LƏTİFƏLƏRDƏ İSLAM İNANCININ KANONİK PROYEKSİYALARI

Qalib Sayılov | qalibsayilov@mail.ru

AMEA Folklor İnstitutunun Mərasim folkloru şöbəsinin aparıcı elmi işçisi
Baxış bucağı
ƏDƏBİYYAT

1. Mir Cəlal, Xəlilov Pənah. Ədəbiyyatşünaslığın əsasları (Ali məktəblər üçün dərslik).
Bakı: Maarif nəşr, 1972, 279 s.
2. Əfəndiyev P. Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı. Bakı: Maarif nəşr, 1981, 401 s.
3. Nəbiyev A. Azərbaycan xalq ədəbiyyatı. II hissə. Bakı: Elm, 2006, 648 s.
4. İslamzadə A. Mif: araşdırmalar, müddəalar / Ortaq türk keçmişindən ortaq türk gələcəyinə
// IV uluslararası Folklor konfransının materialları// Bakı: Səda, 2006. s. 500-504.
5. Yusifpur Ə. İnsan nə üçün günah edir?. Əlhadi nəşr. Nəşr ili məlum deyil.
6. Tərtib edən İsmayılov R. Bəhlul Danəndə lətifələri. Bakı: Altunkitab, 2005, 96 s.
7. http://tr.wikipedia.org/wiki/Harun_Reşid.
8. Xalq ədəbiyyatı. Azərbaycan klassik ədəbiyyatı kitabxanası, XX cilddə, I cild. Cildi tərtib
edənlər: Fərzəliyev T. Abbasov İ. Bakı: Elm, 1981. 510 s.
9. Molla Nəsrəddin lətifələri. Tərtib edən: Təhmasib M.H. Bakı: Öndərnəşr, 2004, 304 s.

CANONICAL PROJECTIONS OF ISLAMIC BELIEFS IN ANECDOTES

Galib Sayilov | qalibsayilov@mail.ru

AMEA Folklor İnstitutunun Mərasim folkloru şöbəsinin aparıcı elmi işçisi
Viewing angle
SUMMARY

As in all genres of oral literature, so in anecdotes, natural-genetic features, ethnic-national,
public-social, religious views of society are expressed in the form of a narrative on artisticdescriptive
and metaphorical-semantic levels. From this point of view, the material-real, at
the same time moral-ideal substrates of the world outlook, formed in nature, surrounding the
individual and the whole society, are also projected in anecdotes. Naturally, the main reason for
the relevance and importance of studying beliefs in anecdotes is that there is also a significant
belief system in this genre. The reflection on the epic levels of this form of worldview comes
from the desire for human self-expression

REFERENCE LIST

1. Mir Cəlal, Xəlilov Pənah. Ədəbiyyatşünaslığın əsasları (Ali məktəblər üçün dərslik).
Bakı: Maarif nəşr, 1972, 279 s.
2. Əfəndiyev P. Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı. Bakı: Maarif nəşr, 1981, 401 s.
3. Nəbiyev A. Azərbaycan xalq ədəbiyyatı. II hissə. Bakı: Elm, 2006, 648 s.
4. İslamzadə A. Mif: araşdırmalar, müddəalar / Ortaq türk keçmişindən ortaq türk gələcəyinə
// IV uluslararası Folklor konfransının materialları// Bakı: Səda, 2006. s. 500-504.
5. Yusifpur Ə. İnsan nə üçün günah edir?. Əlhadi nəşr. Nəşr ili məlum deyil.
6. Tərtib edən İsmayılov R. Bəhlul Danəndə lətifələri. Bakı: Altunkitab, 2005, 96 s.
7. http://tr.wikipedia.org/wiki/Harun_Reşid.
8. Xalq ədəbiyyatı. Azərbaycan klassik ədəbiyyatı kitabxanası, XX cilddə, I cild. Cildi tərtib
edənlər: Fərzəliyev T. Abbasov İ. Bakı: Elm, 1981. 510 s.
9. Molla Nəsrəddin lətifələri. Tərtib edən: Təhmasib M.H. Bakı: Öndərnəşr, 2004, 304 s.

КАНОНИЧЕСКИЕ ПРОЕКЦИИ ПОВЕРИЙ ИСЛАМА В АНЕКДОТАХ

Галиб Саилов | qalibsayilov@mail.ru

AMEA Folklor İnstitutunun Mərasim folkloru şöbəsinin aparıcı elmi işçisi
Точка зрения
РЕЗЮМЕ

Как и во всех жанрах устной литературы, так и в анекдотах природно-генетические
особенности, этническо-национальные, общественно-социальные, религиозные
воззрения общества выражаются в форме нарратива на художественно-описательных и
метафорическо-семантических уровнях. С этой точки зрения, материально-реальные, в
то же время морально-идеальные субстраты мировоззрения, сформированные в природе,
окружающей индивида и все общество, проецируются также в анекдотах. Естественно,
главная причина актуальности и важности изучения верований в анекдотах состоит в
том, что в этом жанре также существует значимая система верований. Отражение на
эпических уровнях этой формы мировоззрения исходит от желания самовыражения
человека

ЛИТЕРАТУРА

1. Mir Cəlal, Xəlilov Pənah. Ədəbiyyatşünaslığın əsasları (Ali məktəblər üçün dərslik).
Bakı: Maarif nəşr, 1972, 279 s.
2. Əfəndiyev P. Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatı. Bakı: Maarif nəşr, 1981, 401 s.
3. Nəbiyev A. Azərbaycan xalq ədəbiyyatı. II hissə. Bakı: Elm, 2006, 648 s.
4. İslamzadə A. Mif: araşdırmalar, müddəalar / Ortaq türk keçmişindən ortaq türk gələcəyinə
// IV uluslararası Folklor konfransının materialları// Bakı: Səda, 2006. s. 500-504.
5. Yusifpur Ə. İnsan nə üçün günah edir?. Əlhadi nəşr. Nəşr ili məlum deyil.
6. Tərtib edən İsmayılov R. Bəhlul Danəndə lətifələri. Bakı: Altunkitab, 2005, 96 s.
7. http://tr.wikipedia.org/wiki/Harun_Reşid.
8. Xalq ədəbiyyatı. Azərbaycan klassik ədəbiyyatı kitabxanası, XX cilddə, I cild. Cildi tərtib
edənlər: Fərzəliyev T. Abbasov İ. Bakı: Elm, 1981. 510 s.
9. Molla Nəsrəddin lətifələri. Tərtib edən: Təhmasib M.H. Bakı: Öndərnəşr, 2004, 304 s.

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az