QURAN AYƏLƏRİNİN ELMİ İZAHINA DAİR NƏZƏRİ MÜLAHİZƏLƏR

Kövsər Tağıyev | kovsartagiyev@ait.edu.az

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu İlahiyyat fakültəsinin dekan müavini
Baxış bucağı
ƏDƏBİYYAT

1. Emin el-Huli. Kuran Tefsirinde Yeni Bir Metod (Tercüme: Mevlüt Güngör). İstanbul:
1995.
2. Emin el-Huli. Arap-İslam Kültüründe Yenilikçi Yaklaşımlar (Tercüme: Emrullah İşler,
Mehmet Hakkı Suçin). Ankara: 2006.
3. Ernest Renan. Nutuklar ve Konferanslar (Tercüme: Ziya İhsan). Ankara: 1946.
4. Said Şimşek. Günümüz Tefsir Problemleri. Konya: 1997.
5. Əbdürrəhman ibn Əhməd əl-Kəvakibi. Təbaiul-istibdad və məsariul-istibad. Beyrut:
1986.
6. Tantavi Cövhəri. əl-Cəvahir fi təfsiril-Quranil-Kərim. 1940.
7. Emin el-Huli. “Təfsir”. Tehran: Dairətul-məarifil-İslamiyyə, 1933.
8. Mahmud Şəltut. Təfsirul-Quranil-Kərim əl-əczaul-aşərətil-ula. Qahirə: 1966.
9. Muhamməd İzzət Dərvəzə.Ət-Təfsirul-hədis: tərtibus-suvər hasəbən-nüzul. Qahirə: 1962.
10. Frank Griffel. Gazzâlî’nin Felsefî Kelâmı (Tercüme: Halil İbrahim Üçer, Muhammed
Fatih Kılıç). İstanbul: 2012.
11. Fəxrəddin ər-Razi. Məfatihul-ğayb – ət-Təfsirul-Kəbir. Beyrut: 1999/1420.
12. Hind Çelebi. Kur’ân-ı Kerîm’in Bilimsel Tefsiri (Tercüme: Muammer Erbaş). İzmir:
2008.
13. M. Kemal Atik. “Muhammed b. Ahmed el-İskenderânî”, DİA.

THEORETICAL CONSIDERATIONS ON SCIENTIFIC INTERPRETATION OF THE QURANIC VERSES

Kovsar Taghiyev | kovsartagiyev@ait.edu.az

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu İlahiyyat fakültəsinin dekan müavini
Viewing angle
SUMMARY

The Quran often argues for the regularities of nature in order to convince people of its
principles. Explanations of such verses and their interpretations from the classical period to the
present have laid the foundation for a so-called scientific interpretation. First examples of the
method of scientific interpretation can be found in early sources of interpretation. The theoretical
foundations of this type of interpretation is laid down by Abu Hamid al-Ghazali. In the 19th
and 20th centuries, scientific interpretation was revived again. However, the idea of scientific
interpretation has not been accepted unequivocally, it has met with numerous criticisms. The
article explores the historical conditions that led to the emergence and dissemination of scientific
interpretation and gives a comparative overview to the various interpretations of the scientific
explanations of the Quranic verses

