FREYZERİN SİMPATETİK SEHR KONSEPSİYASI ƏSASINDA NAXÇIVAN XALQ OYUNLARINA BAXIŞ

Səbuhi Həsənov | hsebuhi.13@gmail.com

AMEA-nın Naxçıvan bölməsi
Araşdırma
ƏDƏBİYYAT

1. Frazer, J.G. Altın dal. Dinin ve folklorun kökenleri (M.H.Doğan). İstanbul: “Payel”,
2004, 412 səh.
2. Armstrong, K. Mitlerin kısa tarihi (çev.: D.Şendil). İstanbul: “Şefik matbaası”. 2006, 107
səh.
3. Eliade, M. Ebedi dönüş mitosu (çev.: U.Altuğ). İstanbul: “İmge”, 1994, 190 səh.
4. Eliade, M. Dinler tarihi. İnanclar ve ibadetlerin morfolojisi (çev.: M.Ünal). Konya: “Dabla
ofset”, 2005, 600 səh.
5. Rzayev, Z. Nəhəcirin Orta Tunc dövrü. Bakı: “Elm”, 2013, 192 səh.
6. Əliyev, V. Gəmiqaya. Bakı: “Əbilov, Zeynalov və oğulları”, 2005, 148 səh.
7. Orucov A., Yurdoğlu E. Naxçıvanda bayram və mərasimlər (ənənə və müasirlik).
Naxçıvan: “Əcəmi” NPB, 2018, 144 səh.
8. Baxşəliyev, V. Gəmiqaya təsvirlərinin poetikası. Bakı: “Elm”, 2002, 128 səh.
9. Müseyibli, N. Gəmiqaya rəsmləri. Bakı: “XXI- Yeni nəşrlər evi”, 2002, 48 səh.
10. Kalafa, Y. Altaylardan Anadoluya Kamizm - Şamanizm. İstanbul: “Yeditepe yayınevi”,
2004, 158 səh.
11. Orucov, A. Xalq təqvimi: adətlər inanclar, mərasimlər (Naxçıvan materialları əsasında).
Bakı: “Elm və təhsil”, 2013, 200 səh.
12. Durkheim, E. Dini hayatın ilkel biçimleri (çev.: F.Aydın). İstanbul: “Atac yayınları”,
2009, 531 səh.
13. Baxşəliyev, V. Naxçıvanın qədim əkinçi-maldar tayfalarının mənəvi mədəniyyəti (e.ə.
VI-I minilliklərə aid arxeoloji abidələr əsasında). Bakı: “Elm”, 2004, 320 səh.
14. Qumilyov, L. Etnogenez və yerin biosferi. Bakı: Nurlan, 2005, 551 səh.
15. Hooke, S.H. Ortadoğu mitolojisi. Mezopotamya, Mısır, Filistin, Hitit, Musevi, hıristiyan
mitosları (çev.: A.Şenel). Ankara: “İmge”, 1993, 412 səh.
16. Erhan, A. Paganizm. Kadim bilgeliğe giriş. İstanbul: “Hermes yayınevi”, 2015, 359 səh.
17. Qadirzadə, H.Q. Milli-mənəvi dəyərlərimiz: bayramlar, mərasimlər, adətlər. Naxçıvan:
“Əcəmi”, 2012, 128 səh.
18. Ögel, B. Türk mifologiyası. I cild. Bakı: “MBM”, 2006, 626 səh.
19. Baldick, J. Hayvan ve şaman. Orta Asyanın antik dinleri (çev.: N.Şahin). İstanbul: “Hil
yayınları”, 2010, 197 səh.
20. Əfzələddin, Ə. Oğuznamə. Bakı: “Elm və təhsil”, 2013, 340 səh.

