MULTİKULTURALİZM VƏ TOLERANTLIQ TƏLƏBLƏRİ

İlqar İsmayılzadə | ilgar_ismayilzade@yahoo.com

fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Fərqli baxış
ƏDƏBİYYAT

1. İsmayılzadə, İlqar. Quran elmləri ensiklopediyası. Qum: Beynəlxalq İslam Elmləri
Akademiyası, 2006.
2. Bünyadov, Ziya və Məmmədəliyev, Vasim. Qurani-Kərimin tərcüməsi. Bakı:
Azərnəşr, 1992.
3. Xürrəmşahi, Bəhaüddin və digərləri. Daneşnameye Quran və Quranpejuhi. Tehran:
Enteşarate Dustan və Enteşarate Nahid, 1999.
4. Luis, Məluf. əl-Müncid fi l-əlam. Qum: Enteşarate Zəvil-qurba, 1431 h. q.
5. Tusi, Məhəmməd ibnil-Həsən. ət-Tibyan fi təfsiril-Quran. Beyrut: Daru ehyait-tur
asil-ərəbi, tarixsiz.
6. Dəməşqi, Əbül-Fida İsmayıl ibn Kəsir. Təfsirul-Quranil-Əzim. Beyrut: əl-Mək
təbətul-əsriyyə, 2005.
7. Təbərsi, Əbu-əl-Fəzl ibnul-Həsən. Məcməul-bəyan fi təfsiril-Quran. Beyrut: Darulmərifət,
birinci çap, 1986.
8. Beyzavi, Əbu-Səid Abdullah ibn Məhəmməd. Ənvarut-tənzil və əsrarut-təvil (Təfsir
ul-Beyzavi). Beyrut: Darul-kutubil-elmiyyə, 1988.
9. Nişapuri, Məhəmməd ibn Həccac. Səhihu Muslim. Ər-Riyad:
Beytul-əfkarid-duvəliyyə, 1998.
10. Buxari, Məhəmməd ibn İsmayıl. Səhihul-Buxari. Beyrut:
Darul-kutubil-elmiyyə, 2002.
11. Əhməd ibn Hənbəl. əl-Müsnəd. Ər-Riyad: Beytul-əfkarid-duvəliyyə, 1998.
12. Razi, Məhəmməd Fəxrəddin ibn Ziyaəddin Ömər. Təfsirul-Fəxrir-Razi (ət-Təfsirulkəbir
və məfatihul-ğəyb). Beyrut: Darul-fi kr, 1985.
13. Məclisi, Məhəmməd Bаqir. Bihаrul-ənvаr. Bеyrut: Müəssisətul-vəfа, ikinci çаp, 1983.
14. Təbəri, Məhəmməd ibn Cərir. Tarixul-uməmi vəl-muluk. Beyrut: Darut-turas, 1967.
15. İbn Şəhraşub, Rəşiduddin. Mənaqibu Ali Əbi-Talib. Qum: Enteşarate Əllamə, 1379 h. ş.
16. Hələbi, Əli ibn Bürhanəddin. əs-Sirətul-Hələbiyyə. Beyrut: Daru ehyait-turasil-ərəbi,
tarixsiz.
17. Beyhəqi, Əhməd ibn Hüseyn. Dəlailun-nübuvvət. Beyrut: Darul-kutubil-elmiyyə, 1985.
18. Nişapuri, Hafi z Əbu-Аbdullah Hakim. əl-Müstədrək ələs-Səhihəyn. Beyrut: Darulmərifət,
birinci çap, 1986

REQUIREMENTS OF MULTICULTURALISM AND TOLERANCE

Ilgar Ismailzadeh, | ilgar_ismayilzade@yahoo.com

Doctor of Philosophy
A Different views
SUMMARY

The article states that one of the basic requirements of multiculturalism and tolerance is
respect for the followers of different religions and sects. However, in Azerbaijan, in many
translations of the Quran, as well as in conversations, lectures and articles, the names of some
religions are mentioned incorrectly. The article gives examples of the use of the words “fi re
worshipers” for Zoroastrians, “chresteans” for Christians, “star worshippers” for Sabians. The
author on the basis of the Quran and Sunnah emphasizes that instead of “fi re worshipers”,
“chresteans”, “star worshippers” it is more appropriate to call them Zoroastrians, Christians,
Sabians respectively divine religions which will contribute to the development of sincerity
and friendship among the followers of different religions

