CƏFƏRİ MƏZHƏBİNDƏ FİQH ÜSULUNUN TƏŞƏKKÜL TARİXİ

Əmir Kahayev | amirkahayev@gmail.com

Konya N. Erbakan Universitetinin Ərəb dili ixtisası üzrə doktorantı
Tarixə pəncərə
ƏDƏBİYYAT

1. Əbül-Qasım Gorci. Üsulul-fi qh, Dairətül-məarifi l-islamiyyətiş-şiiyyə (nəşrə hazırlayan:
Həsən əl-Emin), IV. Beyrut: Darut-təaruf, 1422/2002, s. 278-303.
2. Məhəmməd Rıza əl-Ənsari. əş-Şeyx ət-Tusi həyatuhu və əsəruhu (Tusinin əl-Uddə
əsərinin müqəddiməsi – Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Həsən. əl-Uddə fi üsulil-fi qh)
(nəşrə hazırlayan: Məhəmməd Rıza əl-Ənsari), II. Qum: Sitarə, 1417.
3. Cemil Hakyemez. “Şiî İmâmiyye Fıkhının Teşekkül Süreci ve İmamet” // Hitit
Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2008/1, c.7, sy. 13, s. 7-36.
4. Hayreddin Karaman. Şiada Fıkıh Usulü ve Şerî Deliller // Şiilik Sempozyumu.
İstanbul: İlmî Neşriyat, 1993, s. 319-355.
5. Hayreddin Karaman. “Caferiyye”, Diyanet İslam Ansiklopedisi, VII, s. 4-10.
6. Mazlum Uyar. Ahbârîlik. İstanbul: Ayışığı kitapları, 2000.
7. Məhəmməd Baqir Sadr. əl-Məalimül-cədidə lil-üsul. Tehran: Məktəbətün-nəcah, 1975.
8. Muhsin Emin. Əyanüş-şiə (nəşrə hazırlayan: Həsən əl-Emin), X. Beyrut: Darut-təaruf,
1406/1986.
9. Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Həsən ət-Tusi. əl-Fihrist (nəşrə hazırlayan: Cəvad
əl-Qəyyumi). (yayım yeri yoxdu), Müəssəsətu nəşril-füqəha, 1417

THE FORMATIVE PERIOD OF USULI LAW SYSTEM IN JAFARI MADHHAB

Amir Kahayev | amirkahayev@gmail.com

Konya N. Erbakan Universitetinin Ərəb dili ixtisası üzrə doktorantı
Window into History
SUMMARY

Usuli law system of Jafari sect has passed through three stages in general. In turn
these are - preparation, science and perfection stages. In the fi rst of these steps started
to use from method (usul) science, principles of rationalisation and have been founded
bases of Usuli thought. The most obvious person of second stage was Tusi. He connected
mind with vahy and formulated fi qh (Islamic law system) science. In the 3rd stage Usuli
science united with logic and has revived anew

REFERENCE LIST

1. Əbül-Qasım Gorci. Üsulul-fi qh, Dairətül-məarifi l-islamiyyətiş-şiiyyə (nəşrə hazırlayan:
Həsən əl-Emin), IV. Beyrut: Darut-təaruf, 1422/2002, s. 278-303.
2. Məhəmməd Rıza əl-Ənsari. əş-Şeyx ət-Tusi həyatuhu və əsəruhu (Tusinin əl-Uddə
əsərinin müqəddiməsi – Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Həsən. əl-Uddə fi üsulil-fi qh)
(nəşrə hazırlayan: Məhəmməd Rıza əl-Ənsari), II. Qum: Sitarə, 1417.
3. Cemil Hakyemez. “Şiî İmâmiyye Fıkhının Teşekkül Süreci ve İmamet” // Hitit
Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2008/1, c.7, sy. 13, s. 7-36.
4. Hayreddin Karaman. Şiada Fıkıh Usulü ve Şerî Deliller // Şiilik Sempozyumu.
İstanbul: İlmî Neşriyat, 1993, s. 319-355.
5. Hayreddin Karaman. “Caferiyye”, Diyanet İslam Ansiklopedisi, VII, s. 4-10.
6. Mazlum Uyar. Ahbârîlik. İstanbul: Ayışığı kitapları, 2000.
7. Məhəmməd Baqir Sadr. əl-Məalimül-cədidə lil-üsul. Tehran: Məktəbətün-nəcah, 1975.
8. Muhsin Emin. Əyanüş-şiə (nəşrə hazırlayan: Həsən əl-Emin), X. Beyrut: Darut-təaruf,
1406/1986.
9. Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Həsən ət-Tusi. əl-Fihrist (nəşrə hazırlayan: Cəvad
əl-Qəyyumi). (yayım yeri yoxdu), Müəssəsətu nəşril-füqəha, 1417

ПЕРИОД СТАВОВЛЕНИЯ УСУЛИТСКОЙ ПРАВОВОЙ СИСТЕМЫ В ДЖАФАРИТСКОМ МАЗХАБА

Амир Кахаев | amirkahayev@gmail.com

Konya N. Erbakan Universitetinin Ərəb dili ixtisası üzrə doktorantı
Окно в историю
РЕЗЮМЕ

Усулитская правовая система в джафаритском мазхабе прошла через три этапа
развития. В свою очередь, это – подготовка, наука и совершенствование. В первом
из этих этапов стали использовать метода (усул) науки, принципы рационализации
и были обнаружены основы усулитской мысли. Самым наглядным представителем
второго этапа был Туси. Он соединил разум с откровением и сформулировал
исламскую правовую систему – фикх. На 3-м этапе усулитской наука объединилась
с логикой и возродилась вновь

ЛИТЕРАТУРА

1. Əbül-Qasım Gorci. Üsulul-fi qh, Dairətül-məarifi l-islamiyyətiş-şiiyyə (nəşrə hazırlayan:
Həsən əl-Emin), IV. Beyrut: Darut-təaruf, 1422/2002, s. 278-303.
2. Məhəmməd Rıza əl-Ənsari. əş-Şeyx ət-Tusi həyatuhu və əsəruhu (Tusinin əl-Uddə
əsərinin müqəddiməsi – Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Həsən. əl-Uddə fi üsulil-fi qh)
(nəşrə hazırlayan: Məhəmməd Rıza əl-Ənsari), II. Qum: Sitarə, 1417.
3. Cemil Hakyemez. “Şiî İmâmiyye Fıkhının Teşekkül Süreci ve İmamet” // Hitit
Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2008/1, c.7, sy. 13, s. 7-36.
4. Hayreddin Karaman. Şiada Fıkıh Usulü ve Şerî Deliller // Şiilik Sempozyumu.
İstanbul: İlmî Neşriyat, 1993, s. 319-355.
5. Hayreddin Karaman. “Caferiyye”, Diyanet İslam Ansiklopedisi, VII, s. 4-10.
6. Mazlum Uyar. Ahbârîlik. İstanbul: Ayışığı kitapları, 2000.
7. Məhəmməd Baqir Sadr. əl-Məalimül-cədidə lil-üsul. Tehran: Məktəbətün-nəcah, 1975.
8. Muhsin Emin. Əyanüş-şiə (nəşrə hazırlayan: Həsən əl-Emin), X. Beyrut: Darut-təaruf,
1406/1986.
9. Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Həsən ət-Tusi. əl-Fihrist (nəşrə hazırlayan: Cəvad
əl-Qəyyumi). (yayım yeri yoxdu), Müəssəsətu nəşril-füqəha, 1417

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az