SÜNİ MAYALANMA: MÜSƏLMAN ETİKASININ İLKİN VƏ SON POSTULATLARI ARASINDA

Qəmər xanım Cavadlı | haci_xanim1960@yahoo.com

Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Araşdırma
ƏDƏBİYYAT

1. Qurani-Kərim (ərəb dilindən tərcümə edənlər: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı:
2008.
2. Abdullayev A. Bəzi müasir tibbi əməliyyatlara İslamın baxışı. BİU Zaqatala şöbəsi,
2010.
3. Avrasiya Fetva Meclisi 2. Toplantısı sonuc bildirgesi // İstanbul 20.02.2018, TC Din
hizmetleri Müşavirliyinin 040/12 saylı məktubu.
4. Bioetika, tibbi hüquq və yeni texnologiyalar // AMEA İnsan Hüquqları İnstitutunun
nəşrləri, Məqalələr toplusu, 2011.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Quliyev M. İslam Fiqh Akademiyasının müasir məsələlərlə bağlı qərarları və onların
təhlili. BİU Zaqatala şöbəsi, 2013.
7. Reproduktiv sağlamlıq: Etik şərhlərlə misallar. UNESCO-nun Bioetika kafedrası.
AMEA İnsan Hüquqları İnstitutunun nəşrləri, 2012.
8. Дайри Ахмед. Новая эра в биомедицине: какова позиция мусульман? / www.
islamonline.net
9. Мамедов В., Мамедов Р., Мустафаева А. Религиозные учения и морально-правовые
критерии биоэтики / 29.11.2011. www.ihr-az.org
10. Факхер Бен Хамида. Мусульманская мораль, медицина и биотехнологии // Сайт
Российского Комитета по биоэтике при UNESCO. 2009.
11. Энциклопедия норм и правил Ислама. Основы фикха согласно мазхабу Имама
Азама Абу Ханифы. Стамбул: Эркам, 1-е изд., 2013.

ARTIFICIAL INSEMINATION: BETWEEN THE INITIAL AND FINAL POSTULATES OF MUSLIM ETHICS

Gamar khanim Javadli | haci_xanim1960@yahoo.com

Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Research
SUMMARY

In the process of developing medical science, new problems have arisen related to artificial
insemination. Artificial insemination, as a subject of both secular and Muslim bioethics, should
be investigated from different contexts. It is important to consider whether artificial fertilization
is halal from the point of view of Islamic religious ethics, and to compare the decisions made
by the Islamic Academy of Fiqh regarding artificial insemination with the original sources of
Islam

REFERENCE LIST

1. Qurani-Kərim (ərəb dilindən tərcümə edənlər: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı:
2008.
2. Abdullayev A. Bəzi müasir tibbi əməliyyatlara İslamın baxışı. BİU Zaqatala şöbəsi,
2010.
3. Avrasiya Fetva Meclisi 2. Toplantısı sonuc bildirgesi // İstanbul 20.02.2018, TC Din
hizmetleri Müşavirliyinin 040/12 saylı məktubu.
4. Bioetika, tibbi hüquq və yeni texnologiyalar // AMEA İnsan Hüquqları İnstitutunun
nəşrləri, Məqalələr toplusu, 2011.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Quliyev M. İslam Fiqh Akademiyasının müasir məsələlərlə bağlı qərarları və onların
təhlili. BİU Zaqatala şöbəsi, 2013.
7. Reproduktiv sağlamlıq: Etik şərhlərlə misallar. UNESCO-nun Bioetika kafedrası.
AMEA İnsan Hüquqları İnstitutunun nəşrləri, 2012.
8. Дайри Ахмед. Новая эра в биомедицине: какова позиция мусульман? / www.
islamonline.net
9. Мамедов В., Мамедов Р., Мустафаева А. Религиозные учения и морально-правовые
критерии биоэтики / 29.11.2011. www.ihr-az.org
10. Факхер Бен Хамида. Мусульманская мораль, медицина и биотехнологии // Сайт
Российского Комитета по биоэтике при UNESCO. 2009.
11. Энциклопедия норм и правил Ислама. Основы фикха согласно мазхабу Имама
Азама Абу Ханифы. Стамбул: Эркам, 1-е изд., 2013.

ИСКУССТВЕННОЕ ОПЛОДОТВОРЕНИЕ: МЕЖДУ НАЧАЛЬНЫМИ И КОНЕЧНЫМИ ПОСТУЛАТАМИ МУСУЛЬМАНСКОЙ ЭТИКИ

Гамар ханум Джавадлы | haci_xanim1960@yahoo.com

Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Исследование
РЕЗЮМЕ

В процессе развития медицинской науки возникли новые проблемы, связанные
с искусственным оплодотворением. Искусственное оплодотворение, как предмет и
секулярной и мусульманской биоэтики, должен быть исследован с разных контекстов.
Важно рассмотреть вопрос о том, является ли искусственное оплодотворение халал с
точки зрения исламской религиозной этики, и сопоставить решения, принятые Исламской
академией фикха в отношении искусственного оплодотворения с первоначальными
источниками Ислама

ЛИТЕРАТУРА

1. Qurani-Kərim (ərəb dilindən tərcümə edənlər: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı:
2008.
2. Abdullayev A. Bəzi müasir tibbi əməliyyatlara İslamın baxışı. BİU Zaqatala şöbəsi,
2010.
3. Avrasiya Fetva Meclisi 2. Toplantısı sonuc bildirgesi // İstanbul 20.02.2018, TC Din
hizmetleri Müşavirliyinin 040/12 saylı məktubu.
4. Bioetika, tibbi hüquq və yeni texnologiyalar // AMEA İnsan Hüquqları İnstitutunun
nəşrləri, Məqalələr toplusu, 2011.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Quliyev M. İslam Fiqh Akademiyasının müasir məsələlərlə bağlı qərarları və onların
təhlili. BİU Zaqatala şöbəsi, 2013.
7. Reproduktiv sağlamlıq: Etik şərhlərlə misallar. UNESCO-nun Bioetika kafedrası.
AMEA İnsan Hüquqları İnstitutunun nəşrləri, 2012.
8. Дайри Ахмед. Новая эра в биомедицине: какова позиция мусульман? / www.
islamonline.net
9. Мамедов В., Мамедов Р., Мустафаева А. Религиозные учения и морально-правовые
критерии биоэтики / 29.11.2011. www.ihr-az.org
10. Факхер Бен Хамида. Мусульманская мораль, медицина и биотехнологии // Сайт
Российского Комитета по биоэтике при UNESCO. 2009.
11. Энциклопедия норм и правил Ислама. Основы фикха согласно мазхабу Имама
Азама Абу Ханифы. Стамбул: Эркам, 1-е изд., 2013.

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az