ERKƏN İSLAM TARİXİNDƏ SİYASİ HAKİMİYYƏT UĞRUNDA MÜBARİZƏDƏ MEHDİLİK İNANCI

Elnur Mustafayev | elnur.mustafayev88@mail.ru

MEA-nın Z.M.Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun Din və ictimai fikir tarixi şöbəsinin elmi işçisi
Cəmiyyət və din
ƏDƏBİYYAT

1.  D.Chryssides. Exploring new religions. New York: 2009. 

2.  Müller Max. Introduction to the science of religion. London: 1980. 

3.  Tümer Günay. Dinler Tarihi. Ankara: 2002. 

4.  Tureyhi Fəxrəddin. Məcmə-ul-bəhreyn. Beyrut: 2008. 

5.  Mufid Məhəmməd ibn Məhəmməd ibn Nöman. əl-İrşad. Beyrut: 2008.

 6.  Növbəxti Həsən ibn Musa. Firaquş-şiə. Beyrut: 2012. 

7.  İbn Qüteybə Əbu Məhəmməd Abdullah ibn Muslim Dinəvəri. Uyunul-əxbar. Beyrut: 1970. 

8.  İbn Səd Məhəmməd ibn Səd. ət-Təbaqatul-kubra. Beyrut: 1987. 

9.  Watt Montgomeyr. Shi’ism under The Umayyads. London: 1960. 

10. Bağdadi Əbdülqahir ibn Tahir ibn Məhəmməd. əl-Fərqu beynəl-fıraq. Beyrut: 1993. 

11. Nəsirəddin Tusi Məhəmməd ibn Məhəmməd ibn Həsən. Risalətul-imamə. Beyrut: 1985. 

12. Goldzer İgnaz. əl-Əqidətu vəş-Şəriətu fil-İslam (tərcümə: M.Yusif Musa). Qahirə: 1985. 

13. Abdülaziz Ed-duri. Abbasi propagandası sürecinde ve Abbasilerin ilk asrında mehdi tasavvuru (tərcümə: Bahaüddin Varol). Ankara: 2004.

 14. Hilli Həsən ibn Yusif ibn Əli ibn Mütəhhər. əl-Babul-Hadiyə aşar. Qum: 1992. 

15. Yəqubi Əhməd ibn Əbu Yəqub ibn Cəfər ibn Vəhb. Tarixi-Yəqubi. Beyrut: 1992. 

16. Əhməd Əmin. əl-Məhdi val-Məhdəviyyə. Qahirə: 2012. 

17. Təbəri Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Cərir. Tarixu-r-rusul val-muluk. Qahirə: 1967. 

18. İsfəhani Əbul-Fərəc. Məqatilut-talibiyyin. Qahirə: 1946. 

9. Faruq Ömər. Tabiatud-davatil-Abbasiyyə. Bağdad: 1987. 

20. İbn Macə Əbu Abdullah Məhəmməd ibn Yezid əl-Qəzvini. əs-Sünən. Misir: 1954. 

21. Əhməd ibn Hənbəl. Müsnəd. İstanbul: 1992. 

22. İbn Əsakir Əbul Qasim Əli ibn Həsən. Tarixu Mədinəti Dəməşq. Beyrut: 1995. 

23. Eyni Bədrəddin. əs-Seyful-muhənnəd fi siratil-məlikil-müənnəd. Qahirə: 1966. 

24. İbnul-Cövzi Əbul-Fərəc Əbdurrəhman ibn Əli. əl-Muntəzəm fi tarixil-uməm val-muluk.   Beyrut: 1992.

THE MANIFESTATION OF MAHDIST BELIEFS IN THE STRUGGLE FOR POLITICAL POWER IN EARLY ISLAMIC HISTORY

Elnur Mustafayev | elnur.mustafayev88@mail.ru

MEA-nın Z.M.Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun Din və ictimai fikir tarixi şöbəsinin elmi işçisi
Society and religion
SUMMARY

