DİNİ TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ QURAN TƏDRİSİNİN ƏSAS PRİNSİP VƏ METODLARI

Əbülfət Vəliyev | ebulfetveliyev@gmail.com

AMEA-nın M.Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun dissertantı, Bakı İslam Universitetinin Tədris şöbəsinin müdiri
Baxış bucağı
ƏDƏBİYYAT

1. Muhəmməd Əbdul-Əzim Zərqani. Mənahilul-İrfan fi Ulumil-Quran (çev.: Doç.Dr. Halil
Aldemir). İstanbul: Beka yayıncılık, 2015, c.I, 638 səh.
2. Mizanul-hikmət (xülasəsi). Peyğəmbər (s) və mamların (ə) mübarək hədisləri (ikinci
nəşr). Toplayan: Ayətullah Məhəmməd Məhəmmədi Reyşəhri. İİR, Mədəniyyət Mərkəzi,
2009, 992 s.
3. Nazif Yılmaz. Kurani-Kerimi nasıl öğretelim. İstanbul: 2016, 112 səh.
4. Qurani-Kərim (tərcümə və şərh: Z.M.Bünyadov və V.M.Məmmədəliyev). Bakı: “Şərq-
Qərb” Nəşriyyat evi, 2012, 960 səh.
5. Əbi Abdillah Muhəmməd ibn İsmail Buxari. Səhih əl-Buxari. Beyrut: Dəru ibn Kəsir,
1944( 2002).
6. Abdurrahman Çetin. Kuran ilimleri ve Kuran-ı Kerim tarihi. İstanbul: Dergah yayınları,
2. Baskı, 2013, 366 səh.
7. Mustafa Kılıç. “İmam-Hatip Ortaokul ve Liselerinde Kuran Eğitimi Üzerine Bir
Araştırma” // Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt-sayı 47, Aralık 2014,
səh. 69-106.
8. Ömer Aslan. “Kuran tilavetinde tecvidin gerekliliği ve lahn (okuyuş hataları)” //
Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt: VII/1, Haziran 2003, Sivas, səh.
372-357
9. Qaradağlı V.A.Təcvid. Bakı: “Elm”, 2011, 360 səh., şəkillər.
10. Mustafa Kılıç. “İmam-Hatip Ortaokul ve Liselerinde Kuran Eğitimi Üzerine Bir
Araştırma” // Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt-sayı 47, Aralık 2014,
səh. 69-106.
11. Mustafa Atilla Akdemir. Kıraat ilmi eğitim ve öğretim metotları. İstanbul: M.Ü. İlahiyat
fakültesi vakfı yayınları, 2. Baskı, 2016, 184 səh.
12. Nazif Yılmaz. Kurani-Kerimi nasıl öğretelim. İstanbul: 2016, 112 səh.
13. Fatih Çollak. Kuran-ı Kerim dersi müfredatı ve öğretim teknikleri: İmam Hatip liselerinde
eğitim ve öğretim. İstanbul: Dem Yayınları, 2005.

THE MAIN PRINCIPLES AND METHODS OF QURAN EDUCATION IN RELIGIOUS EDUCATIONAL INSTITUTES

Abulfat Valiyev | ebulfetveliyev@gmail.com

AMEA-nın M.Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun dissertantı, Bakı İslam Universitetinin Tədris şöbəsinin müdiri
Viewing angle
SUMMARY

The Holy Quran is a divine book which passed down to us both in the oral and written
form. Muslims paid a special attention to the proper recitation of Quran and passing to the next
generations from the Golden Age. Though Quran was revealed in Arabic language, it differs from
the other arabic texts in terms of reading.
A set of rules in Quran recitation were determined by referring to Prophet’s (pbuh) reading
style and it was classified under the name of “the science of tajweed”. The main objective of
this science is letters. The first stage of the protection of the Holy Quran and reading it well is to
pronounce the Arabic letters correctly. For the pronunciation of the letters correctly leads to the
correct reading of the words and sentences.
The role of any specialist teacher is highly important in this regard, and education of the
Holy Quran must be conducted under the surveillance of the teacher who reads the Holy Quran
in proper style

