ARİSTOTELİN FƏLSƏFİ SİSTEMİNDƏ DÖVLƏT KONSEPSİYASI

Rəhim Həsənov | hesenli.82@inbox.ru

Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin müəllimi, AMEA-nın Fəlsəfə İnstitunun doktorantı
Araşdırma
UOT 1:001.92
XÜLASƏ

Məşhur yunan filosofu Aristotelin (e.ə. 384-322) yaratdığı böyük fəlsəfi sistem hər zaman tədqiqatçıların diqqət mərkəzində olmuşdur. Klassik yunan fəlsəfəsinin sonuncu nümayəndəsi, Peripatetizm fəlsəfi məktəbinin yaradıcısı olan Aristotel düşüncə tarixində ilk dəfə elmlərə sistemli yanaşmış, bununla yanaşı, orijinal fəlsəfi təlim yaratmışdır. Elmi-fəlsəfi yaradıcılığının zənginliyi və dərin məzmunluluğuna görə tədqiqatçılar tərəfindən insan biliyinin həqiqi ensiklopediyası adlandırılan Aristotelin fəlsəfi irsi hər zaman öz aktuallığını qoruyub saxlamışdır. Elladanın sonuncu nəhəng filosofu, “Müəllimi-əvvəl” (“Magister Primus” - “Birinci müəllim”) adlandırılan Aristotelin nəhəng və əvəzsiz fəlsəfi irsi bir sıra parlaq dühaların yaradıcılıq fəaliyyətlərinə güclü təkan vermişdir. Ensiklopedik düha olan Aristotelin fəlsəfi sistemini tədqiq etmək, onun dövlət və siyasət barədə irəli sürdüyü ideyaları incələmək antik dövrün dövlət konsepsiyasına peşəkar yanaşma haqqında məlumata malik olmaq baxımından önəmlidir. Aristotelə görə, siyasi elmin vəzifəsi yalnız ən mükəmməl rejimi deyil, eyni zamanda bütün rejimləri araşdırmaqdır

ƏDƏBİYYAT

1. Əlizadə A.A. Antik fəlsəfə tarixi. Ali məktəblərin tələbələri üçün dərs vəsaiti. Bakı-2016, 288 səh. 

2. Aristotel. Siyasət. Böyük etika. Bakı: XXI-Yeni Nəşrlər Evi, 2006. 

3. Аристотель. Политика. Сочинения в 4 томах, Т. 4. Перевод С.А.Жебелева. “Мысль”, 1983. 

4. Rüstəmov Y. Fəlsəfənin əsasları (mühazirə kursu). Bakı: «Nurlar» Nəşriyyat-Poliqrafiya Mərkəzi, 2007, 504 səh. 

5. Meybullayev M. İqtisadi təlimlər tarixi (dərslik). Bakı: 2002, 537 səh. 

6. Əfəndiyev M. Politologiya (dərslik). Bakı: 2013, 492 səh. 

7. Əsədov A. Siyasətin fəlsəfəsi: mahiyyətin gerçəkləşdirilməsinə yönələn insani iradə və onun tarixi taleyi üzərində düşüncələr (insan, cəmiyyət, hakimiyyət və siyasət spiritualist aristokratizm fəlsəfəsi kontekstində) // Fəlsəfi pentalogiya: 5-ci cild // Yenidən işlənmiş və genişləndirilmiş nəşri. Bakı: “Təknur”, 2014, 464 səh. 

8. Mehdiyev R. Fəlsəfə. Dərs vəsaiti. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2010, 360 səh.

THE CONCEPT OF STATE IN ARISTOTEL’S PHILOSOPHICAL SYSTEM

Rahim Hasanov | hesenli.82@inbox.ru

Teacher of Azerbaijan State Culture and Art University, Doctoral student of the Institute of Philosophy of ANAS
Research
UOT 1:001.92
SUMMARY

The great philosophical system created by the famous Greek philosopher Aristotle (384-322 BC), who had an encyclopedic mindset, has always been the focus of researchers. Aristotle, the last representative of classical Greek philosophy, the founder of the philosophical school of Peripateticism (the Greek school of Peripatetio), founded by Aristotle in 335 BC. , at the same time created an original philosophical teaching. Due to the richness and depth of his scientific and philosophical work, Aristotle’s philosophical heritage, which is called by researchers as a true encyclopedia of human knowledge, has always remained relevant. The great and irreplaceable philosophical legacy of Aristotle, the last great philosopher of Hellas, known as the “Master-Primus” (“Master Primus” - “First Teacher”), for many years gave a strong impetus to the creative activities of a number of brilliant geniuses. The study of the philosophical system of Aristotle, the encyclopedic genius, and the analysis of his ideas about the state and politics are important in terms of having a professional approach to the concept of the state of antiquity. According to Aristotle, the task of political science is not only to study the most perfect regime, but also to study all regimes

REFERENCE LIST

1. Əlizadə A.A. Antik fəlsəfə tarixi. Ali məktəblərin tələbələri üçün dərs vəsaiti. Bakı-2016, 288 səh. 