REFERENCE LIST

1. İsmayılzadə, İlqar. Quran elmləri ensiklopediyası. Qum: Beynəlxalq İslam Elmləri
Akademiyası, 2006.
2. Bünyadov, Ziya və Məmmədəliyev, Vasim. Qurani-Kərimin tərcüməsi. Bakı:
Azərnəşr, 1992.
3. Xürrəmşahi, Bəhaüddin və digərləri. Daneşnameye Quran və Quranpejuhi. Tehran:
Enteşarate Dustan və Enteşarate Nahid, 1999.
4. Luis, Məluf. əl-Müncid fi l-əlam. Qum: Enteşarate Zəvil-qurba, 1431 h. q.
5. Tusi, Məhəmməd ibnil-Həsən. ət-Tibyan fi təfsiril-Quran. Beyrut: Daru ehyait-tur
asil-ərəbi, tarixsiz.
6. Dəməşqi, Əbül-Fida İsmayıl ibn Kəsir. Təfsirul-Quranil-Əzim. Beyrut: əl-Mək
təbətul-əsriyyə, 2005.
7. Təbərsi, Əbu-əl-Fəzl ibnul-Həsən. Məcməul-bəyan fi təfsiril-Quran. Beyrut: Darulmərifət,
birinci çap, 1986.
8. Beyzavi, Əbu-Səid Abdullah ibn Məhəmməd. Ənvarut-tənzil və əsrarut-təvil (Təfsir
ul-Beyzavi). Beyrut: Darul-kutubil-elmiyyə, 1988.
9. Nişapuri, Məhəmməd ibn Həccac. Səhihu Muslim. Ər-Riyad:
Beytul-əfkarid-duvəliyyə, 1998.
10. Buxari, Məhəmməd ibn İsmayıl. Səhihul-Buxari. Beyrut:
Darul-kutubil-elmiyyə, 2002.
11. Əhməd ibn Hənbəl. əl-Müsnəd. Ər-Riyad: Beytul-əfkarid-duvəliyyə, 1998.
12. Razi, Məhəmməd Fəxrəddin ibn Ziyaəddin Ömər. Təfsirul-Fəxrir-Razi (ət-Təfsirulkəbir
və məfatihul-ğəyb). Beyrut: Darul-fi kr, 1985.
13. Məclisi, Məhəmməd Bаqir. Bihаrul-ənvаr. Bеyrut: Müəssisətul-vəfа, ikinci çаp, 1983.
14. Təbəri, Məhəmməd ibn Cərir. Tarixul-uməmi vəl-muluk. Beyrut: Darut-turas, 1967.
15. İbn Şəhraşub, Rəşiduddin. Mənaqibu Ali Əbi-Talib. Qum: Enteşarate Əllamə, 1379 h. ş.
16. Hələbi, Əli ibn Bürhanəddin. əs-Sirətul-Hələbiyyə. Beyrut: Daru ehyait-turasil-ərəbi,
tarixsiz.
17. Beyhəqi, Əhməd ibn Hüseyn. Dəlailun-nübuvvət. Beyrut: Darul-kutubil-elmiyyə, 1985.
18. Nişapuri, Hafi z Əbu-Аbdullah Hakim. əl-Müstədrək ələs-Səhihəyn. Beyrut: Darulmərifət,
birinci çap, 1986

