Səbuhi Həsənov | hsebuhi.13@gmail.com
AMEA-nın Naxçıvan bölməsi
1. Şükürov A. Mifologiya, 6-cı kitab // Qədim türk mifologiyası. Bakı: Elm, 1997, 232 s.
2. Kitabi-Dədə Qorqud. Əsli və sadələşdirilmiş mətnlər. Bakı: Öndər nəşriyyatı, 2004, 376 s.
3. Oymak İ. Anadoluda su kültünün izleri // Fırat Üniversitesi İlahiyat fakültesi dergisi, 15:
1 (2010), s. 35-55.
4. Baldick J. Hayvan ve şaman. Orta Asyanın antik dinleri (tercüme: Nevin Şahin). İstanbul:
Hil yayınları, 2010, 197 s.
5. Qədirzadə Q. Ailə və məişətlə bağlı adətlər, inamlar, etnogenetik əlaqələr. Bakı: Elm,
2003, 368 s.
6. Paşayev M.C. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Çaşıoğlu, 2005, 480 s.
7. Qədirzadə T. İslamaqədərki adətlər, inamlar və mərasimlər (Naxçıvan materialları
əsasında). Bakı: “Nafta-Press”, 2006, 120 s.
8. Babayev T. El ocaq başına yığılar. Bakı: Azərnəşr, 1998, 204 s.
9. https://tr.wikipedia.org/wiki/Tuba_(a%C4%9Fa%C3%A7)
10. Piriyev M., İbrahimov Ə. Naxçıvan Muxtar Respublikasının bəzi ağac və kolları, onların
yaşıllaşdırmada istifadə perspektivləri. Naxçıvan: Əcəmi, 2014, 240 s.
11. Gökbel A. Kıpçak türkleri (siyasal ve dini tarihi). İstanbul: Ötüken, 2000, 385 s.
12. Naxçıvan abidələr ensiklopediyası. Naxçıvan: Əcəmi, 2008, 522 s.
13. Gürsoy Ü. Türk kültüründe ağaç kültü ve dut ağacı // Türk kültürü ve Hacı Bektaşi
araşdırmaları dergisi, 2012/61, s. 43-54.
14. Ro J.R. Eski türk mitolojisi (tercüme: Musa Yaşar Sağlam). Ankara : Bilgesu, 2011, 154 s.
15. Radloff W. Türklük ve şamanlık (tercüme: A.Temir). İstanbul: Örgün, 2008, 525 s.
Sabuhi Hasanov | hsebuhi.13@gmail.com
AMEA-nın Naxçıvan bölməsi
In the territory of Nakhchivan there are still traces of belief in trees, an ancientTurkic
faith. Sacred trees are of particular importance among them. The tradition of planting trees
at the territory of sacred temples has a very long history. Thus, the tree has always been a
worshipped living creature in the Turkish faith. That is why the Turks always protected and
respected the tree.
One of the most common trees in front of the sacred temples is mulberry. It is also known
as a “Virtue tree” among the people. In ancient times, people prayed for mulberry trees in the
temples, and tied to the tree pieces of cloth to make their dreams come true
1. Şükürov A. Mifologiya, 6-cı kitab // Qədim türk mifologiyası. Bakı: Elm, 1997, 232 s.
2. Kitabi-Dədə Qorqud. Əsli və sadələşdirilmiş mətnlər. Bakı: Öndər nəşriyyatı, 2004, 376 s.
3. Oymak İ. Anadoluda su kültünün izleri // Fırat Üniversitesi İlahiyat fakültesi dergisi, 15:
1 (2010), s. 35-55.
4. Baldick J. Hayvan ve şaman. Orta Asyanın antik dinleri (tercüme: Nevin Şahin). İstanbul:
Hil yayınları, 2010, 197 s.
5. Qədirzadə Q. Ailə və məişətlə bağlı adətlər, inamlar, etnogenetik əlaqələr. Bakı: Elm,
2003, 368 s.
6. Paşayev M.C. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Çaşıoğlu, 2005, 480 s.
7. Qədirzadə T. İslamaqədərki adətlər, inamlar və mərasimlər (Naxçıvan materialları
əsasında). Bakı: “Nafta-Press”, 2006, 120 s.
