Aygün Kərimova | aygunxalilqizi@mail.ru
BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi, Fəlsəfə kafedrasının müəllimi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
1. Şükürov A. Şərq fəlsəfəsi və filosofları. Bakı: 2005.
2. Məmmədov Z. Azərbaycan fəlsəfə tarixi. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2006.
3. Mehdiyev R. Fəlsəfə. Dərs vəsaiti. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2010.
4. Diyanet ilmi dergi. Kindi (özel sayı), cilt: 54, say: 2, nisan-mayıs-haziran 2018.
5. Hacıyev Z. Fəlsəfə. Ali məktəblər üçün dərslik. Bakı: “Turan evi” nəşriyyatı, 2012.
6. Fəlsəfə ensiklopedik lüğəti. Bakı: NPB, 1997.
7. Rüstəmov Y. Fəlsəfənin əsasları (mühazirə kursu). Bakı: “NURLAR” Nəşriyyat-
Poliqrafiya Mərkəzi, 2007.
8. Abbasov N., Həsənov R. Nəsirəddin Tusinin müdriklik fəlsəfəsi. Bakı: 2012.
Aygun Karimova | aygunxalilqizi@mail.ru
BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi, Fəlsəfə kafedrasının müəllimi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
The study of the religious and philosophical heritage of many thinkers of the 8th-13th
centuries, known as the Islamic Golden Age, and an objective assessment of this giant heritage
are of utmost importance for the modern era. The names of the representatives of the eastern
peripatetics, known in the Muslim world as Meshshayism (Mashshaiya), are in fact marked
with golden letters in the history of world philosophy.
The giant philosophical heritage created by representatives of Eastern peripateticism
occupies an important place not only in the Muslim East, but also in the history of the
world philosophy. It is heartening to note that among well-known representatives of Eastern
peripateticism there are also names of the Azerbaijani thinkers. Our generation is also
responsible for the careful study of this philosophical heritage and for its presentation to the
world community
1. Şükürov A. Şərq fəlsəfəsi və filosofları. Bakı: 2005.
2. Məmmədov Z. Azərbaycan fəlsəfə tarixi. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2006.
3. Mehdiyev R. Fəlsəfə. Dərs vəsaiti. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2010.
4. Diyanet ilmi dergi. Kindi (özel sayı), cilt: 54, say: 2, nisan-mayıs-haziran 2018.
5. Hacıyev Z. Fəlsəfə. Ali məktəblər üçün dərslik. Bakı: “Turan evi” nəşriyyatı, 2012.
6. Fəlsəfə ensiklopedik lüğəti. Bakı: NPB, 1997.
7. Rüstəmov Y. Fəlsəfənin əsasları (mühazirə kursu). Bakı: “NURLAR” Nəşriyyat-
Poliqrafiya Mərkəzi, 2007.
8. Abbasov N., Həsənov R. Nəsirəddin Tusinin müdriklik fəlsəfəsi. Bakı: 2012.
Айгюн Кяримова | aygunxalilqizi@mail.ru
BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi, Fəlsəfə kafedrasının müəllimi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Исследование религиозно-философского наследия многих мыслителей VIII-XIII
веков, известного как золотой век ислама, и объективная оценка этого гигантского
наследия имеет первостепенное значение для современной эпохи. Имена представителей
восточных перипатетиков, известных в мусульманском мире как мешшаизм (машшаиййа),
отмечены золотыми буквами в истории мировой философии.
Гигантское философское наследие, созданное представителями восточного
перипатетизма, занимает важное место не только на мусульманском Востоке, но и в
истории мировой философии. Радует тот факт, что среди известных представителей
восточного перипатетизма также есть имена мыслителей Азербайджана. Наше поколение
также несет ответственность за тщательное изучение этого философского наследия и
представление этого философского наследия мировому сообществу
1. Şükürov A. Şərq fəlsəfəsi və filosofları. Bakı: 2005.
2. Məmmədov Z. Azərbaycan fəlsəfə tarixi. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2006.
3. Mehdiyev R. Fəlsəfə. Dərs vəsaiti. Bakı: “Şərq-Qərb”, 2010.
4. Diyanet ilmi dergi. Kindi (özel sayı), cilt: 54, say: 2, nisan-mayıs-haziran 2018.
5. Hacıyev Z. Fəlsəfə. Ali məktəblər üçün dərslik. Bakı: “Turan evi” nəşriyyatı, 2012.
6. Fəlsəfə ensiklopedik lüğəti. Bakı: NPB, 1997.
7. Rüstəmov Y. Fəlsəfənin əsasları (mühazirə kursu). Bakı: “NURLAR” Nəşriyyat-
Poliqrafiya Mərkəzi, 2007.
8. Abbasov N., Həsənov R. Nəsirəddin Tusinin müdriklik fəlsəfəsi. Bakı: 2012.
© www.dovlet-din.az