Əsədulla Qurbanov | sabina.1980@inbox.ru
BDU-nun İslamşünaslıq Elmi Tədqiqat Mərkəzinin rəhbəri, fəlsəfə elmləri doktoru, professorElvin Babayev | babayevelvin90@mail.ru
Bakı Dövlət Universiteti, Şərqşünaslıq fakültəsinin İslamşünaslıq ETM-nin elmi işçisi
1. Bayramov İbrahim. Qərbi Azərbaycanın Türk Mənşəli Toponimləri. Bakı: 2002.
2. Mahmudov Yaqub, Nazim Mustafa, Məhərrəmov Elmar. Vandalizm: Tarixi Adlara
qarşı Soyqırımı. Bakı: 2006.
3. Həbiboğlu Vəli, Arzumanlı Vaqif, Muxtarov Kamil. 1918-ci il Qırğınları. Bakı: 1995.
4. Timur Taner. 1915 ve sonrası Türkler ve Ermeniler. Ankara: 2000.
5. Süleymanov Mehman. Erməni Millətçiliyi və Təcavüzkarlığı Tarixindən. Bakı: 2008.
6. Qəhrəmanov Nazim. Birinci Dünya Müharibəsində Qafqaz Cəbhəsində Erməni Amili.
Bakı: 2008.
7. Görüryılmaz Mustafa. Türk Qafqaz İslam Ordusu və Ermənilər. Bakı: 2009.
8. Əroğul Əlisahib. Erməni-Daşnak Faşizmi və Azərbaycan. Bakı: 2007.
9. Məqalələr arxivi / Azərbaycanlılara Qarşı Soyqırımları: mərhələləri və nəticələri /
http://nazimmustafa.info/
10. Bayramov Aslan. Tarixi Faciələrimiz: Deportasiya, repressiya və soyqırımı.
Sumqayıt: 2015.
11. Məmmədli Atamoğlan. Ermənilərin Gerçək Tarixi. Bakı: 2008.
12. Mir Möhsün Nəvvab. 1905-1906-cı illərdə Erməni-Müsəlman davası. Bakı: 1993
Asadulla Gurbanov | sabina.1980@inbox.ru
BDU-nun İslamşünaslıq Elmi Tədqiqat Mərkəzinin rəhbəri, fəlsəfə elmləri doktoru, professorElvin Babayev | babayevelvin90@mail.ru
Bakı Dövlət Universiteti, Şərqşünaslıq fakültəsinin İslamşünaslıq ETM-nin elmi işçisi
Armenian dashnaks committed genocidal massacre in Baku and other regions of Azerbaijan
at the beginning of XX century. During the genocide Armenians who were not satisfi ed with
the murder of the Turkic population, also trued to destroy cultural monuments. Irevan has
been considered as a Turkish territories throughout the history. The massacres which happened
throughout the years in mentioned lands caused the invasion of them eventually. Nevertheles
Azerbaijan can be considered as a good example for the development of multiculturalism,
Armenians are on the way to be as a monoethnic society. Certainly this is the result of the
nationalist and fascist approaching to the neighbour nations. The Armenian goverment creates
very suitable conditions for the settlement of the terror groups in its territories. Thus, its possible
to say that Armenia is one of main supporters of terrorism in the world
1. Bayramov İbrahim. Qərbi Azərbaycanın Türk Mənşəli Toponimləri. Bakı: 2002.
2. Mahmudov Yaqub, Nazim Mustafa, Məhərrəmov Elmar. Vandalizm: Tarixi Adlara
qarşı Soyqırımı. Bakı: 2006.
3. Həbiboğlu Vəli, Arzumanlı Vaqif, Muxtarov Kamil. 1918-ci il Qırğınları. Bakı: 1995.
4. Timur Taner. 1915 ve sonrası Türkler ve Ermeniler. Ankara: 2000.
5. Süleymanov Mehman. Erməni Millətçiliyi və Təcavüzkarlığı Tarixindən. Bakı: 2008.
6. Qəhrəmanov Nazim. Birinci Dünya Müharibəsində Qafqaz Cəbhəsində Erməni Amili.
Bakı: 2008.
7. Görüryılmaz Mustafa. Türk Qafqaz İslam Ordusu və Ermənilər. Bakı: 2009.
8. Əroğul Əlisahib. Erməni-Daşnak Faşizmi və Azərbaycan. Bakı: 2007.
9. Məqalələr arxivi / Azərbaycanlılara Qarşı Soyqırımları: mərhələləri və nəticələri /
http://nazimmustafa.info/
10. Bayramov Aslan. Tarixi Faciələrimiz: Deportasiya, repressiya və soyqırımı.
Sumqayıt: 2015.
11. Məmmədli Atamoğlan. Ermənilərin Gerçək Tarixi. Bakı: 2008.
12. Mir Möhsün Nəvvab. 1905-1906-cı illərdə Erməni-Müsəlman davası. Bakı: 1993
Асадулла Гурбанов | sabina.1980@inbox.ru
BDU-nun İslamşünaslıq Elmi Tədqiqat Mərkəzinin rəhbəri, fəlsəfə elmləri doktoru, professorЭльвин Бабаев | babayevelvin90@mail.ru
Bakı Dövlət Universiteti, Şərqşünaslıq fakültəsinin İslamşünaslıq ETM-nin elmi işçisi
В начале XX века армянские дашнаки в Баку и в других регионах Азербайджана
организовали геноцид. В ходе геноцида армяне, не довольствуясь убийством тюркского
населения, также старались уничтожить памятники культуры. Иреван исторически был
тюркской землёй. Причиной нахождения этих земель сегодня под оккупацией, является
результат геноцида совершенный на протяжении многих лет. В то время как Азербайджан
является примером мультикультурализмa, армяне остаются моноэтническим
народом, что свидетельствует о явной ненависти к соседним народам. Cегодня ар-
мянское правительство, как один из сторонников терроризма в мире, продолжает
покровительствовать террористическим группировкам на своих территориях
1. Bayramov İbrahim. Qərbi Azərbaycanın Türk Mənşəli Toponimləri. Bakı: 2002.
2. Mahmudov Yaqub, Nazim Mustafa, Məhərrəmov Elmar. Vandalizm: Tarixi Adlara
qarşı Soyqırımı. Bakı: 2006.
3. Həbiboğlu Vəli, Arzumanlı Vaqif, Muxtarov Kamil. 1918-ci il Qırğınları. Bakı: 1995.
4. Timur Taner. 1915 ve sonrası Türkler ve Ermeniler. Ankara: 2000.
5. Süleymanov Mehman. Erməni Millətçiliyi və Təcavüzkarlığı Tarixindən. Bakı: 2008.
6. Qəhrəmanov Nazim. Birinci Dünya Müharibəsində Qafqaz Cəbhəsində Erməni Amili.
Bakı: 2008.
7. Görüryılmaz Mustafa. Türk Qafqaz İslam Ordusu və Ermənilər. Bakı: 2009.
8. Əroğul Əlisahib. Erməni-Daşnak Faşizmi və Azərbaycan. Bakı: 2007.
9. Məqalələr arxivi / Azərbaycanlılara Qarşı Soyqırımları: mərhələləri və nəticələri /
http://nazimmustafa.info/
10. Bayramov Aslan. Tarixi Faciələrimiz: Deportasiya, repressiya və soyqırımı.
Sumqayıt: 2015.
11. Məmmədli Atamoğlan. Ermənilərin Gerçək Tarixi. Bakı: 2008.
12. Mir Möhsün Nəvvab. 1905-1906-cı illərdə Erməni-Müsəlman davası. Bakı: 1993
© www.dovlet-din.az