İSLAMDA FİKİR PLÜRALİZMİ VƏ MƏZHƏB MÜXTƏLİFLİYİ MƏSƏLƏLƏRİNDƏ HƏDİSLƏRİN ƏHƏMİYYƏTİ

Gülağa İsmayılov | ismayilov.gulaga@mail.ru

AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
Baxış bucağı
ƏDƏBİYYAT

1. Əbu Zöhra Muhəmməd. Tarixul-məzahib əl-islamiyyə fis-siyəsə vəl-əqaid və tarix vəlməzahibil-
fiqhiyyə. Qahirə: Darul-fikril-arabiy, 1993.
2. Abdulcəlil Candan. Müslüman ve Mezhep. Bir mezhepe bağlanmanın tahlili. İstanbul:
2004.
3. Məhəmmədəmin Rəhim. İslamda məzhəblərarası yaxınlaşma konsepsiyaları. İdrak
İctimayi Birliyi, 2012.
4. Cəfər Subhani. Əl-məzəhibul-isləmiyyə. Darul-vila littıbaa vən-nəşr vət-tavzii, Cild 1,
2005.
5. http://hadith.al-islam/Display/Display.asp?hnum
6. Http://www.taghrib.org
7. www. Saaid.net/Doat/assuhaim/86.htm
8. Səhihi-Buxari. c. II, səh. 81;
9. Əllamə Məclisi, Biharül-ənvar, c. II
10. İbrahim Quliyev. Hədisşünaslığın əsasları. Bakı, 2016
11. Süyuti. əl-Ləalül-məsnua, c. I
12. Hürr Amili. Vəsail əş-Şiə, c. XX
13. https://islamqa.info/ar/21523
14. Katip Çələbi. Kəşfuz-zünun. İstanbul, 1971, c. I
15. Carl Brockelman. Tarixu əl-ədəbi əl-arabi, c. VI

IMPORTANCE OF HADITHS REGARDING PLURALISM IN ISLAMIC THOUGHT AND DENOMINATIONAL DIFFERENCES

Gulagha Ismailov | ismayilov.gulaga@mail.ru

AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
Viewing angle
SUMMARY

The article deals with some political and social factors, which played an important role in
hindering the unity of Muslims and these factors are explained separately.
Also in the article, our attention is drawn to the importance of the hadith. The article
explains how the hadith became a law, a code, and played a special role in protecting social and
legal equality in Islamic society.
On the other hand, the article highlights the appearance of false and inaccurate hadiths
and their distribution among people. Considering all this, after the death of the Prophet (peace
be upon him) special rules were established to protect this code of laws, ethical code from false
stories and to separate the good from the bad. With the help of these rules it was possible to
distinguish the authentic hadith from the fake hadith. At the same time, hadiths began to be
compiled in the form of books, so that they would not be forgotten and lost

REFERENCE LIST

1. Əbu Zöhra Muhəmməd. Tarixul-məzahib əl-islamiyyə fis-siyəsə vəl-əqaid və tarix vəlməzahibil-
fiqhiyyə. Qahirə: Darul-fikril-arabiy, 1993.
2. Abdulcəlil Candan. Müslüman ve Mezhep. Bir mezhepe bağlanmanın tahlili. İstanbul:
2004.
3. Məhəmmədəmin Rəhim. İslamda məzhəblərarası yaxınlaşma konsepsiyaları. İdrak
İctimayi Birliyi, 2012.
4. Cəfər Subhani. Əl-məzəhibul-isləmiyyə. Darul-vila littıbaa vən-nəşr vət-tavzii, Cild 1,
2005.
5. http://hadith.al-islam/Display/Display.asp?hnum
6. Http://www.taghrib.org
7. www. Saaid.net/Doat/assuhaim/86.htm
8. Səhihi-Buxari. c. II, səh. 81;
9. Əllamə Məclisi, Biharül-ənvar, c. II
10. İbrahim Quliyev. Hədisşünaslığın əsasları. Bakı, 2016
11. Süyuti. əl-Ləalül-məsnua, c. I
12. Hürr Amili. Vəsail əş-Şiə, c. XX
13. https://islamqa.info/ar/21523
14. Katip Çələbi. Kəşfuz-zünun. İstanbul, 1971, c. I
15. Carl Brockelman. Tarixu əl-ədəbi əl-arabi, c. VI

ЗНАЧЕНИЕ ХАДИСОВ В ОТНОШЕНИИ ПЛЮРАЛИЗМА В ИСЛАМСКОЙ МЫСЛИ И ДЕНОМИНАЦИОННЫХ РАЗЛИЧИЯХ

Гюлага Исмаилов | ismayilov.gulaga@mail.ru

AMEA-nın Məhəmməd Füzuli adına Əlyazmalar İnstitutunun doktorantı
Точка зрения
РЕЗЮМЕ

В данной статье рассматриваются некоторые политические и социальные факторы,
играющие важную роль в препятствие единству мусульман во всей истории ислама и эти
факторы объясняются отдельно.
Также в статье наше внимание привлекается к важности хадисов, здесь объясняется
каким образом, хадисы стали законом, кодексом и сыграли особую роль в защите
социального, правового равенства в исламском обществе.
С другой стороны, в статье особо отмечается появление фальшивых и неточных
хадисов и их распространение среди людей. Учитывая все это после смерти Пророка
(мир ему и благословение Всевышнего) были установлены специальные правила чтобы
защитить этого свода законов, этического кодекса от ложных историй и отделить добро от
зла. С помощью этих правил можно было отличить оригинальный хадис от фальшивых
хадисов. В то же время хадисы начали составляться в форме книг, чтобы они не были
забыты и утеряны.

ЛИТЕРАТУРА

1. Əbu Zöhra Muhəmməd. Tarixul-məzahib əl-islamiyyə fis-siyəsə vəl-əqaid və tarix vəlməzahibil-
fiqhiyyə. Qahirə: Darul-fikril-arabiy, 1993.
2. Abdulcəlil Candan. Müslüman ve Mezhep. Bir mezhepe bağlanmanın tahlili. İstanbul:
2004.
3. Məhəmmədəmin Rəhim. İslamda məzhəblərarası yaxınlaşma konsepsiyaları. İdrak
İctimayi Birliyi, 2012.
4. Cəfər Subhani. Əl-məzəhibul-isləmiyyə. Darul-vila littıbaa vən-nəşr vət-tavzii, Cild 1,
2005.
5. http://hadith.al-islam/Display/Display.asp?hnum
6. Http://www.taghrib.org
7. www. Saaid.net/Doat/assuhaim/86.htm
8. Səhihi-Buxari. c. II, səh. 81;
9. Əllamə Məclisi, Biharül-ənvar, c. II
10. İbrahim Quliyev. Hədisşünaslığın əsasları. Bakı, 2016
11. Süyuti. əl-Ləalül-məsnua, c. I
12. Hürr Amili. Vəsail əş-Şiə, c. XX
13. https://islamqa.info/ar/21523
14. Katip Çələbi. Kəşfuz-zünun. İstanbul, 1971, c. I
15. Carl Brockelman. Tarixu əl-ədəbi əl-arabi, c. VI

Useful links

© www.dovlet-din.az