Səbuhi İbrahimov | s.ibrahimov71@mail.ru
MEA-nın Naxçıvan Bölməsinin Əlyazmalar Fondu, Əlyazmaların kataloqlaşdırılması şöbəsinin müdiri, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
1. Флави Иосиф. Иудейские древности. Санкт-Петербург:1900, I том, 345 с.
2. Məmmədov R.M. Naxçıvan şəhərinin tarixi oçerki (orta əsrlər dövrü). Bakı: Elm, 1977.
158 s.
3. Haciyev İ.M, Amanoğlu E.A. Tarihte ve günümüzde Nahçıvan. Ankara: 1998, 92 s.
4. Ələsgərov A.M. Gəmiqaya öyrənilir. // “Kəlam” elmi ədəbi ictimai jurnal // №2, (2), Bakı:
2002, s. 46.
5. Novruzlu Ə.İ, Baxşəliyev.V.B. Culfa bölgəsinin arxeoloji abidələri. Bakı: Elm, 1993, 108 s.
6. Təbrizi Qətran. Divan. Bakı: Elmlər Akademiyası, 1967, 440 s.
7. Əlizadə S.V. Müdrikliyin sönməz işığı-Oğuznamə. Bakı: Yazıçı,1987, 432 s.
8. Rəşidəddin Fəzlullah. Oğuznamə. Bakı: Azərnəşr. 1992, 72 s.
9. Kitabi-Dədə Qorqud, Bakı: Yazıçı, 1988, 266 s.
10. Babayev S.Y. Naxçıvanda “Kitabi-Dədə Qorqud” toponimləri. Bakı: XXI-yeni nəşrlər evi,
1999, 224 s.
11. Naxçıvan Ensiklopediyası. 2 cilddə II cild, Naxçıvan: Əcəmi, 2005, 379 s.
12. Əhməd ibn Əcəm əl-Kufi. Fəthlər kitabı. Bakı: Azərnəşr, 1995, 200 s.
13. Təbrizi Qətran. Divan. Bakı: Elmlər Akademiyası, 1967, 440 s.
14. Naxçıvan Ensiklopediyası. 2 cilddə I cild, Naxçıvan: Əcəmi, 2005, 359 s.
Sabuhı Ibrahımov | s.ibrahimov71@mail.ru
MEA-nın Naxçıvan Bölməsinin Əlyazmalar Fondu, Əlyazmaların kataloqlaşdırılması şöbəsinin müdiri, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Analysis of the notes concerning Nakhchivan contained in antique and medieval manuscripts
has been carried out in the paper; it has been revealed by research that this region was once the
center not only of Azerbaijan, but of all human civilization. It has been also ascertained that
Nakhchivan as an ancient Turkic region also is one of the centers of culture, crafts, economy
and trade of the East.
When studying notes on Nakhchivan in the manuscripts relating to the Middle Ages, we
have revealed that records relating to the devised estates of the mausoleum built in 1186 for
Momina Khatun are of great importance for the region. This manuscript can be called the
“Charter” of the Nakhchivan madrasah. The issues of madrasah management, guidance of
teaching process, the relationship of theology teachers and students are determined here; a
number of useful methodical directions and pedagogical advices is given
1. Флави Иосиф. Иудейские древности. Санкт-Петербург:1900, I том, 345 с.
2. Məmmədov R.M. Naxçıvan şəhərinin tarixi oçerki (orta əsrlər dövrü). Bakı: Elm, 1977.
158 s.
3. Haciyev İ.M, Amanoğlu E.A. Tarihte ve günümüzde Nahçıvan. Ankara: 1998, 92 s.
4. Ələsgərov A.M. Gəmiqaya öyrənilir. // “Kəlam” elmi ədəbi ictimai jurnal // №2, (2), Bakı:
2002, s. 46.
5. Novruzlu Ə.İ, Baxşəliyev.V.B. Culfa bölgəsinin arxeoloji abidələri. Bakı: Elm, 1993, 108 s.
6. Təbrizi Qətran. Divan. Bakı: Elmlər Akademiyası, 1967, 440 s.
7. Əlizadə S.V. Müdrikliyin sönməz işığı-Oğuznamə. Bakı: Yazıçı,1987, 432 s.
