Gülağa İsmayılov | ismayilov.gulaga@mail.ru
AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
1. Əbu Zöhra Muhəmməd. Tarixul-məzahib əl-islamiyyə fis-siyəsə vəl-əqaid və tarix vəlməzahibil-
fiqhiyyə. Qahirə: Darul-fikril-arabiy, 1993.
2. Abdulcəlil Candan. Müslüman ve Mezhep. Bir mezhepe bağlanmanın tahlili. İstanbul:
2004.
3. Məhəmmədəmin Rəhim. İslamda məzhəblərarası yaxınlaşma konsepsiyaları. İdrak
İctimayi Birliyi, 2012.
4. Cəfər Subhani. Əl-məzəhibul-isləmiyyə. Darul-vila littıbaa vən-nəşr vət-tavzii, Cild 1,
2005.
5. http://hadith.al-islam/Display/Display.asp?hnum
6. Http://www.taghrib.org
7. www. Saaid.net/Doat/assuhaim/86.htm
8. Səhihi-Buxari. c. II, səh. 81;
9. Əllamə Məclisi, Biharül-ənvar, c. II
10. İbrahim Quliyev. Hədisşünaslığın əsasları. Bakı, 2016
11. Süyuti. əl-Ləalül-məsnua, c. I
12. Hürr Amili. Vəsail əş-Şiə, c. XX
13. https://islamqa.info/ar/21523
14. Katip Çələbi. Kəşfuz-zünun. İstanbul, 1971, c. I
15. Carl Brockelman. Tarixu əl-ədəbi əl-arabi, c. VI
Gulagha Ismailov | ismayilov.gulaga@mail.ru
AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
The article deals with some political and social factors, which played an important role in
hindering the unity of Muslims and these factors are explained separately.
Also in the article, our attention is drawn to the importance of the hadith. The article
explains how the hadith became a law, a code, and played a special role in protecting social and
legal equality in Islamic society.
On the other hand, the article highlights the appearance of false and inaccurate hadiths
and their distribution among people. Considering all this, after the death of the Prophet (peace
be upon him) special rules were established to protect this code of laws, ethical code from false
stories and to separate the good from the bad. With the help of these rules it was possible to
distinguish the authentic hadith from the fake hadith. At the same time, hadiths began to be
compiled in the form of books, so that they would not be forgotten and lost
1. Əbu Zöhra Muhəmməd. Tarixul-məzahib əl-islamiyyə fis-siyəsə vəl-əqaid və tarix vəlməzahibil-
fiqhiyyə. Qahirə: Darul-fikril-arabiy, 1993.
2. Abdulcəlil Candan. Müslüman ve Mezhep. Bir mezhepe bağlanmanın tahlili. İstanbul:
2004.
3. Məhəmmədəmin Rəhim. İslamda məzhəblərarası yaxınlaşma konsepsiyaları. İdrak
İctimayi Birliyi, 2012.
4. Cəfər Subhani. Əl-məzəhibul-isləmiyyə. Darul-vila littıbaa vən-nəşr vət-tavzii, Cild 1,
2005.
5. http://hadith.al-islam/Display/Display.asp?hnum
6. Http://www.taghrib.org
7. www. Saaid.net/Doat/assuhaim/86.htm
8. Səhihi-Buxari. c. II, səh. 81;
9. Əllamə Məclisi, Biharül-ənvar, c. II
10. İbrahim Quliyev. Hədisşünaslığın əsasları. Bakı, 2016
11. Süyuti. əl-Ləalül-məsnua, c. I
12. Hürr Amili. Vəsail əş-Şiə, c. XX
13. https://islamqa.info/ar/21523
14. Katip Çələbi. Kəşfuz-zünun. İstanbul, 1971, c. I
15. Carl Brockelman. Tarixu əl-ədəbi əl-arabi, c. VI
Гюлага Исмаилов | ismayilov.gulaga@mail.ru
AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
В данной статье рассматриваются некоторые политические и социальные факторы,
играющие важную роль в препятствие единству мусульман во всей истории ислама и эти
факторы объясняются отдельно.
Также в статье наше внимание привлекается к важности хадисов, здесь объясняется
каким образом, хадисы стали законом, кодексом и сыграли особую роль в защите
социального, правового равенства в исламском обществе.
С другой стороны, в статье особо отмечается появление фальшивых и неточных
хадисов и их распространение среди людей. Учитывая все это после смерти Пророка
(мир ему и благословение Всевышнего) были установлены специальные правила чтобы
защитить этого свода законов, этического кодекса от ложных историй и отделить добро от
зла. С помощью этих правил можно было отличить оригинальный хадис от фальшивых
хадисов. В то же время хадисы начали составляться в форме книг, чтобы они не были
забыты и утеряны.
1. Əbu Zöhra Muhəmməd. Tarixul-məzahib əl-islamiyyə fis-siyəsə vəl-əqaid və tarix vəlməzahibil-
fiqhiyyə. Qahirə: Darul-fikril-arabiy, 1993.
2. Abdulcəlil Candan. Müslüman ve Mezhep. Bir mezhepe bağlanmanın tahlili. İstanbul:
2004.
3. Məhəmmədəmin Rəhim. İslamda məzhəblərarası yaxınlaşma konsepsiyaları. İdrak
İctimayi Birliyi, 2012.
4. Cəfər Subhani. Əl-məzəhibul-isləmiyyə. Darul-vila littıbaa vən-nəşr vət-tavzii, Cild 1,
2005.
5. http://hadith.al-islam/Display/Display.asp?hnum
6. Http://www.taghrib.org
7. www. Saaid.net/Doat/assuhaim/86.htm
8. Səhihi-Buxari. c. II, səh. 81;
9. Əllamə Məclisi, Biharül-ənvar, c. II
10. İbrahim Quliyev. Hədisşünaslığın əsasları. Bakı, 2016
11. Süyuti. əl-Ləalül-məsnua, c. I
12. Hürr Amili. Vəsail əş-Şiə, c. XX
13. https://islamqa.info/ar/21523
14. Katip Çələbi. Kəşfuz-zünun. İstanbul, 1971, c. I
15. Carl Brockelman. Tarixu əl-ədəbi əl-arabi, c. VI
© www.dovlet-din.az