QURANİ-KƏRİMƏ GÖRƏ VƏHDƏT VƏ ONUN ƏHƏMİYYƏTİ

Fuad Nurullayev | fuadnurullayev@yahoo.com

QMİ-nin sədr müavini, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Cəmiyyət və din
ƏDƏBİYYAT

1. Qurani-Kərim. Tərc: Z.Bünyadov və V.Məmmədəliyev. Bakı: Azərnəşr, 1991.
2. Fətullayeva Natella. Birlik və Vəhdət. (baku.icro.ir/pages saytına istinadən).
3. əd-Diməşqi İbn Kəsir. Təfsirül-Quranil-Əzim. 8 cilddə. II c. Darut-Tibə, 1420/1990.
4. Hayreddin Karaman ve b. Kur’an Yolu Tefsiri. I cilt. Sayfa: 643-644.
5. Heyət. Moizələr və Xütbələr kitabı (QMİ). Bakı: Nurlar, 2017.
6. Seyid Kamal Fəqih İmanı. Nurul-Quran (Maidə surəsinin təfsiri). Bakı; 2007.

UNITY IN THE QURAN AND ITS IMPORTANCE

Fuad Nurullayev | fuadnurullayev@yahoo.com

QMİ-nin sədr müavini, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Society and religion
SUMMARY

The article acknowledges that the Islamic religion, as well as all other monotheistic religions
invite people to unity and equality. It is noted that violence reigns in a society where unity
and solidarity are absent. From this point of view, the use of violence against others contradicts
the basic principles of monotheistic religions. The author regrets that in modern times people in
many parts of the world suffer from poverty, discrimination, oppression and social disasters. He
notes that such sufferings can be eliminated by building relationships based on unity, solidarity
and equality of people

REFERENCE LIST

1. Qurani-Kərim. Tərc: Z.Bünyadov və V.Məmmədəliyev. Bakı: Azərnəşr, 1991.
2. Fətullayeva Natella. Birlik və Vəhdət. (baku.icro.ir/pages saytına istinadən).
3. əd-Diməşqi İbn Kəsir. Təfsirül-Quranil-Əzim. 8 cilddə. II c. Darut-Tibə, 1420/1990.
4. Hayreddin Karaman ve b. Kur’an Yolu Tefsiri. I cilt. Sayfa: 643-644.
5. Heyət. Moizələr və Xütbələr kitabı (QMİ). Bakı: Nurlar, 2017.
6. Seyid Kamal Fəqih İmanı. Nurul-Quran (Maidə surəsinin təfsiri). Bakı; 2007.

ЕДИНСТВО В КОРАНЕ И ЕГО ЗНАЧЕНИЕ

Фуад Нуруллаев | fuadnurullayev@yahoo.com

QMİ-nin sədr müavini, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Общество и религия
РЕЗЮМЕ

В статье говорится о том, что исламская религия, а также все остальные небесные
религии приглашают людей к единству и равенству. Отмечается, что в обществе, где
отсутствует единство и солидарность, царит насилие. С этой точки зрения, применение
насилия по отношению к другим противоречит основным принципам небесных религий.
Автор с сожалением заявляет, что в современный период люди во многих частях мира
страдают от бедности, дискриминации, угнетения и социальных бедствий. Он отмечает,
что от таких страданий можно избавиться путем выстраивания отношений, основанных
на единстве, солидарности и равенстве людей

ЛИТЕРАТУРА

1. Qurani-Kərim. Tərc: Z.Bünyadov və V.Məmmədəliyev. Bakı: Azərnəşr, 1991.
2. Fətullayeva Natella. Birlik və Vəhdət. (baku.icro.ir/pages saytına istinadən).
3. əd-Diməşqi İbn Kəsir. Təfsirül-Quranil-Əzim. 8 cilddə. II c. Darut-Tibə, 1420/1990.
4. Hayreddin Karaman ve b. Kur’an Yolu Tefsiri. I cilt. Sayfa: 643-644.
5. Heyət. Moizələr və Xütbələr kitabı (QMİ). Bakı: Nurlar, 2017.
6. Seyid Kamal Fəqih İmanı. Nurul-Quran (Maidə surəsinin təfsiri). Bakı; 2007.

Useful links

© www.dovlet-din.az