REFERENCE LIST

1. Emin el-Huli. Kuran Tefsirinde Yeni Bir Metod (Tercüme: Mevlüt Güngör). İstanbul:
1995.
2. Emin el-Huli. Arap-İslam Kültüründe Yenilikçi Yaklaşımlar (Tercüme: Emrullah İşler,
Mehmet Hakkı Suçin). Ankara: 2006.
3. Ernest Renan. Nutuklar ve Konferanslar (Tercüme: Ziya İhsan). Ankara: 1946.
4. Said Şimşek. Günümüz Tefsir Problemleri. Konya: 1997.
5. Əbdürrəhman ibn Əhməd əl-Kəvakibi. Təbaiul-istibdad və məsariul-istibad. Beyrut:
1986.
6. Tantavi Cövhəri. əl-Cəvahir fi təfsiril-Quranil-Kərim. 1940.
7. Emin el-Huli. “Təfsir”. Tehran: Dairətul-məarifil-İslamiyyə, 1933.
8. Mahmud Şəltut. Təfsirul-Quranil-Kərim əl-əczaul-aşərətil-ula. Qahirə: 1966.
9. Muhamməd İzzət Dərvəzə.Ət-Təfsirul-hədis: tərtibus-suvər hasəbən-nüzul. Qahirə: 1962.
10. Frank Griffel. Gazzâlî’nin Felsefî Kelâmı (Tercüme: Halil İbrahim Üçer, Muhammed
Fatih Kılıç). İstanbul: 2012.
11. Fəxrəddin ər-Razi. Məfatihul-ğayb – ət-Təfsirul-Kəbir. Beyrut: 1999/1420.
12. Hind Çelebi. Kur’ân-ı Kerîm’in Bilimsel Tefsiri (Tercüme: Muammer Erbaş). İzmir:
2008.
13. M. Kemal Atik. “Muhammed b. Ahmed el-İskenderânî”, DİA.

ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ СООБРАЖЕНИЯ НАУЧНОГО ОБЪЯСНЕНИЯ СТИХОВ КОРАНА

Ковсар Тагиев | kovsartagiyev@ait.edu.az

Azərbaycan İlahiyyat İnstitutu İlahiyyat fakültəsinin dekan müavini
Точка зрения
РЕЗЮМЕ

Коран часто выступает за закономерности природы, чтобы убедить людей в ее
принципах. Объяснения таких стихов и их интерпретации от классического периода
до настоящего времени положили начало так называемой научной толковании. Ранние
примеры метода научной толковании можно найти в ранних источниках комментариев.
Теоретические основы такого толкования заложены Абу Хамидом аль-Газали. В 19 и
20 веках научное толкование было возрождена. Идея научного толкования не только
однозначна, но и подверглась многочисленной критике. В этой статье рассматриваются
исторические условия, которые привели к появлению и распространению научных
толкований, и дается обзор различных интерпретаций научных объяснений стихов
Корана

ЛИТЕРАТУРА

1. Emin el-Huli. Kuran Tefsirinde Yeni Bir Metod (Tercüme: Mevlüt Güngör). İstanbul:
1995.
2. Emin el-Huli. Arap-İslam Kültüründe Yenilikçi Yaklaşımlar (Tercüme: Emrullah İşler,
Mehmet Hakkı Suçin). Ankara: 2006.
3. Ernest Renan. Nutuklar ve Konferanslar (Tercüme: Ziya İhsan). Ankara: 1946.
4. Said Şimşek. Günümüz Tefsir Problemleri. Konya: 1997.
5. Əbdürrəhman ibn Əhməd əl-Kəvakibi. Təbaiul-istibdad və məsariul-istibad. Beyrut:
1986.
6. Tantavi Cövhəri. əl-Cəvahir fi təfsiril-Quranil-Kərim. 1940.
7. Emin el-Huli. “Təfsir”. Tehran: Dairətul-məarifil-İslamiyyə, 1933.
8. Mahmud Şəltut. Təfsirul-Quranil-Kərim əl-əczaul-aşərətil-ula. Qahirə: 1966.
9. Muhamməd İzzət Dərvəzə.Ət-Təfsirul-hədis: tərtibus-suvər hasəbən-nüzul. Qahirə: 1962.
10. Frank Griffel. Gazzâlî’nin Felsefî Kelâmı (Tercüme: Halil İbrahim Üçer, Muhammed
Fatih Kılıç). İstanbul: 2012.
11. Fəxrəddin ər-Razi. Məfatihul-ğayb – ət-Təfsirul-Kəbir. Beyrut: 1999/1420.
12. Hind Çelebi. Kur’ân-ı Kerîm’in Bilimsel Tefsiri (Tercüme: Muammer Erbaş). İzmir:
2008.
13. M. Kemal Atik. “Muhammed b. Ahmed el-İskenderânî”, DİA.

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az