Faiq Ələkbərli | faikalekperov@mail.ru
AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Azərbaycan fəlsəfə tarixi şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
1. Bakıxanov A.A. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
2. Şirvani S.Ə. Seçilmiş əsərləri. 3 cilddə. II cild. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
3. Şirvani S.Ə. Seçilmiş əsərləri. 3 cilddə. III cild. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
4. Həsən bəy Zərdabi. Əkinçi. 1875-1877. Tam mətni. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
5. Axundzadə M.F. Əsərləri. Üç cilddə. III cild. Bakı: Şərq-Qərb, 2005.
6. Axundzadə M.F. Əsərləri. Üç cilddə. II cild. Bakı: Şərq-Qərb, 2005.
7. Azərbaycan publisistikası antologiyası. Bakı: Şərq-Qərb, 2007.
8. Mirzə Bala Məmmədzadə. Milli Azərbaycan hərəkatı. Bakı: Nicat, 1992.
9. Akçura Yusif. Üç tarz-ı siyaset. Ankara: Kilit, 2012.
10. Akçura Yusif. Türkçülüyün tarixi. Bakı: Qanun, 2010.
11. Hüseynzadə Ə. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Şərq-Qərb, 2007.
12. Gökalp Ziya. Türkçülüyün əsasları. Bakı: Maarif, 1991.
13. Gökdemir Ayvaz. Düşünce tarihimizden portreler. İstanbul: Bayrak, 2005.
14. Gökalp Ziya. Türkleşmek, islamlaşmak, muasırlaşmak. İstanbul: Akvaryum, 2005.
15. Агайев А. Панисламизм, его характер и направление. “Каспий”, 1900 гг., 14
апрел № 81, 22 апрел № 87.
16. Rəsulzadə M.Ə. Azərbaycan Cümhuriyyəti. Bakı: Elm, 1990.
17. Bayar Celal. Atatürkün metodolojisi ve günümüz. İstanbul: Kervan, 1978
Faig Alakbarli | faikalekperov@mail.ru
AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Azərbaycan fəlsəfə tarixi şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
The article shows that the birth of new ideas from time to time in any society is normal.
As a rule, new thoughts and ideas appear in such societies that have serious problems in socio-
political and moral-ideological life. For more than two centuries, the peoples of the Islamic
world (Turks, Arabs, Persians and others) have been experiencing these diffi culties, as a result
of which new challenges and new responses have arisen. The reason for all this is, on the one
hand, the inability to retain Islamic-Turkish, Islamic-Arab, Islamic-Persian integrity, and on the
other hand, the development of religious sectarianism and nationalism under the infl uence of
Western ideas. The article analyzes the contradictions between Islamism and Turkism that have
arisen after the emergence of Western culture
1. Bakıxanov A.A. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
2. Şirvani S.Ə. Seçilmiş əsərləri. 3 cilddə. II cild. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
3. Şirvani S.Ə. Seçilmiş əsərləri. 3 cilddə. III cild. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
4. Həsən bəy Zərdabi. Əkinçi. 1875-1877. Tam mətni. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
5. Axundzadə M.F. Əsərləri. Üç cilddə. III cild. Bakı: Şərq-Qərb, 2005.
6. Axundzadə M.F. Əsərləri. Üç cilddə. II cild. Bakı: Şərq-Qərb, 2005.
7. Azərbaycan publisistikası antologiyası. Bakı: Şərq-Qərb, 2007.
8. Mirzə Bala Məmmədzadə. Milli Azərbaycan hərəkatı. Bakı: Nicat, 1992.
9. Akçura Yusif. Üç tarz-ı siyaset. Ankara: Kilit, 2012.
10. Akçura Yusif. Türkçülüyün tarixi. Bakı: Qanun, 2010.
11. Hüseynzadə Ə. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Şərq-Qərb, 2007.
12. Gökalp Ziya. Türkçülüyün əsasları. Bakı: Maarif, 1991.
13. Gökdemir Ayvaz. Düşünce tarihimizden portreler. İstanbul: Bayrak, 2005.
14. Gökalp Ziya. Türkleşmek, islamlaşmak, muasırlaşmak. İstanbul: Akvaryum, 2005.
15. Агайев А. Панисламизм, его характер и направление. “Каспий”, 1900 гг., 14
апрел № 81, 22 апрел № 87.
16. Rəsulzadə M.Ə. Azərbaycan Cümhuriyyəti. Bakı: Elm, 1990.
17. Bayar Celal. Atatürkün metodolojisi ve günümüz. İstanbul: Kervan, 1978
Фаик Алекберлы | faikalekperov@mail.ru
AMEA-nın Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Azərbaycan fəlsəfə tarixi şöbəsinin aparıcı elmi işçisi, fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru, dosent,
В статье показано, что рождение новых идей время от времени в любом обществе
нормально. Как правило, новые мысли и идею появляются в таких обществах, которые
имеют серьезные проблемы в социально-политической и морально-идеологической
жизни. На протяжении уже как более двух столетий народы Исламского мира (тюрки,
арабы, персы и другие) переживают эти трудности, вследствие чего возникают новые
вызовы и новые ответы им. Причиной всему этому с одной стороны служит неспособность
удержания исламско-турецкой, исламско-арабской, исламско-персидской целостности,
а с другой стороны - попадание под влияние западных идей религиозного сектантства
и национализма. В статье проанализированы противоречия между исламизмом и
тюркизмом, возникшие после появления западной культуры
1. Bakıxanov A.A. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
2. Şirvani S.Ə. Seçilmiş əsərləri. 3 cilddə. II cild. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
3. Şirvani S.Ə. Seçilmiş əsərləri. 3 cilddə. III cild. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
4. Həsən bəy Zərdabi. Əkinçi. 1875-1877. Tam mətni. Bakı: Avrasiya Press, 2005.
5. Axundzadə M.F. Əsərləri. Üç cilddə. III cild. Bakı: Şərq-Qərb, 2005.
6. Axundzadə M.F. Əsərləri. Üç cilddə. II cild. Bakı: Şərq-Qərb, 2005.
7. Azərbaycan publisistikası antologiyası. Bakı: Şərq-Qərb, 2007.
8. Mirzə Bala Məmmədzadə. Milli Azərbaycan hərəkatı. Bakı: Nicat, 1992.
9. Akçura Yusif. Üç tarz-ı siyaset. Ankara: Kilit, 2012.
10. Akçura Yusif. Türkçülüyün tarixi. Bakı: Qanun, 2010.
11. Hüseynzadə Ə. Seçilmiş əsərləri. Bakı: Şərq-Qərb, 2007.
12. Gökalp Ziya. Türkçülüyün əsasları. Bakı: Maarif, 1991.
13. Gökdemir Ayvaz. Düşünce tarihimizden portreler. İstanbul: Bayrak, 2005.
14. Gökalp Ziya. Türkleşmek, islamlaşmak, muasırlaşmak. İstanbul: Akvaryum, 2005.
15. Агайев А. Панисламизм, его характер и направление. “Каспий”, 1900 гг., 14
апрел № 81, 22 апрел № 87.
16. Rəsulzadə M.Ə. Azərbaycan Cümhuriyyəti. Bakı: Elm, 1990.
17. Bayar Celal. Atatürkün metodolojisi ve günümüz. İstanbul: Kervan, 1978
© www.dovlet-din.az