This article examines the role of Mahdist beliefs in the early history of Islam in the context of political struggle and the impact of the concept of salvation on the events of that period. Man instinctively awaits a savior in times of political and economic difficulties caused by natural disasters, cataclysms and wars, and this fact is one of the most pressing problems for religions. Mahdist beliefs is common for religions and beliefs such as salvation can be seen in most religions. It should be noted that faith in the Mahdi is superficial in some religions and ideological movements; it is very strong in some religions. Mahdist beliefs became one of the basic principles of some religions and proved to be a source of energy for these religions. Of course, the religious approach to the savior is ambiguous and there are common features and differences. Issues such as the identity and characteristics of the savior who will save the world are different depending on religion. The article touches upon issues such as use of the concept of Mahdist beliefs in various directions by political groups in the struggle for power in the Islamic world since the first century AH. In addition, the article examines such problems as the manifestation of the concept of Mahdist beliefs in the political propaganda of the Umayyads and Abbasids in the context of the struggle for power

REFERENCE LIST

1.  D.Chryssides. Exploring new religions. New York: 2009. 

2.  Müller Max. Introduction to the science of religion. London: 1980. 

3.  Tümer Günay. Dinler Tarihi. Ankara: 2002. 

4.  Tureyhi Fəxrəddin. Məcmə-ul-bəhreyn. Beyrut: 2008. 

5.  Mufid Məhəmməd ibn Məhəmməd ibn Nöman. əl-İrşad. Beyrut: 2008.

 6.  Növbəxti Həsən ibn Musa. Firaquş-şiə. Beyrut: 2012. 

7.  İbn Qüteybə Əbu Məhəmməd Abdullah ibn Muslim Dinəvəri. Uyunul-əxbar. Beyrut: 1970. 

8.  İbn Səd Məhəmməd ibn Səd. ət-Təbaqatul-kubra. Beyrut: 1987. 

9.  Watt Montgomeyr. Shi’ism under The Umayyads. London: 1960. 

10. Bağdadi Əbdülqahir ibn Tahir ibn Məhəmməd. əl-Fərqu beynəl-fıraq. Beyrut: 1993. 

11. Nəsirəddin Tusi Məhəmməd ibn Məhəmməd ibn Həsən. Risalətul-imamə. Beyrut: 1985. 

12. Goldzer İgnaz. əl-Əqidətu vəş-Şəriətu fil-İslam (tərcümə: M.Yusif Musa). Qahirə: 1985. 

13. Abdülaziz Ed-duri. Abbasi propagandası sürecinde ve Abbasilerin ilk asrında mehdi tasavvuru (tərcümə: Bahaüddin Varol). Ankara: 2004.

 14. Hilli Həsən ibn Yusif ibn Əli ibn Mütəhhər. əl-Babul-Hadiyə aşar. Qum: 1992. 

15. Yəqubi Əhməd ibn Əbu Yəqub ibn Cəfər ibn Vəhb. Tarixi-Yəqubi. Beyrut: 1992. 

16. Əhməd Əmin. əl-Məhdi val-Məhdəviyyə. Qahirə: 2012. 

17. Təbəri Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Cərir. Tarixu-r-rusul val-muluk. Qahirə: 1967. 

18. İsfəhani Əbul-Fərəc. Məqatilut-talibiyyin. Qahirə: 1946. 

9. Faruq Ömər. Tabiatud-davatil-Abbasiyyə. Bağdad: 1987. 

20. İbn Macə Əbu Abdullah Məhəmməd ibn Yezid əl-Qəzvini. əs-Sünən. Misir: 1954. 

21. Əhməd ibn Hənbəl. Müsnəd. İstanbul: 1992. 

22. İbn Əsakir Əbul Qasim Əli ibn Həsən. Tarixu Mədinəti Dəməşq. Beyrut: 1995. 

23. Eyni Bədrəddin. əs-Seyful-muhənnəd fi siratil-məlikil-müənnəd. Qahirə: 1966. 

24. İbnul-Cövzi Əbul-Fərəc Əbdurrəhman ibn Əli. əl-Muntəzəm fi tarixil-uməm val-muluk.   Beyrut: 1992.