A GLANCE AT NAKHCHIVAN’S FOLK GAMES WITHIN FRAZER’S SYMPATHETIC MAGIC CONCEPTION

Sabuhi Hasanov | hsebuhi.13@gmail.com

AMEA-nın Naxçıvan bölməsi
Research
SUMMARY

Sir James George Frazer for the first time gave information about sympathetic magic in
his work entitled “The golden branch. The root of religion and folklore. The sympathetic magic
that forms the core of early belief is the product of human consciousness, a collection of beliefs
that occur during the imitation of their natural forces. It is a perfect concept for learning people’s
beliefs. Emergence of religions, subjected it to certain alterations but it is still experienced by
the people today. Although the sympathetic magic is not completely in its original state, its
fragments - superstitious beliefs remain.
In Nakhchivan, the first forms of sympathetic magic is memorized through holidays,
rituals and folk beliefs. Their traces appear in kosa-kosa, godu, khanbazama (king adornment),
susepen (watering-pot) and other ceremonies and holidays

REFERENCE LIST

1. Frazer, J.G. Altın dal. Dinin ve folklorun kökenleri (M.H.Doğan). İstanbul: “Payel”,
2004, 412 səh.
2. Armstrong, K. Mitlerin kısa tarihi (çev.: D.Şendil). İstanbul: “Şefik matbaası”. 2006, 107
səh.
3. Eliade, M. Ebedi dönüş mitosu (çev.: U.Altuğ). İstanbul: “İmge”, 1994, 190 səh.
4. Eliade, M. Dinler tarihi. İnanclar ve ibadetlerin morfolojisi (çev.: M.Ünal). Konya: “Dabla
ofset”, 2005, 600 səh.
5. Rzayev, Z. Nəhəcirin Orta Tunc dövrü. Bakı: “Elm”, 2013, 192 səh.
6. Əliyev, V. Gəmiqaya. Bakı: “Əbilov, Zeynalov və oğulları”, 2005, 148 səh.
7. Orucov A., Yurdoğlu E. Naxçıvanda bayram və mərasimlər (ənənə və müasirlik).
Naxçıvan: “Əcəmi” NPB, 2018, 144 səh.
8. Baxşəliyev, V. Gəmiqaya təsvirlərinin poetikası. Bakı: “Elm”, 2002, 128 səh.
9. Müseyibli, N. Gəmiqaya rəsmləri. Bakı: “XXI- Yeni nəşrlər evi”, 2002, 48 səh.
10. Kalafa, Y. Altaylardan Anadoluya Kamizm - Şamanizm. İstanbul: “Yeditepe yayınevi”,
2004, 158 səh.
11. Orucov, A. Xalq təqvimi: adətlər inanclar, mərasimlər (Naxçıvan materialları əsasında).
Bakı: “Elm və təhsil”, 2013, 200 səh.
12. Durkheim, E. Dini hayatın ilkel biçimleri (çev.: F.Aydın). İstanbul: “Atac yayınları”,
2009, 531 səh.
13. Baxşəliyev, V. Naxçıvanın qədim əkinçi-maldar tayfalarının mənəvi mədəniyyəti (e.ə.
VI-I minilliklərə aid arxeoloji abidələr əsasında). Bakı: “Elm”, 2004, 320 səh.
14. Qumilyov, L. Etnogenez və yerin biosferi. Bakı: Nurlan, 2005, 551 səh.
15. Hooke, S.H. Ortadoğu mitolojisi. Mezopotamya, Mısır, Filistin, Hitit, Musevi, hıristiyan
mitosları (çev.: A.Şenel). Ankara: “İmge”, 1993, 412 səh.
16. Erhan, A. Paganizm. Kadim bilgeliğe giriş. İstanbul: “Hermes yayınevi”, 2015, 359 səh.
17. Qadirzadə, H.Q. Milli-mənəvi dəyərlərimiz: bayramlar, mərasimlər, adətlər. Naxçıvan:
“Əcəmi”, 2012, 128 səh.
18. Ögel, B. Türk mifologiyası. I cild. Bakı: “MBM”, 2006, 626 səh.
19. Baldick, J. Hayvan ve şaman. Orta Asyanın antik dinleri (çev.: N.Şahin). İstanbul: “Hil
yayınları”, 2010, 197 səh.
20. Əfzələddin, Ə. Oğuznamə. Bakı: “Elm və təhsil”, 2013, 340 səh.

