Dilavər Məmmədov | dilaver.mamedov6@gmail.com
AMEA-nın akademik Ziya Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun Din və ictimai fikir tarixi şöbəsinin dissertantı
Fazlur Rahman. İslam (çev. Mehmet Dağ – Mehmet Aydın) // Ankara Okulu Yayınları //
Ankara, 2016.
2. http://www.duasureayet.com/category/hudeybiye-baris-antlasmasi-sartlari-onemi/)
3. http://isamveri.org/pdfdrg/D02917/2006_I_2/2006_I_2_OZTURKM.pdf)
4. Qürtubi Əbu Abdullah Məhəmməd bin Əhməd bin Əbu Bəkir bin Fərh əl-Ənsari əl-Xəzrəci.
Əl-Came li əhkam əl-Quran. Təhqiq edən: Əhməd Bərduni və İbrahim Ətfiş. Qahirə. Darül-
Kutub əl-Misriyyə, 1964.
5. Ən-Nəvəvi Əbu Zəkəriyyə Muhiddin bin Şərəf. Əl-Məcmu. Darül-Fikir.
6. Əbu Bəkir Əbdürrəzzaq İbn Həmmam İbn Nafe əl-Hümeyri əl-Yəmani əl-Sənani. Əl-
Müsənnəf. Təhqiq edən: Həbib Rəhman əl-Əzəmi. Beyrut. əl-Məktəb əl-İslami, 1403.
7. Əhməd əl-Kəsani, Əla əd-Din Əbu Bəkir bin Məsud. Bədai əs-Sənai fi Tərtib əş-Şərae.
Darül-Kutub əl-Elmiyyə, 1986.
8. Əs-Sərəxsi, Məhəmməd bin Əhməd bin Əbi Səhl. Beyrut: Darül-Mərifət, 1993.
9. Əbu Mənsur əl-Matrudi, Məhəməd bin Məhəmməd bin Mahmud. Təfsir əl-Matridi. Təhqiq
edən: Məcdi Bəslum. Beyrut: Darül-Kutub əl-Elmiyyə, 2005.
10. Əbu Yusif, Yaqub bin İbrahim bin Həbib bin Səd bin Hibtə əl-Ənsari. əl-Xərac. Təhqiq
edən: Taha Abdurrauf Səd. Qahirə: əl-Məktəbə əl-Əzhəriyyə li ət-Turas.
11. Əl-Bələzuri Əhməd bin Yəhya bin Cabir. Fütuh əl-Buldən. Beyrut: Dar Məktəbə əl-Hilal,
1988.
12. Əbu Yusif Yaqub bin İbrahim bin Həbib bin Səd bin Hibtə əl-Ənsari. Əl-Xərac. Təhqiq
edən: Taha Abdurrauf Səd. Qahirə: əl-Məktəbə əl-Əzhəriyyə li ət-Turas.
13. Zuhayli Vəhbə bin Mustafa. Fiqh əl-İslami və Ədillatuhu. Dəməşq: Dar əl-Fikir əs-Suriyyə.
14. Əl-Cəssas Əbu Bəkr Əhməd ibn Əli. Əhkam əl-Quran. Tədqiq edən: Əbdüssəlam
Məhəmməd Əli Şahin. Beyrut: 1994.
15. İbn əl-Ərəbi Məhəmməd İbni Abdullah. Əhkam əl-Quran. Beyrut: Dar əl-Kutub əl-Elmiyyə,
2003.