8. Babayev T. El ocaq başına yığılar. Bakı: Azərnəşr, 1998, 204 s.
9. https://tr.wikipedia.org/wiki/Tuba_(a%C4%9Fa%C3%A7)
10. Piriyev M., İbrahimov Ə. Naxçıvan Muxtar Respublikasının bəzi ağac və kolları, onların
yaşıllaşdırmada istifadə perspektivləri. Naxçıvan: Əcəmi, 2014, 240 s.
11. Gökbel A. Kıpçak türkleri (siyasal ve dini tarihi). İstanbul: Ötüken, 2000, 385 s.
12. Naxçıvan abidələr ensiklopediyası. Naxçıvan: Əcəmi, 2008, 522 s.
13. Gürsoy Ü. Türk kültüründe ağaç kültü ve dut ağacı // Türk kültürü ve Hacı Bektaşi
araşdırmaları dergisi, 2012/61, s. 43-54.
14. Ro J.R. Eski türk mitolojisi (tercüme: Musa Yaşar Sağlam). Ankara : Bilgesu, 2011, 154 s.
15. Radloff W. Türklük ve şamanlık (tercüme: A.Temir). İstanbul: Örgün, 2008, 525 s.
Сабухи Гасанов | hsebuhi.13@gmail.com
AMEA-nın Naxçıvan bölməsi
На территории Нахчывана сохранились следы веры в деревья древнетюркских
верований. Наиболее важными из них являются священные деревья. Традиция посадки
деревьев на территории священных мест имеет очень давнюю историю. Таким образом,
дерево всегда было живым существом в тюркской вере. Вот почему турки всегда
защищали и уважали дерево.
Одним из самых распространенных деревьев перед священных мест является
шелковица. Он также известен как «Древо благодеяния” среди людей. В древние времена
люди молились в шелковичных деревьях в священные места и вешали ткани на ветках
деревьев, чтобы их мечты осуществились.
1. Şükürov A. Mifologiya, 6-cı kitab // Qədim türk mifologiyası. Bakı: Elm, 1997, 232 s.
2. Kitabi-Dədə Qorqud. Əsli və sadələşdirilmiş mətnlər. Bakı: Öndər nəşriyyatı, 2004, 376 s.
3. Oymak İ. Anadoluda su kültünün izleri // Fırat Üniversitesi İlahiyat fakültesi dergisi, 15:
1 (2010), s. 35-55.
4. Baldick J. Hayvan ve şaman. Orta Asyanın antik dinleri (tercüme: Nevin Şahin). İstanbul:
Hil yayınları, 2010, 197 s.
5. Qədirzadə Q. Ailə və məişətlə bağlı adətlər, inamlar, etnogenetik əlaqələr. Bakı: Elm,
2003, 368 s.
6. Paşayev M.C. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Çaşıoğlu, 2005, 480 s.
7. Qədirzadə T. İslamaqədərki adətlər, inamlar və mərasimlər (Naxçıvan materialları
əsasında). Bakı: “Nafta-Press”, 2006, 120 s.
8. Babayev T. El ocaq başına yığılar. Bakı: Azərnəşr, 1998, 204 s.
9. https://tr.wikipedia.org/wiki/Tuba_(a%C4%9Fa%C3%A7)
10. Piriyev M., İbrahimov Ə. Naxçıvan Muxtar Respublikasının bəzi ağac və kolları, onların
yaşıllaşdırmada istifadə perspektivləri. Naxçıvan: Əcəmi, 2014, 240 s.
11. Gökbel A. Kıpçak türkleri (siyasal ve dini tarihi). İstanbul: Ötüken, 2000, 385 s.
12. Naxçıvan abidələr ensiklopediyası. Naxçıvan: Əcəmi, 2008, 522 s.
13. Gürsoy Ü. Türk kültüründe ağaç kültü ve dut ağacı // Türk kültürü ve Hacı Bektaşi
araşdırmaları dergisi, 2012/61, s. 43-54.
14. Ro J.R. Eski türk mitolojisi (tercüme: Musa Yaşar Sağlam). Ankara : Bilgesu, 2011, 154 s.
15. Radloff W. Türklük ve şamanlık (tercüme: A.Temir). İstanbul: Örgün, 2008, 525 s.
© www.dovlet-din.az