8. Rəşidəddin Fəzlullah. Oğuznamə. Bakı: Azərnəşr. 1992, 72 s.
9. Kitabi-Dədə Qorqud, Bakı: Yazıçı, 1988, 266 s.
10. Babayev S.Y. Naxçıvanda “Kitabi-Dədə Qorqud” toponimləri. Bakı: XXI-yeni nəşrlər evi,
1999, 224 s.
11. Naxçıvan Ensiklopediyası. 2 cilddə II cild, Naxçıvan: Əcəmi, 2005, 379 s.
12. Əhməd ibn Əcəm əl-Kufi. Fəthlər kitabı. Bakı: Azərnəşr, 1995, 200 s.
13. Təbrizi Qətran. Divan. Bakı: Elmlər Akademiyası, 1967, 440 s.
14. Naxçıvan Ensiklopediyası. 2 cilddə I cild, Naxçıvan: Əcəmi, 2005, 359 s.
Сабухи Ибрагимов | s.ibrahimov71@mail.ru
MEA-nın Naxçıvan Bölməsinin Əlyazmalar Fondu, Əlyazmaların kataloqlaşdırılması şöbəsinin müdiri, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
В статье проведен анализ заметок о Нахчыване, содержащихся в рукописях древности
и средневековья, в результате проведенных исследований выявлено, что регион был
центром не только Азербайджана, но и всей человеческой цивилизации. Также определено,
что Нахчыван, будучи древним тюркским краем, также наряду с этим является одним из
центров культуры, ремесел, экономики и торговли Востока.
При изучении заметок о Нахчыване в рукописях, относящихся к Средним векам,
выявлено, что большое значение для региона имели записи, относящиеся к вакуфным
имениям мавзолея, построенного в 1186 году для Момине Хатун. Эту рукопись можно
назвать «Уставом» медресе Нахчывана. Здесь определены вопросы управления медресе,
руководства процессом обучения, взаимоотношения учителей богословия и студентов,
приведен ряд полезных методических указаний и педагогических советов
1. Флави Иосиф. Иудейские древности. Санкт-Петербург:1900, I том, 345 с.
2. Məmmədov R.M. Naxçıvan şəhərinin tarixi oçerki (orta əsrlər dövrü). Bakı: Elm, 1977.
158 s.
3. Haciyev İ.M, Amanoğlu E.A. Tarihte ve günümüzde Nahçıvan. Ankara: 1998, 92 s.
4. Ələsgərov A.M. Gəmiqaya öyrənilir. // “Kəlam” elmi ədəbi ictimai jurnal // №2, (2), Bakı:
2002, s. 46.
5. Novruzlu Ə.İ, Baxşəliyev.V.B. Culfa bölgəsinin arxeoloji abidələri. Bakı: Elm, 1993, 108 s.
6. Təbrizi Qətran. Divan. Bakı: Elmlər Akademiyası, 1967, 440 s.
7. Əlizadə S.V. Müdrikliyin sönməz işığı-Oğuznamə. Bakı: Yazıçı,1987, 432 s.
8. Rəşidəddin Fəzlullah. Oğuznamə. Bakı: Azərnəşr. 1992, 72 s.
9. Kitabi-Dədə Qorqud, Bakı: Yazıçı, 1988, 266 s.
10. Babayev S.Y. Naxçıvanda “Kitabi-Dədə Qorqud” toponimləri. Bakı: XXI-yeni nəşrlər evi,
1999, 224 s.
11. Naxçıvan Ensiklopediyası. 2 cilddə II cild, Naxçıvan: Əcəmi, 2005, 379 s.
12. Əhməd ibn Əcəm əl-Kufi. Fəthlər kitabı. Bakı: Azərnəşr, 1995, 200 s.
13. Təbrizi Qətran. Divan. Bakı: Elmlər Akademiyası, 1967, 440 s.
14. Naxçıvan Ensiklopediyası. 2 cilddə I cild, Naxçıvan: Əcəmi, 2005, 359 s.
© www.dovlet-din.az