ТРЕБОВАНИЯ МУЛЬТИКУЛЬТУРАЛИЗМА И ТОЛЕРАНТНОСТИ

Ильгар Исмаилзаде | ilgar_ismayilzade@yahoo.com

Доктор Философии
Другой взгляд
РЕЗЮМЕ

В статье говорится, что одно из основных требований мультикультурализма и
толерантности заключается в уважительном отношении к последователям разных
религий и течений. Однако сегодня в Азербайджане во многих переводах Корана,
а также в беседах, лекциях и статьях, названия некоторых религий отмечаются
неправильно. В статье в качестве примера приводится использование слова
«огнепоклонники» для зороастрийцев, «хрестьяне» для христиан, «звездапоклонники»
для сабиев. Автор, основываясь на Коран и Сунну, подчеркивает, что вместо выражений
«огнепоклонники», «хрестьяне», «звездапоклонники», соответственно божественным
религиям более целесообразно называть их зороастрийцами, христианами, саби-
ями, и что это будет способствовать развитию искренности и дружелюбия среди
последователей различных религий

ЛИТЕРАТУРА

1. İsmayılzadə, İlqar. Quran elmləri ensiklopediyası. Qum: Beynəlxalq İslam Elmləri
Akademiyası, 2006.
2. Bünyadov, Ziya və Məmmədəliyev, Vasim. Qurani-Kərimin tərcüməsi. Bakı:
Azərnəşr, 1992.
3. Xürrəmşahi, Bəhaüddin və digərləri. Daneşnameye Quran və Quranpejuhi. Tehran:
Enteşarate Dustan və Enteşarate Nahid, 1999.
4. Luis, Məluf. əl-Müncid fi l-əlam. Qum: Enteşarate Zəvil-qurba, 1431 h. q.
5. Tusi, Məhəmməd ibnil-Həsən. ət-Tibyan fi təfsiril-Quran. Beyrut: Daru ehyait-tur
asil-ərəbi, tarixsiz.
6. Dəməşqi, Əbül-Fida İsmayıl ibn Kəsir. Təfsirul-Quranil-Əzim. Beyrut: əl-Mək
təbətul-əsriyyə, 2005.
7. Təbərsi, Əbu-əl-Fəzl ibnul-Həsən. Məcməul-bəyan fi təfsiril-Quran. Beyrut: Darulmərifət,
birinci çap, 1986.
8. Beyzavi, Əbu-Səid Abdullah ibn Məhəmməd. Ənvarut-tənzil və əsrarut-təvil (Təfsir
ul-Beyzavi). Beyrut: Darul-kutubil-elmiyyə, 1988.
9. Nişapuri, Məhəmməd ibn Həccac. Səhihu Muslim. Ər-Riyad:
Beytul-əfkarid-duvəliyyə, 1998.
10. Buxari, Məhəmməd ibn İsmayıl. Səhihul-Buxari. Beyrut:
Darul-kutubil-elmiyyə, 2002.
11. Əhməd ibn Hənbəl. əl-Müsnəd. Ər-Riyad: Beytul-əfkarid-duvəliyyə, 1998.
12. Razi, Məhəmməd Fəxrəddin ibn Ziyaəddin Ömər. Təfsirul-Fəxrir-Razi (ət-Təfsirulkəbir
və məfatihul-ğəyb). Beyrut: Darul-fi kr, 1985.
13. Məclisi, Məhəmməd Bаqir. Bihаrul-ənvаr. Bеyrut: Müəssisətul-vəfа, ikinci çаp, 1983.
14. Təbəri, Məhəmməd ibn Cərir. Tarixul-uməmi vəl-muluk. Beyrut: Darut-turas, 1967.
15. İbn Şəhraşub, Rəşiduddin. Mənaqibu Ali Əbi-Talib. Qum: Enteşarate Əllamə, 1379 h. ş.
16. Hələbi, Əli ibn Bürhanəddin. əs-Sirətul-Hələbiyyə. Beyrut: Daru ehyait-turasil-ərəbi,
tarixsiz.
17. Beyhəqi, Əhməd ibn Hüseyn. Dəlailun-nübuvvət. Beyrut: Darul-kutubil-elmiyyə, 1985.
18. Nişapuri, Hafi z Əbu-Аbdullah Hakim. əl-Müstədrək ələs-Səhihəyn. Beyrut: Darulmərifət,
birinci çap, 1986

Useful links

© www.dovlet-din.az