2. Aristotel. Siyasət. Böyük etika. Bakı: XXI-Yeni Nəşrlər Evi, 2006. 

3. Аристотель. Политика. Сочинения в 4 томах, Т. 4. Перевод С.А.Жебелева. “Мысль”, 1983. 

4. Rüstəmov Y. Fəlsəfənin əsasları (mühazirə kursu). Bakı: «Nurlar» Nəşriyyat-Poliqrafiya Mərkəzi, 2007, 504 səh. 

5. Meybullayev M. İqtisadi təlimlər tarixi (dərslik). Bakı: 2002, 537 səh. 

6. Əfəndiyev M. Politologiya (dərslik). Bakı: 2013, 492 səh. 

7. Əsədov A. Siyasətin fəlsəfəsi: mahiyyətin gerçəkləşdirilməsinə yönələn insani iradə və onun tarixi taleyi üzərində düşüncələr (insan, cəmiyyət, hakimiyyət və siyasət spiritualist aristokratizm fəlsəfəsi kontekstində) // Fəlsəfi pentalogiya: 5-ci cild // Yenidən işlənmiş və genişləndirilmiş nəşri. Bakı: “Təknur”, 2014, 464 səh. 

8. Mehdiyev R. Fəlsəfə. Dərs vəsaiti. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2010, 360 səh.

ПОНЯТИЕ ГОСУДАРСТВА В ФИЛОСОФСКОЙ СИСТЕМЕ АРИСТОТЕЛЯ

Рахим Гасанов | hesenli.82@inbox.ru

Преподаватель Азербайджанская государственная культура и Университет искусств, докторант Института философии Национальная Академия Наук Азербайджана
Исследование
UOT 1:001.92
РЕЗЮМЕ

Великая философская система, созданная известным греческим философом Аристотелем (384-322 гг. до н.э.), обладавшим энциклопедическим складом ума, всегда находилась в центре внимания исследователей. Аристотель, последний представитель классической греческой философии, основатель философской школы перипатетизма (греческая школа Перипатетио), основанная Аристотелем в 335 г. до н.э., одновременно создала оригинальное философское учение. Благодаря богатству и глубине его научно-философского творчества всегда оставалось актуальным философское наследие Аристотеля, которое исследователи называют подлинной энциклопедией человеческих знаний. Великое и незаменимое философское наследие Аристотеля, последнего великого философа Эллады, известного как «Мастер-примус» («Master Primus» — «Первый учитель»), на долгие годы дало мощный толчок творческой деятельности ряда гениальных гениев. Изучение философской системы энциклопедического гения Аристотеля, анализ его представлений о государстве и политике важны с точки зрения профессионального подхода к концепции античного государства. По Аристотелю, задача политической науки состоит не только в изучении наиболее совершенного режима, но и в изучении всех режимов

ЛИТЕРАТУРА

1. Əlizadə A.A. Antik fəlsəfə tarixi. Ali məktəblərin tələbələri üçün dərs vəsaiti. Bakı-2016, 288 səh. 

2. Aristotel. Siyasət. Böyük etika. Bakı: XXI-Yeni Nəşrlər Evi, 2006. 

3. Аристотель. Политика. Сочинения в 4 томах, Т. 4. Перевод С.А.Жебелева. “Мысль”, 1983. 

4. Rüstəmov Y. Fəlsəfənin əsasları (mühazirə kursu). Bakı: «Nurlar» Nəşriyyat-Poliqrafiya Mərkəzi, 2007, 504 səh. 

5. Meybullayev M. İqtisadi təlimlər tarixi (dərslik). Bakı: 2002, 537 səh. 

6. Əfəndiyev M. Politologiya (dərslik). Bakı: 2013, 492 səh. 

7. Əsədov A. Siyasətin fəlsəfəsi: mahiyyətin gerçəkləşdirilməsinə yönələn insani iradə və onun tarixi taleyi üzərində düşüncələr (insan, cəmiyyət, hakimiyyət və siyasət spiritualist aristokratizm fəlsəfəsi kontekstində) // Fəlsəfi pentalogiya: 5-ci cild // Yenidən işlənmiş və genişləndirilmiş nəşri. Bakı: “Təknur”, 2014, 464 səh. 

8. Mehdiyev R. Fəlsəfə. Dərs vəsaiti. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2010, 360 səh.

Useful links

© www.dovlet-din.az