CƏMALƏDDİN ƏFQANİNİN DÜNYAGÖRÜŞÜ

Faiq Ələkbərli | faikalekperov@mail.ru

AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Azərbaycan fəlsəfə tarixi şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
Portret
ƏDƏBİYYAT

1. Nəsibli Nəsib. Şeyx Cəmaləddin Əfqani (Fikir və əməl böyüklərimiz). Bakı: “Nurlar” NPM,
2014.
2. Ağaoğlu Əhməd. İran və İnqilabı. Seçilmiş əsərləri. Bakı: «Şərq-Qərb», 2007.
3. Qurbanov Şamil. Cəmaləddin Əfqani və türk dünyası. Bakı: Azərnəşr, 1997.
4. Afgani C. “Dehriyyuna reddiye” (“Naturalizmin elşetirisi). İstanbul: 1997.
5. Mürşüdlü Qəmər. C.Əfqaniyə görə dinin fəlsəfəsi. Bakı: İlahiyyat fakültəsinin Elmi
Məcmuəsi, №09, aprel, 2008.
6. Rüstəmov Yusif. Fəlsəfənin əsasları. Bakı: «Azərbaycan Universiteti», 2004.
7. Əfqani Cəmaləddin. Təfsirçinin təfsiri. Fəlsəfə və sosial-siyasi elmlər. № 2(30). Bakı:
“Azərbaycan Universiteti”, 2010.
8. Əfqani Cəmaləddin. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Azərnəşr, 1998.
9. Şükürov Ağayar. Şərq fəlsəfəsi və filosofları. Bakı: “Əbilov, Zeynalov və oğulları”, 2005.
10. Göyalp Ziya. Türkçülüyün əsasları. Bakı: «Maarif», 1991.
11. Məmmədzadə Mirzə Bala. Milli Azərbaycan hərəkatı. Bakı: Nicat, 1992.

JAMALADDIN AFGANI’S WORLD SEEM

Faig Alakbarli | faikalekperov@mail.ru

AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Azərbaycan fəlsəfə tarixi şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
Portrait
SUMMARY

The article deals with the factor of Jamaladdin Afgany (1836 / 1838-1897) in the nineteenth century
on the correct formation of «synthesis» between the national-religious culture and the European and
Western culture, and defining of national development.
Afgani, the founder of one of the main scientific and philosophical innovations of the period, was
deeply aware of the real essence of the development of Western culture and he was able to adequately
perceive the backwardness and the true face of Muslim countries and to revitalize its positive features
without denying national and religious values and not to apply Western values recklessly and suggested
possibility of realization aspects conforming with East-Islamic culture.
However, Afghani’s views on his own religion, as well as national values of the people who believe
in it’s perfection, have led to serious contradictions and have not been met unambiguously

REFERENCE LIST

1. Nəsibli Nəsib. Şeyx Cəmaləddin Əfqani (Fikir və əməl böyüklərimiz). Bakı: “Nurlar” NPM,
2014.
2. Ağaoğlu Əhməd. İran və İnqilabı. Seçilmiş əsərləri. Bakı: «Şərq-Qərb», 2007.
3. Qurbanov Şamil. Cəmaləddin Əfqani və türk dünyası. Bakı: Azərnəşr, 1997.
4. Afgani C. “Dehriyyuna reddiye” (“Naturalizmin elşetirisi). İstanbul: 1997.
5. Mürşüdlü Qəmər. C.Əfqaniyə görə dinin fəlsəfəsi. Bakı: İlahiyyat fakültəsinin Elmi
Məcmuəsi, №09, aprel, 2008.
6. Rüstəmov Yusif. Fəlsəfənin əsasları. Bakı: «Azərbaycan Universiteti», 2004.
7. Əfqani Cəmaləddin. Təfsirçinin təfsiri. Fəlsəfə və sosial-siyasi elmlər. № 2(30). Bakı:
“Azərbaycan Universiteti”, 2010.
8. Əfqani Cəmaləddin. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Azərnəşr, 1998.
9. Şükürov Ağayar. Şərq fəlsəfəsi və filosofları. Bakı: “Əbilov, Zeynalov və oğulları”, 2005.
10. Göyalp Ziya. Türkçülüyün əsasları. Bakı: «Maarif», 1991.
11. Məmmədzadə Mirzə Bala. Milli Azərbaycan hərəkatı. Bakı: Nicat, 1992.

МИРОВОЗЗРЕНИЕ ДЖАМАЛАДДИНА АФГАНИ

Фаик Алекберлы | faikalekperov@mail.ru

AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Azərbaycan fəlsəfə tarixi şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
Портрет
РЕЗЮМЕ

В статье говорится о роли Джамаладдина Афгани (1836/1838-1897) в правильном
формировании «синтеза» национально-религиозной культуры между Европой и Западом в XIX
и определении путей национального развития. Как один из первых своего времени, Афгани
был новатором в научно - философской сфере и вместе с тем он прекрасно знал суть развития
культуры Запада. Афгани также был основоположником фундамента развития национально
– религиозных ценностей и был сторонником не слепо следовать и применять все новшества
Запада, а зная мусульманские страны и национально-религиозные ценности, найти общую
точку соприкосновения, без ущерба для позитивных аспектов нового возрождения Востока –
Исламксой культуры. Но к сожалению мысли Афгани о религии, о народе который должен верить
в ее безукоризненность были не однозначно восприняты

ЛИТЕРАТУРА

1. Nəsibli Nəsib. Şeyx Cəmaləddin Əfqani (Fikir və əməl böyüklərimiz). Bakı: “Nurlar” NPM,
2014.
2. Ağaoğlu Əhməd. İran və İnqilabı. Seçilmiş əsərləri. Bakı: «Şərq-Qərb», 2007.
3. Qurbanov Şamil. Cəmaləddin Əfqani və türk dünyası. Bakı: Azərnəşr, 1997.
4. Afgani C. “Dehriyyuna reddiye” (“Naturalizmin elşetirisi). İstanbul: 1997.
5. Mürşüdlü Qəmər. C.Əfqaniyə görə dinin fəlsəfəsi. Bakı: İlahiyyat fakültəsinin Elmi
Məcmuəsi, №09, aprel, 2008.
6. Rüstəmov Yusif. Fəlsəfənin əsasları. Bakı: «Azərbaycan Universiteti», 2004.
7. Əfqani Cəmaləddin. Təfsirçinin təfsiri. Fəlsəfə və sosial-siyasi elmlər. № 2(30). Bakı:
“Azərbaycan Universiteti”, 2010.
8. Əfqani Cəmaləddin. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Azərnəşr, 1998.
9. Şükürov Ağayar. Şərq fəlsəfəsi və filosofları. Bakı: “Əbilov, Zeynalov və oğulları”, 2005.
10. Göyalp Ziya. Türkçülüyün əsasları. Bakı: «Maarif», 1991.
11. Məmmədzadə Mirzə Bala. Milli Azərbaycan hərəkatı. Bakı: Nicat, 1992.

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az