ÇAR RUSİYASI DÖVRÜNDƏ AZƏRBAYCANDA DİN-DÖVLƏT MÜNASİBƏTLƏRİ

Asəf Qənbərov | asefganbarov@ait.edu.az

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutunun müəllimi, sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Cəmiyyət və din
ƏDƏBİYYAT

1. Azərbaycan tarixi. Yeddi cilddə. IV cild. Bakı: “Elm”Nəşriyyatı, 2007.
2. Mustafayev Q. XX əsrin əvvəllərində Azərbaycanda İslam ideologiyası və onun tənqidi. Bakı: Maarif Nəşriyyatı, 1973.
3. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti Ensiklopediyası. YaqubMahmudov (red.),c.I. Bakı: LiderNəşriyyatı, 2004.
4. Hasanov B. Azerbaycan’da Din: Sovyetler’den Bağımsızlığa Hafıza Dönüşümleri. İstanbul: İSAM Yayınları, 2011.
5. Baykara H. Azerbaycan İstiklal Mücadelesi Tarihi. İstanbul: Azerbaycan Halk Yayınları,1975.
6. Benningsen A., Quelquejay C. L.Step’de Ezan Sesleri Rus Egemenliği Altındaki İslam’ın 400 Yılı. İstanbul: İrfanYayınevi, 1997.
7. ƏhədovAbdulla. Azərbaycanda din və dini təsisatlar. Bakı: Azərbaycan Dövlət Nəşriyyatı,1991.
8. Albayrak H. “Azerbaycan’da Din” Türk Dünyasının Dini Meseleleri. Ankara: TDV Yayınları, 1998.
9. Swietochowski T. Müslüman Cemaatten Ulusal Kimliye RusAzerbaycanı 19 0 5 -1920. Ankara: BağlamYayınları, 1988.
10.TaştanAbdulvahap. “Azerbaycan’da Sosyo-Kültürel Değişim, Din ve Dinsel Canlanma”
//Bilig Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, sayı 25. Ankara: Bahar 2003.
11.Əhmədov H. Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikir tarixi. Bakı: Elm və təhsil, 2014.
12.Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti Ensiklopediyası. YaqubMahmudov(red.),c.II. Bakı:Lider Nəşriyyatı, 2004.

RELIGION-STATE RELATIONS IN AZERBAIJAN DURING TSARIST RUSSIA

Asaf Ganbarov | asefganbarov@ait.edu.az

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutunun müəllimi, sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Society and religion
SUMMARY

This article examines the relationship between religion and state in Azerbaijan during Tsarist Russia.
The author highlights the main directions of the Tsarist government's religious
policy in Azerbaijan, discusses the challenges and opportunities created by the new era. It is
noted that despite political and cultural pressures, the Azerbaijani people have preserved their
national and moral values,entered a new stage in terms of cultural and political progress,
created new types of educational institutions and taken important steps indeveloping the ideology of independent statehood.
It was during this period that the progressive intellectuals of Azerbaijan laid the foundation of the tradition of national and secular statehood.

 

 