ВЗГЛЯД НА НАХЧЫВАНСКИЕ НАРОДНЫЕ ИГРЫ В РАМКАХ СИМПАТЕТИЧЕСКОЙ МАГИЧЕСКОЙ КОНЦЕПЦИИ ФРЭЗЕРА

Сабухи Гасанов | hsebuhi.13@gmail.com

AMEA-nın Naxçıvan bölməsi
Исследование
РЕЗЮМЕ

Сэр Джеймс Джордж Фрэзер впервые представил информацию о симпатической
магии в своей работе под названием «Золотая ветвь». Корень религии и фольклора.
Симпатическая магия, которая составляет ядро первоначальной веры, является
продуктом человеческого сознания, совокупностью верований, возникающих во время
подражания их природным силам. Это идеальная концепция для изучения убеждений
людей. Появление религий подвергло его определенным изменениям, но люди до
сих пор испытывают его. Хотя симпатическая магия больше не полностью в своем
первоначальном состоянии, ее фрагменты - суеверные верования остаются.
В Нахчыване оригинальные формы симпатической магии наблюдаются на
праздниках, церемониях и общественных представлениях. Их следы появляются в
коса-коса, году, ханбазама (украшение короля), сусепен (лейка) и других церемониях и
праздниках

ЛИТЕРАТУРА

1. Frazer, J.G. Altın dal. Dinin ve folklorun kökenleri (M.H.Doğan). İstanbul: “Payel”,
2004, 412 səh.
2. Armstrong, K. Mitlerin kısa tarihi (çev.: D.Şendil). İstanbul: “Şefik matbaası”. 2006, 107
səh.
3. Eliade, M. Ebedi dönüş mitosu (çev.: U.Altuğ). İstanbul: “İmge”, 1994, 190 səh.
4. Eliade, M. Dinler tarihi. İnanclar ve ibadetlerin morfolojisi (çev.: M.Ünal). Konya: “Dabla
ofset”, 2005, 600 səh.
5. Rzayev, Z. Nəhəcirin Orta Tunc dövrü. Bakı: “Elm”, 2013, 192 səh.
6. Əliyev, V. Gəmiqaya. Bakı: “Əbilov, Zeynalov və oğulları”, 2005, 148 səh.
7. Orucov A., Yurdoğlu E. Naxçıvanda bayram və mərasimlər (ənənə və müasirlik).
Naxçıvan: “Əcəmi” NPB, 2018, 144 səh.
8. Baxşəliyev, V. Gəmiqaya təsvirlərinin poetikası. Bakı: “Elm”, 2002, 128 səh.
9. Müseyibli, N. Gəmiqaya rəsmləri. Bakı: “XXI- Yeni nəşrlər evi”, 2002, 48 səh.
10. Kalafa, Y. Altaylardan Anadoluya Kamizm - Şamanizm. İstanbul: “Yeditepe yayınevi”,
2004, 158 səh.
11. Orucov, A. Xalq təqvimi: adətlər inanclar, mərasimlər (Naxçıvan materialları əsasında).
Bakı: “Elm və təhsil”, 2013, 200 səh.
12. Durkheim, E. Dini hayatın ilkel biçimleri (çev.: F.Aydın). İstanbul: “Atac yayınları”,
2009, 531 səh.
13. Baxşəliyev, V. Naxçıvanın qədim əkinçi-maldar tayfalarının mənəvi mədəniyyəti (e.ə.
VI-I minilliklərə aid arxeoloji abidələr əsasında). Bakı: “Elm”, 2004, 320 səh.
14. Qumilyov, L. Etnogenez və yerin biosferi. Bakı: Nurlan, 2005, 551 səh.
15. Hooke, S.H. Ortadoğu mitolojisi. Mezopotamya, Mısır, Filistin, Hitit, Musevi, hıristiyan
mitosları (çev.: A.Şenel). Ankara: “İmge”, 1993, 412 səh.
16. Erhan, A. Paganizm. Kadim bilgeliğe giriş. İstanbul: “Hermes yayınevi”, 2015, 359 səh.
17. Qadirzadə, H.Q. Milli-mənəvi dəyərlərimiz: bayramlar, mərasimlər, adətlər. Naxçıvan:
“Əcəmi”, 2012, 128 səh.
18. Ögel, B. Türk mifologiyası. I cild. Bakı: “MBM”, 2006, 626 səh.
19. Baldick, J. Hayvan ve şaman. Orta Asyanın antik dinleri (çev.: N.Şahin). İstanbul: “Hil
yayınları”, 2010, 197 səh.
20. Əfzələddin, Ə. Oğuznamə. Bakı: “Elm və təhsil”, 2013, 340 səh.

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az