XƏLVƏTİLİK TƏRİQƏTİ VƏ MÜASİRLİK

Əminə Əliyeva | aminaliyeva@mail.ru

Z.Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun doktorantı
Cəmiyyət və din
ƏDƏBİYYAT

1.Roemer Hans R., Timurlular, İA (İslam Ansiklopedisi), c. XII/1, s. 366-367
2.Şəmsəddin Sami, Kamusu Türki, Beyrut 1989, Xəlvət,
3.Cebecioğlu Ethem, Tasavvufi Terimleri ve Deyimleri Sözlüğü, İstanbul: Ağaç Yay. 2009,
Halvet.
4.Schimmel Annamarie, İslamın Mistik Boyutları, Çeviren Ergün Kocabıyık, İstanbul: Kabataş
2012, s. 35
5.Thierry Zarcone.Secret et Sociétés secrètes en islam. Turquie, Iran et Asie Centrale,
XIXe-XXe siècles, Milan-Paris, éd. Archè, 2002 (traduction turque : Islam’da Gizli Cemiyetler,
Istanbul, Alkim, 2005.
6.Ömər əl-Fuadi, Risalə fi bəyani fəzail-I etiqaf və xəlvət, Türkiyə Respublikası Süleymaniyyə
Kitabxanası, Əsəv Əfəndi Bölümü, No: 1734/5, vr. 94 b.
7 əl-Məvsili Abdullah, əl-İxtiyar li-talil əl-muxtar, tahtikat M.Əbu Dakiki, Qahirə 1370
(1951), c. I, s. 136-137.
8.Omər əl-Fuadi, Mənakıb-I Şərif-I Pir Xəlvəti Həzrəti-Şaban Vəli, Kastamonu: Kastamonu
Vilayet Matbaası, 1294, vr. 94a
9. Martin B.C., “A Short History of the Khalwati Order of Dervishes”? Scholars Saints and
Sufis Muslim Religious Institutions Since 1500, Californiya 1975, s. 275.
10.İbn Ərəbinin xəlvət haqqında yazdığı əsərlər bunlardır “əl-Ənvar fima yemnahu sahib
əl-xəlvət əl-mütləqa” və “əl-Xəlvət əl-Mütləqa”.Bu iki risalə Qahirədə nəşr edilib.
11.Köse Fatih, İstanbul`da Halveti Tekkeleri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Doktora Tezi, İstanbul 2010, s. 6.
12.Nathalie Cleyer..Mystiques, Etat et societe. Les Halvetis dans l’aire balkanique de la fin
du XVe siecle а nos jours, Leiden-New York, E.J. Brill, 1994,p.47
13 Rıhtım Mehmet, Seyid Yəhya Bakuvi və Xəlvətilik, Bakı 2005
14.Rahmi Serin, İslam Tasavvufunda Halvetilik ve Halvetiler, Petek Yayınları
15. Altıntaş, Hayrani (1991). Tasavvuf Tarihi. Ankara.
16..Rahman, F. (1982) Islam and Modernity: Transformation of an Intellectual Tradition,
Chicago, IL: University of Chicago Press.
17. Shari’ati, A. (1980) Marxism and Other Western Fallacies: An Islamic Critique, trans.
H. Algar, Berkeley, CA: Mizan Press.
18. Khomeini, R. (1981) Islam and Revolution: Writings and Declarations, trans. H. Algar,
Berkeley, CA: Mizan Press

KHALVATIYYA AND MODERNITY

Amina Aliyeva | aminaliyeva@mail.ru

Z.Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun doktorantı
Society and religion
SUMMARY

Sufism, not only in Islam, but also from the point of view of the development of world history
has become a noble moral school and a system of thinking. With the advent of Sufi beliefs,
sometimes these giant schools of science and knowledge were formed as political, military institutions
and played an important role in determining the socio-political status of their era. The
article contains the opinions of Sufi researchers such as Omar al Fouadi, Anna Maria Schimmel,
Thierry Zarkon and others about the appearance and essence of the concept of “khalvatiyya”

