NAXÇIVANIN ORTA ƏSRLƏR DÖVRÜNƏ AİD MƏZAR DAŞLARI

Sara Hacıyeva | hacyevasara@yahoo.com

AMEA-nın Naxçıvan bölməsinin Tarix, Etnoqrafiya və Arxeologiya İnstitutunun əməkdaşı, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Araşdırma
ƏDƏBİYYAT

1. Səfərli H.Y. Culfa bölgəsinin epiqrafi k abidələri. Bakı: Elm, 2002, 80 s.
2. Səfərli H.Y. Ordubad şəhərinin müsəlman epiqrafi kası abidələri. Bakı: MBM, 2009, 192 s.
3. Yusif Ziya Arpacıq. Azərbaycanda daş oyma sənətinin tarixi inkişafı və nümunələri.
4. Rzayev N. Əsrlərin səsi. Bakı: Azərnəşr, 1974, 86 s.
5. Əfəndiyev R. Danışan daşlar. Bakı: Gənclik, 1980, 31 s.
6. Əfəndiyev R. Azərbaycan dekorativ tətbiqi sənəti. Bakı: İşıq, 1976, 190 s.
7. alevi-mezar-talar-malatya-elaz-tunceli.html
8. Məmmədov A. Qoşqarçay və Kürəkçay hövzəsinin tarixi-arxeoloji tədqiqi. Bakı:
Ağrıdağ, 2000, 96 s.
9. Səfərov Y. Azərbaycan folklorunda tarixilik. Bakı: Elm, 2005, 240 s.
10. Seyidov M. Qədim Naxçıvanda plastik sənətkarlıq. “Şərq Qapısı” qəzeti, Naxçıvan,
1977, 19 noyabr

MEDIEVAL GRAVESTONES OF NAKHCHIVAN

Sara Hajiyeva | hacyevasara@yahoo.com

AMEA-nın Naxçıvan bölməsinin Tarix, Etnoqrafiya və Arxeologiya İnstitutunun əməkdaşı, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Research
SUMMARY

The article deals with medieval gravestones (sanduga, ram, sheep) of Nakhchivan. It
should be noted that the gravestone monuments refl ect the economic and religious-mythological
part of the life of people living in the territory of Nakhchivan in the Middle Ages. Monuments
are the most valuable sources for studying the history of this region and these people

REFERENCE LIST

1. Səfərli H.Y. Culfa bölgəsinin epiqrafi k abidələri. Bakı: Elm, 2002, 80 s.
2. Səfərli H.Y. Ordubad şəhərinin müsəlman epiqrafi kası abidələri. Bakı: MBM, 2009, 192 s.
3. Yusif Ziya Arpacıq. Azərbaycanda daş oyma sənətinin tarixi inkişafı və nümunələri.
4. Rzayev N. Əsrlərin səsi. Bakı: Azərnəşr, 1974, 86 s.
5. Əfəndiyev R. Danışan daşlar. Bakı: Gənclik, 1980, 31 s.
6. Əfəndiyev R. Azərbaycan dekorativ tətbiqi sənəti. Bakı: İşıq, 1976, 190 s.
7. alevi-mezar-talar-malatya-elaz-tunceli.html
8. Məmmədov A. Qoşqarçay və Kürəkçay hövzəsinin tarixi-arxeoloji tədqiqi. Bakı:
Ağrıdağ, 2000, 96 s.
9. Səfərov Y. Azərbaycan folklorunda tarixilik. Bakı: Elm, 2005, 240 s.
10. Seyidov M. Qədim Naxçıvanda plastik sənətkarlıq. “Şərq Qapısı” qəzeti, Naxçıvan,
1977, 19 noyabr

СРЕДНЕВЕКОВЫЕ НАДГРОБНЫЕ КАМНИ НАХИЧЕВАНА

Сара Гаджиева | hacyevasara@yahoo.com

AMEA-nın Naxçıvan bölməsinin Tarix, Etnoqrafiya və Arxeologiya İnstitutunun əməkdaşı, tarix üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
Исследование
РЕЗЮМЕ

В статье говорится о надгробных памятниках в Нахичевани, относящихся к
средним векам. Надо отметить, что надгробные памятники отражают хозяйственную
и религиозно–мифологическую часть жизни людей, проживающих на территории
Нахичевана в средние века. Памятники являются ценнейшими источниками для изучения
истории этого края и этих людей

ЛИТЕРАТУРА

1. Səfərli H.Y. Culfa bölgəsinin epiqrafi k abidələri. Bakı: Elm, 2002, 80 s.
2. Səfərli H.Y. Ordubad şəhərinin müsəlman epiqrafi kası abidələri. Bakı: MBM, 2009, 192 s.
3. Yusif Ziya Arpacıq. Azərbaycanda daş oyma sənətinin tarixi inkişafı və nümunələri.
4. Rzayev N. Əsrlərin səsi. Bakı: Azərnəşr, 1974, 86 s.
5. Əfəndiyev R. Danışan daşlar. Bakı: Gənclik, 1980, 31 s.
6. Əfəndiyev R. Azərbaycan dekorativ tətbiqi sənəti. Bakı: İşıq, 1976, 190 s.
7. alevi-mezar-talar-malatya-elaz-tunceli.html
8. Məmmədov A. Qoşqarçay və Kürəkçay hövzəsinin tarixi-arxeoloji tədqiqi. Bakı:
Ağrıdağ, 2000, 96 s.
9. Səfərov Y. Azərbaycan folklorunda tarixilik. Bakı: Elm, 2005, 240 s.
10. Seyidov M. Qədim Naxçıvanda plastik sənətkarlıq. “Şərq Qapısı” qəzeti, Naxçıvan,
1977, 19 noyabr

Useful links

© www.dovlet-din.az