REFERENCE LIST

1. Azərbaycan tarixi. Yeddi cilddə. IV cild. Bakı: “Elm”Nəşriyyatı, 2007.
2. Mustafayev Q. XX əsrin əvvəllərində Azərbaycanda İslam ideologiyası və onun tənqidi. Bakı: Maarif Nəşriyyatı, 1973.
3. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti Ensiklopediyası. YaqubMahmudov (red.),c.I. Bakı: LiderNəşriyyatı, 2004.
4. Hasanov B. Azerbaycan’da Din: Sovyetler’den Bağımsızlığa Hafıza Dönüşümleri. İstanbul: İSAM Yayınları, 2011.
5. Baykara H. Azerbaycan İstiklal Mücadelesi Tarihi. İstanbul: Azerbaycan Halk Yayınları,1975.
6. Benningsen A., Quelquejay C. L.Step’de Ezan Sesleri Rus Egemenliği Altındaki İslam’ın 400 Yılı. İstanbul: İrfanYayınevi, 1997.
7. ƏhədovAbdulla. Azərbaycanda din və dini təsisatlar. Bakı: Azərbaycan Dövlət Nəşriyyatı,1991.
8. Albayrak H. “Azerbaycan’da Din” Türk Dünyasının Dini Meseleleri. Ankara: TDV Yayınları, 1998.
9. Swietochowski T. Müslüman Cemaatten Ulusal Kimliye RusAzerbaycanı 19 0 5 -1920. Ankara: BağlamYayınları, 1988.
10.TaştanAbdulvahap. “Azerbaycan’da Sosyo-Kültürel Değişim, Din ve Dinsel Canlanma”
//Bilig Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, sayı 25. Ankara: Bahar 2003.
11.Əhmədov H. Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikir tarixi. Bakı: Elm və təhsil, 2014.
12.Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti Ensiklopediyası. YaqubMahmudov(red.),c.II. Bakı:Lider Nəşriyyatı, 2004.

РЕЛИГИОЗНО-ГОСУДАРСТВЕННЫЕ ОТНОШЕНИЯ В АЗЕРБАЙДЖАНЕ ВО ВРЕМЕНА ЦАРСКОЙ РОССИИ

Асаф Ганбаров | asefganbarov@ait.edu.az

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutunun müəllimi, sosiologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Общество и религия
РЕЗЮМЕ

В данной статье исследуются взаимоотношения религиии государства в Азербайджане во времена царской России.
Автор подчеркивает основные направления религиозной политики царского правительства в Азербайджане, обсуждает вызовы и
возможности, созданные новой эпохой. Отмечается, что, несмотря на политическое и культурное давление, азербайджанский народ сохранил свои национальные и моральные ценности, вступил в новый этап культурного и политического прогресса,создал
новые типы учебных заведений и предпринял важные шаги в развитии идеологиинезависимой государственности.
Именно в этот период прогрессивная интеллигенция Азербайджана заложила основы традиций национальной и светской государственности.

ЛИТЕРАТУРА

1. Azərbaycan tarixi. Yeddi cilddə. IV cild. Bakı: “Elm”Nəşriyyatı, 2007.
2. Mustafayev Q. XX əsrin əvvəllərində Azərbaycanda İslam ideologiyası və onun tənqidi. Bakı: Maarif Nəşriyyatı, 1973.
3. Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti Ensiklopediyası. YaqubMahmudov (red.),c.I. Bakı: LiderNəşriyyatı, 2004.
4. Hasanov B. Azerbaycan’da Din: Sovyetler’den Bağımsızlığa Hafıza Dönüşümleri. İstanbul: İSAM Yayınları, 2011.
5. Baykara H. Azerbaycan İstiklal Mücadelesi Tarihi. İstanbul: Azerbaycan Halk Yayınları,1975.
6. Benningsen A., Quelquejay C. L.Step’de Ezan Sesleri Rus Egemenliği Altındaki İslam’ın 400 Yılı. İstanbul: İrfanYayınevi, 1997.
7. ƏhədovAbdulla. Azərbaycanda din və dini təsisatlar. Bakı: Azərbaycan Dövlət Nəşriyyatı,1991.
8. Albayrak H. “Azerbaycan’da Din” Türk Dünyasının Dini Meseleleri. Ankara: TDV Yayınları, 1998.
9. Swietochowski T. Müslüman Cemaatten Ulusal Kimliye RusAzerbaycanı 19 0 5 -1920. Ankara: BağlamYayınları, 1988.
10.TaştanAbdulvahap. “Azerbaycan’da Sosyo-Kültürel Değişim, Din ve Dinsel Canlanma”
//Bilig Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, sayı 25. Ankara: Bahar 2003.
11.Əhmədov H. Azərbaycan məktəb və pedaqoji fikir tarixi. Bakı: Elm və təhsil, 2014.
12.Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti Ensiklopediyası. YaqubMahmudov(red.),c.II. Bakı:Lider Nəşriyyatı, 2004.

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az