HEYKƏLTARAŞLIQ, DİN VƏ DÖVLƏT: fəlsəfi-tarixi yanaşma

Adil Əsədov | adil_asadov@mail.ru

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutu Estetika şöbəsinin müdiri, fəlsəfə elmləri doktoru, professor
Cəmiyyət və din
UOT 18
XÜLASƏ

Müəllif məqaləsində bütövlükdə incəsənətin, xüsusən də təsviri sənətin olanla olmalı olan, real dünya ilə ideal arasındakı fərq təcrübəsindən doğduğu tezisindən çıxış edir. Ancaq təsviri sənət, sənətin bir çox başqa sahələrindən fərqli olaraq, idealı və ideal dünya həsrətini açıq şəkildə ifadə edir və bu, xüsusilə heykəltəraşlığa məxsusdur.

Müəllif belə nəticəyə gəlir ki, əgər heykəltaraşlıq icma mədəniyyəti çərçivəsində Tanrı obrazının vizual mücəssəməsi kimi yaranmışdırsa, zadəgan mədəniyyəti çərçivəsində hökmdar obrazının mücəssəməsi olaraq formalaşmışdır

ƏDƏBİYYAT

1. Adil Əsədov. Gözəlliyin fəlsəfəsi: mahiyyət və onun cismani təcəssümü spiritualist aristokratizm işığında. B.: Nurlan, 2005, 500 s.

2. Adil Əsədov. Təfəkkürün fəlsəfəsi: epoxal təfəkkür cəmiyyətin və təbiətin qarşılıqlı münasibətləri kontekstində. Monoqrafiya. Bakı: “Qanun” nəşriyyatı, 1997, 284 s.

3. Asadov Adil İskerder Oglu. Moslem World and Europe - İn: Europe: Expectations and Reality. The Challenge for the Social Sciences. Conclusions and Recommendatıons of the Second European Social Science conference. Published with the support of UNESCO, Paris: 1999, pp. 318-327.

4. Адиль Асадов. Взаимодействие культур мышления в условиях современной глобализации. В кн.: Диалог культур в условиях глобализации. М. : ”Канон+”, 2011, cc. 128-133. 

5. В.И.Искрин. Загадка Венеры каменного века. Санкт-Петербург: Нестор-История, 2013, 156 с.

 

SCULPTURE, RELIGION AND STATE: philosophical-historical approach

Adil Asadov | adil_asadov@mail.ru

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutu Estetika şöbəsinin müdiri, fəlsəfə elmləri doktoru, professor
Society and religion
UOT 18
SUMMARY

The author of his article proceeds from the thesis that art in general, and fine art in particular is appeared from the experience of the difference between what is and what should be, between the real world and the ideal. But fine art, unlike many other areas of art, clearly represents the ideal and longing for an ideal world, and this is especially typical for sculpture.

The author comes to the conclusion that if within the framework of community cultural sculpture arose as a visual embodiment of the image of God, then within the framework of aristocratic culture it arose as the embodiment of the image of the ruler

REFERENCE LIST

1. Adil Əsədov. Gözəlliyin fəlsəfəsi: mahiyyət və onun cismani təcəssümü spiritualist aristokratizm işığında. B.: Nurlan, 2005, 500 s.

2. Adil Əsədov. Təfəkkürün fəlsəfəsi: epoxal təfəkkür cəmiyyətin və təbiətin qarşılıqlı münasibətləri kontekstində. Monoqrafiya. Bakı: “Qanun” nəşriyyatı, 1997, 284 s.

3. Asadov Adil İskerder Oglu. Moslem World and Europe - İn: Europe: Expectations and Reality. The Challenge for the Social Sciences. Conclusions and Recommendatıons of the Second European Social Science conference. Published with the support of UNESCO, Paris: 1999, pp. 318-327.

4. Адиль Асадов. Взаимодействие культур мышления в условиях современной глобализации. В кн.: Диалог культур в условиях глобализации. М. : ”Канон+”, 2011, cc. 128-133. 

5. В.И.Искрин. Загадка Венеры каменного века. Санкт-Петербург: Нестор-История, 2013, 156 с.

 

СКУЛЬПТУРА, РЕЛИГИЯ И ГОСУДАРСТВО: философско-исторический подход

Адиль АСАДОВ | adil_asadov@mail.ru

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutu Estetika şöbəsinin müdiri, fəlsəfə elmləri doktoru, professor
Общество и религия
UOT 18
РЕЗЮМЕ

Автор в своей статье исходит из тезиса, что искусство в целом, и изобразительное искусство в частности рождается из переживания различия между тем что есть и тем что должно быть, между реальным миром и идеалом. Но изобразительное искусство, в отличие от многих других направлений искусства, наглядно представляет идеал и стремление по идеальному миру, и это особенно характерно для скульптуры.

Автор приходит к заключению, что если в рамках общинной культуры скульптура возникла как визуальное воплощение образа Бога, то в рамках аристократической культуры она возникла как воплощение образа правителя

ЛИТЕРАТУРА

1. Adil Əsədov. Gözəlliyin fəlsəfəsi: mahiyyət və onun cismani təcəssümü spiritualist aristokratizm işığında. B.: Nurlan, 2005, 500 s.

2. Adil Əsədov. Təfəkkürün fəlsəfəsi: epoxal təfəkkür cəmiyyətin və təbiətin qarşılıqlı münasibətləri kontekstində. Monoqrafiya. Bakı: “Qanun” nəşriyyatı, 1997, 284 s.

3. Asadov Adil İskerder Oglu. Moslem World and Europe - İn: Europe: Expectations and Reality. The Challenge for the Social Sciences. Conclusions and Recommendatıons of the Second European Social Science conference. Published with the support of UNESCO, Paris: 1999, pp. 318-327.

4. Адиль Асадов. Взаимодействие культур мышления в условиях современной глобализации. В кн.: Диалог культур в условиях глобализации. М. : ”Канон+”, 2011, cc. 128-133. 

5. В.И.Искрин. Загадка Венеры каменного века. Санкт-Петербург: Нестор-История, 2013, 156 с.

 

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az