ORTA ƏSR İSLAM ALƏMİNİN FƏLSƏFİ FİKRİNDƏ MÖVCUDAT HAQQINDA MƏSƏLƏLƏR

Aytək Məmmədova | a.z.m-9@mail.ru

fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Cəmiyyət və din
ƏDƏBİYYAT

1. Məmmədov Zakir. Orta əsr Şərq fəlsəfəsi və fəlsəfə tarixində onun əhəmiyyəti. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı Dövlət Universiteti nəşriyyatı, 1999.
2. Kindi Yəqub. İlk fəlsəfə. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər).
Bakı:1999, səh. 31-46.
3. Məmmədov Zakir. Azərbaycan fəlsəfəsi tarixi. Bakı: 1994.
4. Məmmədov Zakir. Azərbaycanda XI-XIII əsrlərdə fəlsəfi fikir. Bakı: 1978.
5. Fərabi Əbunəsr Məhəmməd. Məsələlərin mahiyyəti. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
6. Məmmədov Zakir. Şihabəddin Yəhya Sührəvərdi (həyatı, yaradıcılığı və dünyagörüşü). Bakı:
2009.
7. Əbülhəsən Əşəri. Müsəlmanların fikirləri və ibadət edənlərin rəy müxtəlifliyi. Tərcümə
edən: Zakir Məmmədov. Şərq fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
8. “Saflıq qardaşları”. Traktatlardan seçmələr. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
9. Füzuli Məhəmməd. Mətlə əl-etiqad. Tərcümə edən: Ziya Bünyadov. Bakı: 1987.
10. Ülken Hilmi Ziya. İslam felsefesi kaynakları ve tesirleri. Ankara: 1967.

THE PROBLEMS OF EXISTENCE IN THE PHILOSOPHICAL THOUGHT OF THE ISLAMIC MIDDLE AGES

Aytek Mammadova | a.z.m-9@mail.ru

fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Society and religion
SUMMARY

The article deals with the issue on the creation of the universe which was interested
by scholars throughout the history. The author claims that the universe was created by God
in the religious-philosophical teachings of the medieval Islamic world. Philosophers and
representatives of philosophy on the history of the Oriental philosophy of the Middle Ages said
that the creation of the world, the emergence of spiritual and material world was inevitable. In
the Philosophy of Science, the creation of the world was approached like as the cause and effect
relationship

REFERENCE LIST

1. Məmmədov Zakir. Orta əsr Şərq fəlsəfəsi və fəlsəfə tarixində onun əhəmiyyəti. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı Dövlət Universiteti nəşriyyatı, 1999.
2. Kindi Yəqub. İlk fəlsəfə. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər).
Bakı:1999, səh. 31-46.
3. Məmmədov Zakir. Azərbaycan fəlsəfəsi tarixi. Bakı: 1994.
4. Məmmədov Zakir. Azərbaycanda XI-XIII əsrlərdə fəlsəfi fikir. Bakı: 1978.
5. Fərabi Əbunəsr Məhəmməd. Məsələlərin mahiyyəti. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
6. Məmmədov Zakir. Şihabəddin Yəhya Sührəvərdi (həyatı, yaradıcılığı və dünyagörüşü). Bakı:
2009.
7. Əbülhəsən Əşəri. Müsəlmanların fikirləri və ibadət edənlərin rəy müxtəlifliyi. Tərcümə
edən: Zakir Məmmədov. Şərq fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
8. “Saflıq qardaşları”. Traktatlardan seçmələr. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
9. Füzuli Məhəmməd. Mətlə əl-etiqad. Tərcümə edən: Ziya Bünyadov. Bakı: 1987.
10. Ülken Hilmi Ziya. İslam felsefesi kaynakları ve tesirleri. Ankara: 1967.

ПРОБЛЕМЫ СУЩЕГО В ФИЛОСОФСКОЙ МЫСЛИ ИСЛАМСКОГО СРЕДНЕВЕКОВЬЯ

Айтек Мамедова | a.z.m-9@mail.ru

fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Общество и религия
РЕЗЮМЕ

В статье рассматриваются вопросы о создании всего сущего, мира, вселенной,
планеты, о мироустройстве и положении человека в окружавшем его пространстве,
которая интересовала ученых на протяжении всей истории его развития. В религиозно-
философских учениях средневекового исламского мира говорится о божественном
Провидении, то есть в качестве созидающего фактора выступает Творец, вселенная
представляет собой осознанное творение, появившееся в результате воли Высшего разума.
Представители научно-философских учений средневековой Восточной философии
показывают, что зарождение вселенной, а также материального и духовного мира, было
естественной необходимостью. В научно-философских учениях начало возникновения
сущего рассматривается в причинно-следственной связи. В отличие от представителей
религиозно-философских учений, которые выдвигали гипотезы о божественном
происхождении мира, они выступали с противоположной позиции

ЛИТЕРАТУРА

1. Məmmədov Zakir. Orta əsr Şərq fəlsəfəsi və fəlsəfə tarixində onun əhəmiyyəti. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı Dövlət Universiteti nəşriyyatı, 1999.
2. Kindi Yəqub. İlk fəlsəfə. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər).
Bakı:1999, səh. 31-46.
3. Məmmədov Zakir. Azərbaycan fəlsəfəsi tarixi. Bakı: 1994.
4. Məmmədov Zakir. Azərbaycanda XI-XIII əsrlərdə fəlsəfi fikir. Bakı: 1978.
5. Fərabi Əbunəsr Məhəmməd. Məsələlərin mahiyyəti. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
6. Məmmədov Zakir. Şihabəddin Yəhya Sührəvərdi (həyatı, yaradıcılığı və dünyagörüşü). Bakı:
2009.
7. Əbülhəsən Əşəri. Müsəlmanların fikirləri və ibadət edənlərin rəy müxtəlifliyi. Tərcümə
edən: Zakir Məmmədov. Şərq fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
8. “Saflıq qardaşları”. Traktatlardan seçmələr. Tərcümə edən: Zakir Məmmədov. Şərq
fəlsəfəsi (IX-XII əsrlər). Bakı: 1999.
9. Füzuli Məhəmməd. Mətlə əl-etiqad. Tərcümə edən: Ziya Bünyadov. Bakı: 1987.
10. Ülken Hilmi Ziya. İslam felsefesi kaynakları ve tesirleri. Ankara: 1967.

Useful links

© www.dovlet-din.az