refoule F. Evagrius Ponticus “In New Catholic Encyclopaedia”, 1967. Staff of Catholic University of America, Eds., New York: McGraw-Hill, Vol. 5, 644 p.
  7. Catéchisme de l’église catholique, Paris, 1992, pp. 389-393 / https://www.vatican.va/archive/FRA0013/_INDEX.HTM (25.09.2023)
  8. «Семь смертных грехов» и современное идолопоклонство. (06.04.2023) / https://applied-research.ru/ru/article/view?id=7924 
  9. Brandon Smart. A Dictionary of Comparative Religion: Sin. London: 1970, 579 p.
  10. Walse V.G. Encyclopedia of Religion and Ethics: Crimes and Punishments (Chinese). Edinburgh: 1979-1981, Vol. 4, pp. 269-272. 
  11. Айенгар Б.К.С. Йога Дипика – Прояснение йоги. Москва: Альпина нон-фикшн. 2015, 496 с. 
  12. Buddhism: Major Differences. Buddha Dharma Education Association / http://www.buddhanet.net/e-learning/snapshot01.htm (23.05.2023) 
  13. Qurani-Kərim. Tərc. Bünyadov Z.M., Məmmədəliyev V.M. Ankara: Türkiye Diyanet İşleri Başkanlığı Basımevi, 2016, 620 s. 
  14. Müslim, Ebü`l-Hüseyn bin el-Haccac bin Müslim el-Kuşeyri. Sahih-i Muslim ve Tercemesi. Terc. M.Safuoğlu. İstanbul: İrfan Yayıncılık, 2013, 8 c.
  15. Buhari, Ebu Abdullah Muhammed ibn İsmail. Sahih-i Buhari muhatası tecrid-i sarih ve şerhi. Terc. M.Uğur, M.C.Safoğlu. Ankara: Gaye Matbaacılık, 1987, 13 c.
  16. Keown Damien. A dictionary of Buddhism. Oxford: Oxford University Press, 2004, 357 p.
  17. Кожевников Александр, Линдберг Татьяна. Семь смертных грехов и семь добродетелей. Москва: OLMA, 2012, 304 стр. 

THE "SEVEN DEADLY SINS" PHENOMENON IN CHRISTIANITY: A COMPARATIVE ANALYSIS

Aliya Mursalova | aliyatagiyeva@yahoo.com

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu, İlahiyyat fakültəsi, Dinşünaslıq kafedrasının müəllimi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Society and religion
UOT 2
SUMMARY

The concept of sin, which has existed since the birth of the first man, has continually captured humanity's attention throughout history. The notion of sin may be found in all religions. It's only that each religion categorizes these faults differently. The most unforgivable of these sins have acquired the status of "deadly sin". From a moral standpoint, all faiths share the same goal: to keep moral order in society. Moral standards are based on refraining from evil and ugly acts like sins, and instead performing good and beautiful deeds like being virtuous.

Initially the article studies history and evolution of the "seven deadly sins" phenomenon. Then it was determined how such sins affect to a person's life and how much pain they can cause. Finally, the "deadly sins" of various religions were classified and analyzed comparatively

REFERENCE LIST

  1. Müqəddəs Kitab (Bibliya). Tərc. Azərbaycan Bibliya Cəmiyyəti. Bakı: Northern Azerbaijani Translation, 1600 s.
  2. Челышев П.В. Семь смертных грехов и современное идолопоклонство. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований, № 12-2, 2015, 351 стр. 
  3. Tucker Shawn. The Virtues and Vices in the Arts: A Sourcebook. Cascade: 2015, 302 p. 
  4. Tilby Angela. The Seven Deadly Sins: Their origin in the spiritual teaching of Evagrius the Hermit. 2013, 176 p. 
  5. Evagrio Pontico. Gli Otto Spiriti Malvagi. Trans. F.Comello, P.Editrice. Parma: 1990, pp.11-12.
  6. Refoule F. Evagrius Ponticus “In New Catholic Encyclopaedia”, 1967. Staff of Catholic University of America, Eds., New York: McGraw-Hill, Vol. 5, 644 p.
  7. Catéchisme de l’église catholique, Paris, 1992, pp. 389-393 / https://www.vatican.va/archive/FRA0013/_INDEX.HTM (25.09.2023)
  8. «Семь смертных грехов» и современное идолопоклонство. (06.04.2023) / https://applied-research.ru/ru/article/view?id=7924 
  9. Brandon Smart. A Dictionary of Comparative Religion: Sin. London: 1970, 579 p.
  10. Walse V.G. Encyclopedia of Religion and Ethics: Crimes and Punishments (Chinese). Edinburgh: 1979-1981, Vol. 4, pp. 269-272. 
  11. Айенгар Б.К.С. Йога Дипика – Прояснение йоги. Москва: Альпина нон-фикшн. 2015, 496 с. 
  12. Buddhism: Major Differences. Buddha Dharma Education Association / http://www.buddhanet.net/e-learning/snapshot01.htm (23.05.2023) 
  13. Qurani-Kərim. Tərc. Bünyadov Z.M., Məmmədəliyev V.M. Ankara: Türkiye Diyanet İşleri Başkanlığı Basımevi, 2016, 620 s. 
  14. Müslim, Ebü`l-Hüseyn bin el-Haccac bin Müslim el-Kuşeyri. Sahih-i Muslim ve Tercemesi. Terc. M.Safuoğlu. İstanbul: İrfan Yayıncılık, 2013, 8 c.
  15. Buhari, Ebu Abdullah Muhammed ibn İsmail. Sahih-i Buhari muhatası tecrid-i sarih ve şerhi. Terc. M.Uğur, M.C.Safoğlu. Ankara: Gaye Matbaacılık, 1987, 13 c.
  16. Keown Damien. A dictionary of Buddhism. Oxford: Oxford University Press, 2004, 357 p.
  17. Кожевников Александр, Линдберг Татьяна. Семь смертных грехов и семь добродетелей. Москва: OLMA, 2012, 304 стр. 