Dilavar Mammadov | dilaver.mamedov6@gmail.com
AMEA-nın akademik Ziya Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun Din və ictimai fikir tarixi şöbəsinin dissertantı
Appreciation the verdicts of the Quran in the context of reality, places and time is one of
the topics discussed in a long time. The expansion of the Islamic geography after the death
of the Prophet (pbuh) led to the emergence of many problems. Sent down by God during the
prophethood of Mohammad, on the basis of certain events, a book was released after the death
of the Islamic prophet. The closure of the revelation window after the death of prophet which
described the verses revealed in life led to the problem of adaptation the verses of Quran to the
reality and time for future generations. The article touched on the approaches of the Islamic
Caliphs, especially during the Government of Caliph Omar, his approach to some of the verses
of the Koran. The article touched on application of punishment during the theft, not to pay
anything whose hearts warmed up to Islam and marriage with the women of people of the
Scripture in the point of view of expediency by caliph Omar who played indispensable role in
the formation of Islamic culture
Fazlur Rahman. İslam (çev. Mehmet Dağ – Mehmet Aydın) // Ankara Okulu Yayınları //
Ankara, 2016.
2. http://www.duasureayet.com/category/hudeybiye-baris-antlasmasi-sartlari-onemi/)
3. http://isamveri.org/pdfdrg/D02917/2006_I_2/2006_I_2_OZTURKM.pdf)
4. Qürtubi Əbu Abdullah Məhəmməd bin Əhməd bin Əbu Bəkir bin Fərh əl-Ənsari əl-Xəzrəci.
Əl-Came li əhkam əl-Quran. Təhqiq edən: Əhməd Bərduni və İbrahim Ətfiş. Qahirə. Darül-
Kutub əl-Misriyyə, 1964.
5. Ən-Nəvəvi Əbu Zəkəriyyə Muhiddin bin Şərəf. Əl-Məcmu. Darül-Fikir.
6. Əbu Bəkir Əbdürrəzzaq İbn Həmmam İbn Nafe əl-Hümeyri əl-Yəmani əl-Sənani. Əl-
Müsənnəf. Təhqiq edən: Həbib Rəhman əl-Əzəmi. Beyrut. əl-Məktəb əl-İslami, 1403.
7. Əhməd əl-Kəsani, Əla əd-Din Əbu Bəkir bin Məsud. Bədai əs-Sənai fi Tərtib əş-Şərae.
Darül-Kutub əl-Elmiyyə, 1986.
8. Əs-Sərəxsi, Məhəmməd bin Əhməd bin Əbi Səhl. Beyrut: Darül-Mərifət, 1993.
9. Əbu Mənsur əl-Matrudi, Məhəməd bin Məhəmməd bin Mahmud. Təfsir əl-Matridi. Təhqiq
edən: Məcdi Bəslum. Beyrut: Darül-Kutub əl-Elmiyyə, 2005.
10. Əbu Yusif, Yaqub bin İbrahim bin Həbib bin Səd bin Hibtə əl-Ənsari. əl-Xərac. Təhqiq
edən: Taha Abdurrauf Səd. Qahirə: əl-Məktəbə əl-Əzhəriyyə li ət-Turas.
11. Əl-Bələzuri Əhməd bin Yəhya bin Cabir. Fütuh əl-Buldən. Beyrut: Dar Məktəbə əl-Hilal,
1988.
12. Əbu Yusif Yaqub bin İbrahim bin Həbib bin Səd bin Hibtə əl-Ənsari. Əl-Xərac. Təhqiq
edən: Taha Abdurrauf Səd. Qahirə: əl-Məktəbə əl-Əzhəriyyə li ət-Turas.
13. Zuhayli Vəhbə bin Mustafa. Fiqh əl-İslami və Ədillatuhu. Dəməşq: Dar əl-Fikir əs-Suriyyə.
14. Əl-Cəssas Əbu Bəkr Əhməd ibn Əli. Əhkam əl-Quran. Tədqiq edən: Əbdüssəlam
Məhəmməd Əli Şahin. Beyrut: 1994.
15. İbn əl-Ərəbi Məhəmməd İbni Abdullah. Əhkam əl-Quran. Beyrut: Dar əl-Kutub əl-Elmiyyə,
2003.