REFERENCE LIST

1.Roemer Hans R., Timurlular, İA (İslam Ansiklopedisi), c. XII/1, s. 366-367
2.Şəmsəddin Sami, Kamusu Türki, Beyrut 1989, Xəlvət,
3.Cebecioğlu Ethem, Tasavvufi Terimleri ve Deyimleri Sözlüğü, İstanbul: Ağaç Yay. 2009,
Halvet.
4.Schimmel Annamarie, İslamın Mistik Boyutları, Çeviren Ergün Kocabıyık, İstanbul: Kabataş
2012, s. 35
5.Thierry Zarcone.Secret et Sociétés secrètes en islam. Turquie, Iran et Asie Centrale,
XIXe-XXe siècles, Milan-Paris, éd. Archè, 2002 (traduction turque : Islam’da Gizli Cemiyetler,
Istanbul, Alkim, 2005.
6.Ömər əl-Fuadi, Risalə fi bəyani fəzail-I etiqaf və xəlvət, Türkiyə Respublikası Süleymaniyyə
Kitabxanası, Əsəv Əfəndi Bölümü, No: 1734/5, vr. 94 b.
7 əl-Məvsili Abdullah, əl-İxtiyar li-talil əl-muxtar, tahtikat M.Əbu Dakiki, Qahirə 1370
(1951), c. I, s. 136-137.
8.Omər əl-Fuadi, Mənakıb-I Şərif-I Pir Xəlvəti Həzrəti-Şaban Vəli, Kastamonu: Kastamonu
Vilayet Matbaası, 1294, vr. 94a
9. Martin B.C., “A Short History of the Khalwati Order of Dervishes”? Scholars Saints and
Sufis Muslim Religious Institutions Since 1500, Californiya 1975, s. 275.
10.İbn Ərəbinin xəlvət haqqında yazdığı əsərlər bunlardır “əl-Ənvar fima yemnahu sahib
əl-xəlvət əl-mütləqa” və “əl-Xəlvət əl-Mütləqa”.Bu iki risalə Qahirədə nəşr edilib.
11.Köse Fatih, İstanbul`da Halveti Tekkeleri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Doktora Tezi, İstanbul 2010, s. 6.
12.Nathalie Cleyer..Mystiques, Etat et societe. Les Halvetis dans l’aire balkanique de la fin
du XVe siecle а nos jours, Leiden-New York, E.J. Brill, 1994,p.47
13 Rıhtım Mehmet, Seyid Yəhya Bakuvi və Xəlvətilik, Bakı 2005
14.Rahmi Serin, İslam Tasavvufunda Halvetilik ve Halvetiler, Petek Yayınları
15. Altıntaş, Hayrani (1991). Tasavvuf Tarihi. Ankara.
16..Rahman, F. (1982) Islam and Modernity: Transformation of an Intellectual Tradition,
Chicago, IL: University of Chicago Press.
17. Shari’ati, A. (1980) Marxism and Other Western Fallacies: An Islamic Critique, trans.
H. Algar, Berkeley, CA: Mizan Press.
18. Khomeini, R. (1981) Islam and Revolution: Writings and Declarations, trans. H. Algar,
Berkeley, CA: Mizan Press

ХАЛЬВАТИЯ И СОВРЕМЕННОСТЬ

Амина Алиева | aminaliyeva@mail.ru

Z.Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun doktorantı
Общество и религия
РЕЗЮМЕ

Суфизм не только в исламе, но и с точки зрения развития мировой истории является
известной моральной школой и системой мышления. С появлением суфийских верований
иногда эти гигантские школы науки и знания формировались как политические, военные
институты и играли важную роль в определении социально-политического статуса
эпохи. В статье представлены идеи таких суфийских исследователей, как Омара аль
Фуади, Анны Марии Шиммель, Тьерри Заркона и др. о появлении и сущности концепции
«халватия»

ЛИТЕРАТУРА

1.Roemer Hans R., Timurlular, İA (İslam Ansiklopedisi), c. XII/1, s. 366-367
2.Şəmsəddin Sami, Kamusu Türki, Beyrut 1989, Xəlvət,
3.Cebecioğlu Ethem, Tasavvufi Terimleri ve Deyimleri Sözlüğü, İstanbul: Ağaç Yay. 2009,
Halvet.
4.Schimmel Annamarie, İslamın Mistik Boyutları, Çeviren Ergün Kocabıyık, İstanbul: Kabataş
2012, s. 35
5.Thierry Zarcone.Secret et Sociétés secrètes en islam. Turquie, Iran et Asie Centrale,
XIXe-XXe siècles, Milan-Paris, éd. Archè, 2002 (traduction turque : Islam’da Gizli Cemiyetler,
Istanbul, Alkim, 2005.
6.Ömər əl-Fuadi, Risalə fi bəyani fəzail-I etiqaf və xəlvət, Türkiyə Respublikası Süleymaniyyə
Kitabxanası, Əsəv Əfəndi Bölümü, No: 1734/5, vr. 94 b.
7 əl-Məvsili Abdullah, əl-İxtiyar li-talil əl-muxtar, tahtikat M.Əbu Dakiki, Qahirə 1370
(1951), c. I, s. 136-137.
8.Omər əl-Fuadi, Mənakıb-I Şərif-I Pir Xəlvəti Həzrəti-Şaban Vəli, Kastamonu: Kastamonu
Vilayet Matbaası, 1294, vr. 94a
9. Martin B.C., “A Short History of the Khalwati Order of Dervishes”? Scholars Saints and
Sufis Muslim Religious Institutions Since 1500, Californiya 1975, s. 275.
10.İbn Ərəbinin xəlvət haqqında yazdığı əsərlər bunlardır “əl-Ənvar fima yemnahu sahib
əl-xəlvət əl-mütləqa” və “əl-Xəlvət əl-Mütləqa”.Bu iki risalə Qahirədə nəşr edilib.
11.Köse Fatih, İstanbul`da Halveti Tekkeleri, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Doktora Tezi, İstanbul 2010, s. 6.
12.Nathalie Cleyer..Mystiques, Etat et societe. Les Halvetis dans l’aire balkanique de la fin
du XVe siecle а nos jours, Leiden-New York, E.J. Brill, 1994,p.47
13 Rıhtım Mehmet, Seyid Yəhya Bakuvi və Xəlvətilik, Bakı 2005
14.Rahmi Serin, İslam Tasavvufunda Halvetilik ve Halvetiler, Petek Yayınları
15. Altıntaş, Hayrani (1991). Tasavvuf Tarihi. Ankara.
16..Rahman, F. (1982) Islam and Modernity: Transformation of an Intellectual Tradition,
Chicago, IL: University of Chicago Press.
17. Shari’ati, A. (1980) Marxism and Other Western Fallacies: An Islamic Critique, trans.
H. Algar, Berkeley, CA: Mizan Press.
18. Khomeini, R. (1981) Islam and Revolution: Writings and Declarations, trans. H. Algar,
Berkeley, CA: Mizan Press

Useful links

© www.dovlet-din.az