ФЕНОМЕН СЕМИ СМЕРТНЫХ ГРЕХОВ В ХРИСТИАНСТВЕ: СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ

Алия Мурсалова | aliyatagiyeva@yahoo.com

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu, İlahiyyat fakültəsi, Dinşünaslıq kafedrasının müəllimi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Общество и религия
UOT 2
РЕЗЮМЕ

Понятие греха, существовавшее с момента сотворения первого человека, всегда было в поле интересов человечества на протяжении всей истории. Понятие греха можно найти во всех религиях. Просто в каждой религии эти грехи классифицируются по-разному. Самые непростительные из этих грехов заслужили статус «смертного греха». С моральной точки зрения все религии имеют одну цель – поддерживать моральный порядок в обществе. Основой нравственных норм является воздержание от плохих и безобразных поступков, т. е. грехов, и совершение вместо них добрых и красивых поступков, т. е. быть добродетельными.

В статье, прежде всего, изучена история становления и эволюции феномена «семь смертных грехов». Затем определялось, как эти грехи влияют на жизнь человека и какие страдания они могут причинить. В конце концов «смертные грехи» разных религий были классифицированы и проанализированы сравнительным способом

ЛИТЕРАТУРА

  1. Müqəddəs Kitab (Bibliya). Tərc. Azərbaycan Bibliya Cəmiyyəti. Bakı: Northern Azerbaijani Translation, 1600 s.
  2. Челышев П.В. Семь смертных грехов и современное идолопоклонство. Международный журнал прикладных и фундаментальных исследований, № 12-2, 2015, 351 стр. 
  3. Tucker Shawn. The Virtues and Vices in the Arts: A Sourcebook. Cascade: 2015, 302 p. 
  4. Tilby Angela. The Seven Deadly Sins: Their origin in the spiritual teaching of Evagrius the Hermit. 2013, 176 p. 
  5. Evagrio Pontico. Gli Otto Spiriti Malvagi. Trans. F.Comello, P.Editrice. Parma: 1990, pp.11-12.
  6. Refoule F. Evagrius Ponticus “In New Catholic Encyclopaedia”, 1967. Staff of Catholic University of America, Eds., New York: McGraw-Hill, Vol. 5, 644 p.
  7. Catéchisme de l’église catholique, Paris, 1992, pp. 389-393 / https://www.vatican.va/archive/FRA0013/_INDEX.HTM (25.09.2023)
  8. «Семь смертных грехов» и современное идолопоклонство. (06.04.2023) / https://applied-research.ru/ru/article/view?id=7924 
  9. Brandon Smart. A Dictionary of Comparative Religion: Sin. London: 1970, 579 p.
  10. Walse V.G. Encyclopedia of Religion and Ethics: Crimes and Punishments (Chinese). Edinburgh: 1979-1981, Vol. 4, pp. 269-272. 
  11. Айенгар Б.К.С. Йога Дипика – Прояснение йоги. Москва: Альпина нон-фикшн. 2015, 496 с. 
  12. Buddhism: Major Differences. Buddha Dharma Education Association / http://www.buddhanet.net/e-learning/snapshot01.htm (23.05.2023) 
  13. Qurani-Kərim. Tərc. Bünyadov Z.M., Məmmədəliyev V.M. Ankara: Türkiye Diyanet İşleri Başkanlığı Basımevi, 2016, 620 s. 
  14. Müslim, Ebü`l-Hüseyn bin el-Haccac bin Müslim el-Kuşeyri. Sahih-i Muslim ve Tercemesi. Terc. M.Safuoğlu. İstanbul: İrfan Yayıncılık, 2013, 8 c.
  15. Buhari, Ebu Abdullah Muhammed ibn İsmail. Sahih-i Buhari muhatası tecrid-i sarih ve şerhi. Terc. M.Uğur, M.C.Safoğlu. Ankara: Gaye Matbaacılık, 1987, 13 c.
  16. Keown Damien. A dictionary of Buddhism. Oxford: Oxford University Press, 2004, 357 p.
  17. Кожевников Александр, Линдберг Татьяна. Семь смертных грехов и семь добродетелей. Москва: OLMA, 2012, 304 стр. 

Useful links

© www.dovlet-din.az