YENİYETMƏLİK DÖVRÜNDƏ EMOSİONAL İNKİŞAF VƏ DİNİ TƏSƏVVÜR - ALLAH VƏ PEYĞƏMBƏR TƏSƏVVÜRÜ

Şəms Ağazadə | aghazadeshems@gmail.com

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutunun “Dinin psixologiyası” ixtisası üzrə magistrantı
Cəmiyyət və din
UOT 159.922.7
XÜLASƏ

Azərbaycanda dinin psixologiyası sahəsində aparılmış tədqiqatlar azlıq təşkil edir. Bu mövzulardan biri də yeniyetməlik dövründə emosional inkişaf və dini təsəvvür -Allah və peyğəmbər təsəvvürüdür. Yeniyetməlik dövrü 12-17 yaşı əhatə edir. Bu dövr emosoinal dövr hesab olunur. Çünki yeniyetmələrdə bir sıra emosional hallar – qorxu, həyəcan, qəzəb, ruh düşkünlüyü nəzərə çarpır. Yeniyetmələrdə yaşlılıq hissi inkişaf etməyə başlayır. Onlarda vicdan duyğusu inkişaf etdikcə yaşlıları daha yaxşı başa düşürlər. İndi yaşlılara göstərilən sevgi və diqqətin gələcəkdə onlar üçün göstərilməsini istəyirlər. Yeniyetmələr başqaları ilə ünsiyyətə başlayır. Bu insanlar sinif yoldaşı, qohumları ola bilər. Yeniyetmələrdə dini təsəvvür - Allah və peyğəmbər təsəvvürü uşaqlıq dövrü ilə müqayisədə xeyli dəyişilir. Artıq onlarda mücərrəd düşüncələr formalaşır: Allah görünməz və ucadır, Peyğəmbər Onun elçisidir. Əsas məqsəd bu mövzu haqqında ətraflı informasiyaya sahib olmaqdır. Məqaləmiz bu haqda məlumat axtaranlar üçün əsas mənbə ola bilər

ƏDƏBİYYAT

1. Faruk Karaca. Dini gelişim psikolojisi. Trabzon: 2016, s.252. 

2. Koç Mustafa. “Gelişim psikolojisi açısından ergenlik dönemi ve genel özellikleri” // Uludağ Universitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004, cild 2, s.231-256. 

3. Vəliyev Mirələm, Mustafayev Azər. İnkişaf və yaş psixologiyası. Bakı: 2013, s.297. 

4. Çetin Özer. “Erich Fromm’da tanrı tasavvuru” // Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 2018, cild 18, sayı 3, s.75-98. 

5. Xəlilov Hüseyn. Uşaq və yeniyetmələrin inkişafının sosial-psixoloji məsələləri. Bakı: Qafqaz Universiteti, 2010, cild 1, s.220. 

6. Aydın Muhammet. “Kur’an’da Peygamber tasavvuru” // Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2019, cild 8, sayı 15, s.35-60. 

7. Hatice Çınar Acar. “dinî tutum ve Peygamber tasavvuru arasindakı ilişkiye dair mukayeseli bir araştırma: Ülkü imam hatip lisesi ve Mevlana ortaokulu örneği” // Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2020, cild 7, sayı 13, s.83-118.

EMOTIONAL DEVELOPMENT AND RELIGIOUS IMAGINATION IN ADOLESCENT PERIOD - IMAGINATION OF GOD AND THE PROPHET

Shams Agazadeh | aghazadeshems@gmail.com

Azerbaijan Institute of Theology Graduate student on "Psychology of Religion"
Society and religion
UOT 159.922.7
SUMMARY

Researches conducted in the field of psychology of religion in Azerbaijan are a minority. One of these topics is the emotional development and religious imagination during adolescence - the idea of God and the prophet. Adolescence covers 12-17 years. This period is considered as emotional period. Because a number of emotional states are noticeable in teenagers - fear, excitement, anger, depression. A sense of old age begins to develop in teenagers. As a sense of conscience is getting developed in them they understand the elderly better. They want the current love and attention shown to the elderly to be done for them in the future. Adolescents begin to communicate with others. These people can be classmates, relatives. Adolescents’ religious concept - the concept of God and the prophet - is significantly changed compared to childhood. They already have abstract thoughts. God is invisible and exalted, and the Prophet is his messenger. The main goal is to have detailed information about this topic. Because there is a great need to investigate the period of adolescence. It can be the main resource for those looking for information about it.