ПРОЯВЛЕНИЕ МАХДИСТСКИХ ВЕРОВАНИЙ В БОРЬБЕ ЗА ПОЛИТИЧЕСКУЮ ВЛАСТЬ В РАННЕЙ ИСЛАМСКОЙ ИСТОРИИ

Эльнур Мустафаев | elnur.mustafayev88@mail.ru

MEA-nın Z.M.Bünyadov adına Şərqşünaslıq İnstitutunun Din və ictimai fikir tarixi şöbəsinin elmi işçisi
Общество и религия
РЕЗЮМЕ

В данной статье изучены роль махдистских верований в ранней истории ислама в контексте политической борьбы и влияние концепции спасения на события того периода. Человек инстинктивно ждет спасителя во времена политических и экономических трудностей, вызванных стихийными бедствиями, катаклизмами и войнами и это факт является одной из наиболее актуальных проблем для религий. Махдистские верования является одной из общностей религий и такие убеждения, как спасение можно увидеть в большинстве религий. Следует отметить, вера в Махди является поверхностной в некоторых религиях и идеологических течениях, она очень сильна в некоторых религиях. Махдистских верования стала одним из основных принципов некоторых религий и проявила себя как источник энергии для этих религий. Конечно, религиозный подход к спасителю неоднозначен и есть общие черты и различия. Такие вопросы, как личность и характеристики спасителя который спасет мир, отличается в зависимости от религии. В статье затрагиваются такие вопросы, как использование концепции махдистских верований в различных направлениях политическими группами в борьбе за власть в исламском мире с первого века хиджры. Кроме того, в статье исследуются такие проблемы, как проявление концепции махдистских верований в политической пропаганде Омейядов и Аббасидов в контексте борьбы за власть

ЛИТЕРАТУРА

1.  D.Chryssides. Exploring new religions. New York: 2009. 

2.  Müller Max. Introduction to the science of religion. London: 1980. 

3.  Tümer Günay. Dinler Tarihi. Ankara: 2002. 

4.  Tureyhi Fəxrəddin. Məcmə-ul-bəhreyn. Beyrut: 2008. 

5.  Mufid Məhəmməd ibn Məhəmməd ibn Nöman. əl-İrşad. Beyrut: 2008.

 6.  Növbəxti Həsən ibn Musa. Firaquş-şiə. Beyrut: 2012. 

7.  İbn Qüteybə Əbu Məhəmməd Abdullah ibn Muslim Dinəvəri. Uyunul-əxbar. Beyrut: 1970. 

8.  İbn Səd Məhəmməd ibn Səd. ət-Təbaqatul-kubra. Beyrut: 1987. 

9.  Watt Montgomeyr. Shi’ism under The Umayyads. London: 1960. 

10. Bağdadi Əbdülqahir ibn Tahir ibn Məhəmməd. əl-Fərqu beynəl-fıraq. Beyrut: 1993. 

11. Nəsirəddin Tusi Məhəmməd ibn Məhəmməd ibn Həsən. Risalətul-imamə. Beyrut: 1985. 

12. Goldzer İgnaz. əl-Əqidətu vəş-Şəriətu fil-İslam (tərcümə: M.Yusif Musa). Qahirə: 1985. 

13. Abdülaziz Ed-duri. Abbasi propagandası sürecinde ve Abbasilerin ilk asrında mehdi tasavvuru (tərcümə: Bahaüddin Varol). Ankara: 2004.

 14. Hilli Həsən ibn Yusif ibn Əli ibn Mütəhhər. əl-Babul-Hadiyə aşar. Qum: 1992. 

15. Yəqubi Əhməd ibn Əbu Yəqub ibn Cəfər ibn Vəhb. Tarixi-Yəqubi. Beyrut: 1992. 

16. Əhməd Əmin. əl-Məhdi val-Məhdəviyyə. Qahirə: 2012. 

17. Təbəri Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Cərir. Tarixu-r-rusul val-muluk. Qahirə: 1967. 

18. İsfəhani Əbul-Fərəc. Məqatilut-talibiyyin. Qahirə: 1946. 

9. Faruq Ömər. Tabiatud-davatil-Abbasiyyə. Bağdad: 1987. 

20. İbn Macə Əbu Abdullah Məhəmməd ibn Yezid əl-Qəzvini. əs-Sünən. Misir: 1954. 

21. Əhməd ibn Hənbəl. Müsnəd. İstanbul: 1992. 

22. İbn Əsakir Əbul Qasim Əli ibn Həsən. Tarixu Mədinəti Dəməşq. Beyrut: 1995. 

23. Eyni Bədrəddin. əs-Seyful-muhənnəd fi siratil-məlikil-müənnəd. Qahirə: 1966. 

24. İbnul-Cövzi Əbul-Fərəc Əbdurrəhman ibn Əli. əl-Muntəzəm fi tarixil-uməm val-muluk.   Beyrut: 1992.

Полезные ссылки

© www.dovlet-din.az