Qəmər xanım Cavadlı | haci_xanim1960@yahoo.com
Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
1. Qurani-Kərim (Ərəb dilindən tərcümə: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı: 2008.
2. Səhih əl-Buxari (müxtəsər). Tərcümə: Ə.Musayev. Bakı: 2009, I nəşr.
3. Алиева М.А. Эвтаназия и проблема гуманности в медицине // Автореф. дис.
кандидата философских наук. Баку: 2005.
4. Bilmən Ö.N. Böyük İslam elmi-halı. Bakı: 1999.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Quliyev M. İslam Fiqh Akademiyasının müasir məsələlərlə bağlı qərarları və onların
təhlili. BİU Zaqatala şöbəsi, 2013.
7. Məmmədəliyev V. Quran və elm. Bakı: “Qismət”, 2006.
8. Şeyx Səduq. İləluş-şəraye. İslam hökmlərinin fəlsəfəsi. İİR: Qum hövzəsi nəşrləri,
1998.
9. Camiul-Ehadis. Buhari, Müslim, Tirmizi, Nesai, Ebu Davud, İbn Mace, Ahmed b.
Hanbel, Malik b. Enes, Darimi. Tematik hadis usülu. İstanbul: Ataç yayınları, 2005.
10. Akseki A.H. Ahlak İlmi ve İslam Ahlakı. Аnkara: Nur yayınları,1991.
11. Факхер Бен Хамида. Мусульманская мораль, медицина и биотехнологии // Сайт
Российского Комитета по биоэтике при UNESCO, 2009.
12. Фут Ф. Эвтаназия // Философские науки, № 6, 1990.
Gamar khanim Javadli | haci_xanim1960@yahoo.com
Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Islamic bioethics is the continuation of the Sharia - the Islamic law based on the Quran
and Sunnah. For Muslims, everything possible must be done to prevent premature death. The
Shariat lists and clarifies those cases in which the murder of a person is not considered a crime.
Euthanasia and suicide, as well as self-sacrifice in the name of the sacred ideal, relate to the
tense dilemmas of bioethics, when they face in their own way convincing arguments for and
against.
1. Qurani-Kərim (Ərəb dilindən tərcümə: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı: 2008.
2. Səhih əl-Buxari (müxtəsər). Tərcümə: Ə.Musayev. Bakı: 2009, I nəşr.
3. Алиева М.А. Эвтаназия и проблема гуманности в медицине // Автореф. дис.
кандидата философских наук. Баку: 2005.
4. Bilmən Ö.N. Böyük İslam elmi-halı. Bakı: 1999.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Quliyev M. İslam Fiqh Akademiyasının müasir məsələlərlə bağlı qərarları və onların
təhlili. BİU Zaqatala şöbəsi, 2013.
7. Məmmədəliyev V. Quran və elm. Bakı: “Qismət”, 2006.
8. Şeyx Səduq. İləluş-şəraye. İslam hökmlərinin fəlsəfəsi. İİR: Qum hövzəsi nəşrləri,
1998.
9. Camiul-Ehadis. Buhari, Müslim, Tirmizi, Nesai, Ebu Davud, İbn Mace, Ahmed b.
Hanbel, Malik b. Enes, Darimi. Tematik hadis usülu. İstanbul: Ataç yayınları, 2005.
10. Akseki A.H. Ahlak İlmi ve İslam Ahlakı. Аnkara: Nur yayınları,1991.
11. Факхер Бен Хамида. Мусульманская мораль, медицина и биотехнологии // Сайт
Российского Комитета по биоэтике при UNESCO, 2009.
12. Фут Ф. Эвтаназия // Философские науки, № 6, 1990.
Гамар ханум Джавадлы | haci_xanim1960@yahoo.com
Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin sədr müavini, filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Исламская биоэтика является продолжением Шариата - Исламского закона,
основанного на Коране и Сунне. Согласно мусульманской морали, должно быть сделано
все возможное, чтобы предотвратить преждевременную смерть. Шариат перечисляет и
уточняет те случаи, в которых убийство человека не считается преступлением. Эвтаназия
и самоубийство, а также самопожертвование во имя священного идеала, относятся
к напряженным дилеммам биоэтики, когда сталкиваются по-своему убедительные
аргументы «за» и «против».
1. Qurani-Kərim (Ərəb dilindən tərcümə: Z.Bünyadov, V.Məmmədəliyev). Bakı: 2008.
2. Səhih əl-Buxari (müxtəsər). Tərcümə: Ə.Musayev. Bakı: 2009, I nəşr.
3. Алиева М.А. Эвтаназия и проблема гуманности в медицине // Автореф. дис.
кандидата философских наук. Баку: 2005.
4. Bilmən Ö.N. Böyük İslam elmi-halı. Bakı: 1999.
5. Karaman H. Halallar və haramlar. Bakı: “İpəkyolu”, 2011.
6. Quliyev M. İslam Fiqh Akademiyasının müasir məsələlərlə bağlı qərarları və onların
təhlili. BİU Zaqatala şöbəsi, 2013.
7. Məmmədəliyev V. Quran və elm. Bakı: “Qismət”, 2006.
8. Şeyx Səduq. İləluş-şəraye. İslam hökmlərinin fəlsəfəsi. İİR: Qum hövzəsi nəşrləri,
1998.
9. Camiul-Ehadis. Buhari, Müslim, Tirmizi, Nesai, Ebu Davud, İbn Mace, Ahmed b.
Hanbel, Malik b. Enes, Darimi. Tematik hadis usülu. İstanbul: Ataç yayınları, 2005.
10. Akseki A.H. Ahlak İlmi ve İslam Ahlakı. Аnkara: Nur yayınları,1991.
11. Факхер Бен Хамида. Мусульманская мораль, медицина и биотехнологии // Сайт
Российского Комитета по биоэтике при UNESCO, 2009.
12. Фут Ф. Эвтаназия // Философские науки, № 6, 1990.
© www.dovlet-din.az