REFERENCE LIST

1. Faruk Karaca. Dini gelişim psikolojisi. Trabzon: 2016, s.252. 

2. Koç Mustafa. “Gelişim psikolojisi açısından ergenlik dönemi ve genel özellikleri” // Uludağ Universitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004, cild 2, s.231-256. 

3. Vəliyev Mirələm, Mustafayev Azər. İnkişaf və yaş psixologiyası. Bakı: 2013, s.297. 

4. Çetin Özer. “Erich Fromm’da tanrı tasavvuru” // Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 2018, cild 18, sayı 3, s.75-98. 

5. Xəlilov Hüseyn. Uşaq və yeniyetmələrin inkişafının sosial-psixoloji məsələləri. Bakı: Qafqaz Universiteti, 2010, cild 1, s.220. 

6. Aydın Muhammet. “Kur’an’da Peygamber tasavvuru” // Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2019, cild 8, sayı 15, s.35-60. 

7. Hatice Çınar Acar. “dinî tutum ve Peygamber tasavvuru arasindakı ilişkiye dair mukayeseli bir araştırma: Ülkü imam hatip lisesi ve Mevlana ortaokulu örneği” // Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2020, cild 7, sayı 13, s.83-118.

ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ И РЕЛИГИОЗНОЕ ВООБРАЖЕНИЕ В ПОДРОСТКОВОМ ПЕРИОДЕ - ВООБРАЖЕНИЕ БОГА И ПРОРОКА

Шамс Агазаде | aghazadeshems@gmail.com

Магистрант по специальности «Психология религии» в Азербайджанском институте теологии
Общество и религия
UOT 159.922.7
РЕЗЮМЕ

Исследования, проводимые в области психологии религии, в Азербайджане составляют меньшинство. Одной из таких тем является эмоциональное развитие и религиозное воображение в подростковом возрасте - представление о Боге и пророке. Подростковый возраст охватывает 12-17 лет. Этот период считается эмоциональным периодом. Потому что у подростков заметен ряд эмоциональных состояний – страх, волнение, гнев, депрессия. У подростков начинает развиваться чувство старости. По мере развития у них чувства совести они лучше понимают пожилых людей. Они хотят, чтобы любовь и внимание, проявленные к пожилым людям сейчас, были проявлены к ним и в будущем. Подростки начинают общаться с окружающими. Эти люди могут быть одноклассниками, родственниками. Религиозная концепция подростков - представления о Боге и пророке - достаточно много меняется сравнению с детством. У них уже сформирован абстрактные мысли: Бог невидим и возвышен, а Пророк — Его посланник. Основная цель - получить подробную информацию по этой теме. Это статья может быть основным ресурсом для тех, кто ищет информацию об этом

ЛИТЕРАТУРА

1. Faruk Karaca. Dini gelişim psikolojisi. Trabzon: 2016, s.252. 

2. Koç Mustafa. “Gelişim psikolojisi açısından ergenlik dönemi ve genel özellikleri” // Uludağ Universitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004, cild 2, s.231-256. 

3. Vəliyev Mirələm, Mustafayev Azər. İnkişaf və yaş psixologiyası. Bakı: 2013, s.297. 

4. Çetin Özer. “Erich Fromm’da tanrı tasavvuru” // Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi, 2018, cild 18, sayı 3, s.75-98. 

5. Xəlilov Hüseyn. Uşaq və yeniyetmələrin inkişafının sosial-psixoloji məsələləri. Bakı: Qafqaz Universiteti, 2010, cild 1, s.220. 

6. Aydın Muhammet. “Kur’an’da Peygamber tasavvuru” // Gümüşhane Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2019, cild 8, sayı 15, s.35-60. 

7. Hatice Çınar Acar. “dinî tutum ve Peygamber tasavvuru arasindakı ilişkiye dair mukayeseli bir araştırma: Ülkü imam hatip lisesi ve Mevlana ortaokulu örneği” // Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2020, cild 7, sayı 13, s.83-118.

Useful links

© www.dovlet-din.az