REFERENCE LIST

1. Muhəmməd Əbdul-Əzim Zərqani. Mənahilul-İrfan fi Ulumil-Quran (çev.: Doç.Dr. Halil
Aldemir). İstanbul: Beka yayıncılık, 2015, c.I, 638 səh.
2. Mizanul-hikmət (xülasəsi). Peyğəmbər (s) və mamların (ə) mübarək hədisləri (ikinci
nəşr). Toplayan: Ayətullah Məhəmməd Məhəmmədi Reyşəhri. İİR, Mədəniyyət Mərkəzi,
2009, 992 s.
3. Nazif Yılmaz. Kurani-Kerimi nasıl öğretelim. İstanbul: 2016, 112 səh.
4. Qurani-Kərim (tərcümə və şərh: Z.M.Bünyadov və V.M.Məmmədəliyev). Bakı: “Şərq-
Qərb” Nəşriyyat evi, 2012, 960 səh.
5. Əbi Abdillah Muhəmməd ibn İsmail Buxari. Səhih əl-Buxari. Beyrut: Dəru ibn Kəsir,
1944( 2002).
6. Abdurrahman Çetin. Kuran ilimleri ve Kuran-ı Kerim tarihi. İstanbul: Dergah yayınları,
2. Baskı, 2013, 366 səh.
7. Mustafa Kılıç. “İmam-Hatip Ortaokul ve Liselerinde Kuran Eğitimi Üzerine Bir
Araştırma” // Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt-sayı 47, Aralık 2014,
səh. 69-106.
8. Ömer Aslan. “Kuran tilavetinde tecvidin gerekliliği ve lahn (okuyuş hataları)” //
Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt: VII/1, Haziran 2003, Sivas, səh.
372-357
9. Qaradağlı V.A.Təcvid. Bakı: “Elm”, 2011, 360 səh., şəkillər.
10. Mustafa Kılıç. “İmam-Hatip Ortaokul ve Liselerinde Kuran Eğitimi Üzerine Bir
Araştırma” // Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt-sayı 47, Aralık 2014,
səh. 69-106.
11. Mustafa Atilla Akdemir. Kıraat ilmi eğitim ve öğretim metotları. İstanbul: M.Ü. İlahiyat
fakültesi vakfı yayınları, 2. Baskı, 2016, 184 səh.
12. Nazif Yılmaz. Kurani-Kerimi nasıl öğretelim. İstanbul: 2016, 112 səh.
13. Fatih Çollak. Kuran-ı Kerim dersi müfredatı ve öğretim teknikleri: İmam Hatip liselerinde
eğitim ve öğretim. İstanbul: Dem Yayınları, 2005.

ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ И МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ КОРАНА В РЕЛИГИОЗНЫХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ

Абульфат Велиев | ebulfetveliyev@gmail.com

AMEA-nın M.Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun dissertantı, Bakı İslam Universitetinin Tədris şöbəsinin müdiri
Точка зрения
РЕЗЮМЕ

Священный Коран является Божественной Книгой, которая дошла до нашего времени
как в устной, так и в письменной форме. С эпохи Золотого века мусульмане уделили особое
внимание чтению Священного Корана и передали его следующим поколениям. Хотя
Священный Коран был ниспослан на арабском языке, он отличается от других арабских
текстов с точки зрения чтения.
С учением чтения манер Пророка (мир ему и благословение), было определено
множество правил и систематизировано под названием «наука таджвид». Основным
предметом этой науки – является буквы. Первым этапом защиты Священного Корана и
его правильного чтения - правильно произносить арабские буквы. Потому что правильное
произношение букв обеспечивает правильное чтение слов и аятов.
Чтобы достичь этой цели, роль учителя-специалиста очень важна, и обучение
Священному Корану должно находиться под наблюдением учителя, который прекрасно
читает Священный Коран

ЛИТЕРАТУРА

1. Muhəmməd Əbdul-Əzim Zərqani. Mənahilul-İrfan fi Ulumil-Quran (çev.: Doç.Dr. Halil
Aldemir). İstanbul: Beka yayıncılık, 2015, c.I, 638 səh.
2. Mizanul-hikmət (xülasəsi). Peyğəmbər (s) və mamların (ə) mübarək hədisləri (ikinci
nəşr). Toplayan: Ayətullah Məhəmməd Məhəmmədi Reyşəhri. İİR, Mədəniyyət Mərkəzi,
2009, 992 s.
3. Nazif Yılmaz. Kurani-Kerimi nasıl öğretelim. İstanbul: 2016, 112 səh.
4. Qurani-Kərim (tərcümə və şərh: Z.M.Bünyadov və V.M.Məmmədəliyev). Bakı: “Şərq-
Qərb” Nəşriyyat evi, 2012, 960 səh.
5. Əbi Abdillah Muhəmməd ibn İsmail Buxari. Səhih əl-Buxari. Beyrut: Dəru ibn Kəsir,
1944( 2002).
6. Abdurrahman Çetin. Kuran ilimleri ve Kuran-ı Kerim tarihi. İstanbul: Dergah yayınları,
2. Baskı, 2013, 366 səh.
7. Mustafa Kılıç. “İmam-Hatip Ortaokul ve Liselerinde Kuran Eğitimi Üzerine Bir
Araştırma” // Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt-sayı 47, Aralık 2014,
səh. 69-106.
8. Ömer Aslan. “Kuran tilavetinde tecvidin gerekliliği ve lahn (okuyuş hataları)” //
Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt: VII/1, Haziran 2003, Sivas, səh.
372-357
9. Qaradağlı V.A.Təcvid. Bakı: “Elm”, 2011, 360 səh., şəkillər.
10. Mustafa Kılıç. “İmam-Hatip Ortaokul ve Liselerinde Kuran Eğitimi Üzerine Bir
Araştırma” // Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, cilt-sayı 47, Aralık 2014,
səh. 69-106.
11. Mustafa Atilla Akdemir. Kıraat ilmi eğitim ve öğretim metotları. İstanbul: M.Ü. İlahiyat
fakültesi vakfı yayınları, 2. Baskı, 2016, 184 səh.
12. Nazif Yılmaz. Kurani-Kerimi nasıl öğretelim. İstanbul: 2016, 112 səh.
13. Fatih Çollak. Kuran-ı Kerim dersi müfredatı ve öğretim teknikleri: İmam Hatip liselerinde
eğitim ve öğretim. İstanbul: Dem Yayınları, 2005.

Useful links

© www.dovlet-din.az