Дилавар Мамедов | dilaver.mamedov6@gmail.com
AMEA-nın akademik Ziya Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun Din və ictimai fikir tarixi şöbəsinin dissertantı
Оценка вердиктов Корана в контексте реальности, мест и времени является одной из
тем, обсуждаемых в течение длительного времени. После смерти Пророка расширение
исламской географии также привело к возникновению многих проблем. А также в период
откровения Коран, посланный Богом, на основе определенных событий, был выпущен
книгой после смерти исламского пророка. После смерти Пророка, обяснившим аяты
ниспосланные при жизни, закрытие откровения у будущих поколений выявило проблему
адаптации аятов Корана к реальности и времени. В статье коснулись подходам исламских
халифов, особенно во время правительства халифа Омара, его подход к некоторым из
стихов Корана. Коснулись оценкам халифы Омара, услуги которого в формировании
исламской культуры бесценны, на счёт проблем будь то штраф введённый во время
кражи, будь то отказ платить зекаты утеплившим сердца исламом и следует ли входить
в брак с женщинами, читающими книги
Fazlur Rahman. İslam (çev. Mehmet Dağ – Mehmet Aydın) // Ankara Okulu Yayınları //
Ankara, 2016.
2. http://www.duasureayet.com/category/hudeybiye-baris-antlasmasi-sartlari-onemi/)
3. http://isamveri.org/pdfdrg/D02917/2006_I_2/2006_I_2_OZTURKM.pdf)
4. Qürtubi Əbu Abdullah Məhəmməd bin Əhməd bin Əbu Bəkir bin Fərh əl-Ənsari əl-Xəzrəci.
Əl-Came li əhkam əl-Quran. Təhqiq edən: Əhməd Bərduni və İbrahim Ətfiş. Qahirə. Darül-
Kutub əl-Misriyyə, 1964.
5. Ən-Nəvəvi Əbu Zəkəriyyə Muhiddin bin Şərəf. Əl-Məcmu. Darül-Fikir.
6. Əbu Bəkir Əbdürrəzzaq İbn Həmmam İbn Nafe əl-Hümeyri əl-Yəmani əl-Sənani. Əl-
Müsənnəf. Təhqiq edən: Həbib Rəhman əl-Əzəmi. Beyrut. əl-Məktəb əl-İslami, 1403.
7. Əhməd əl-Kəsani, Əla əd-Din Əbu Bəkir bin Məsud. Bədai əs-Sənai fi Tərtib əş-Şərae.
Darül-Kutub əl-Elmiyyə, 1986.
8. Əs-Sərəxsi, Məhəmməd bin Əhməd bin Əbi Səhl. Beyrut: Darül-Mərifət, 1993.
9. Əbu Mənsur əl-Matrudi, Məhəməd bin Məhəmməd bin Mahmud. Təfsir əl-Matridi. Təhqiq
edən: Məcdi Bəslum. Beyrut: Darül-Kutub əl-Elmiyyə, 2005.
10. Əbu Yusif, Yaqub bin İbrahim bin Həbib bin Səd bin Hibtə əl-Ənsari. əl-Xərac. Təhqiq
edən: Taha Abdurrauf Səd. Qahirə: əl-Məktəbə əl-Əzhəriyyə li ət-Turas.
11. Əl-Bələzuri Əhməd bin Yəhya bin Cabir. Fütuh əl-Buldən. Beyrut: Dar Məktəbə əl-Hilal,
1988.
12. Əbu Yusif Yaqub bin İbrahim bin Həbib bin Səd bin Hibtə əl-Ənsari. Əl-Xərac. Təhqiq
edən: Taha Abdurrauf Səd. Qahirə: əl-Məktəbə əl-Əzhəriyyə li ət-Turas.
13. Zuhayli Vəhbə bin Mustafa. Fiqh əl-İslami və Ədillatuhu. Dəməşq: Dar əl-Fikir əs-Suriyyə.
14. Əl-Cəssas Əbu Bəkr Əhməd ibn Əli. Əhkam əl-Quran. Tədqiq edən: Əbdüssəlam
Məhəmməd Əli Şahin. Beyrut: 1994.
15. İbn əl-Ərəbi Məhəmməd İbni Abdullah. Əhkam əl-Quran. Beyrut: Dar əl-Kutub əl-Elmiyyə,
2003.
© www.dovlet-din.az